Minä kyllä ymmärrän, että tuonne kaivattaisiin vahvistusta. Myös itsekin olen tätä mieltä. Toisaalta kun tässä on nyt muutamat tekstit lukenut ja haastattelut kuullut herroilta Louhi, Lehtonen, Haapea ja Rajamäki, niin luulisi nyt suurimmalle osalle selvää, mikä on se Kerhon lähestymistapa tällä hetkellä. Haetaan niitä kasvutarinoita sekä joukkue- että pelaajatasolla. Mahdolliset hankinnat tehdään harkiten, oikean pelaajan kohdalla jatkuvuus huomioon ottaen. Niinpä on suorastaan käsittämätöntä, että täällä edelleen heitetään Kontiolan tai Luceniuksien nimiä.... Nämä eivät juuri kauempana voisi olla Kerhon viestimää linjaa.
Täällä silloin tällöin viitataan kintaalla tälle viestinnälle, mitä Kerhosta on annettu ja vaan itsepintaisesti luotu kuvaa, että varmasti just kohta tulossa joku. Tai ainakin tarvis tulla. Me kannattajat täällä ollaan itse luotu tuo vahvistusten tuleminen tänne vastoin joukkueen johdon viestintää. Ei ihme, että täällä tulee pettymyksiä sekä ärsyyntymistä, kun "mitään ei tehdä".
Aika tuon nyt sitten näyttää, mihin suuntaa mennään. Kieltämättä hieman pelottaa, mutta samalla kuitenkin ymmärrän. Itse olen kuitenkin tässä vaiheessa liputtamassa nykyvalmennus- ja urheilujohdon puolesta, ainakin jos sitä vertaa aikaisempaan. Tälle kaudelle Kerho valitettavasti kärsii tuon edellisen johdon sopimuksista... Joku täällä aikaisemmin luettelikin, niin nykyjohto ei suurella todennäköisyydellä olisi koskaan tehnyt sopimuksia herrojen Rajaniemi, Ahonen, Pihlström, Janatuinen, Mustonen kanssa. Tuossa potissa on kuitenkin nopeasti arvioiden noin 20% ellei jopa lähempänä 25% joukkueen budjetista ja kenenkään panos Rajaniemeä lukuun ottamatta ei tulle olemaan nykyjoukkueen kannalta kriittisiä.