Loistavaa että sieltäkin alkaa kuulua jotain!
Kerho ei todellakaan ole jengi jota mielellään näkee liigan pohjamudissa sporttien ja kookoiden kanssa tappelemassa jumbosijan välttelystä (tai no viime kausien track recordilla TPS:kin voi siellä painia, ihan sama ketä kokoonpanossa on).
Omasta mielestäni Kerhon rosteriin tarvitaan tosiaan pari-kolme kärkiäijää, mutta kuten viime kevään nuorten pleijarit osoitti niin hauista on näkyvillä A-junioreissa aika tavalla ja aivan hyvin voi antaa omille nuorille runsaasti näytönpaikkojakin.
Hahl on erinomainen alku, sitten yksi monipuolinen kahden ensimmäisen ketjun hyökkääjä siihen päälle, ja ykköspakki. Hämeenlinnassa AC/DC:n keikalla vierailleena annoin itseni ymmärtää kun muutaman paikallisen laji-ihmisen kanssa juttelin että nämä kaikki olisi enemmän tai vähemmän hankittuina ja julkistuksia vaille, mutta mitään takeita en kyllä anna näille humalapuheille. Huhut olkoon huhuja. Samansuuntaista kuitenkin tännekin on esimerkiksi nimimerkki
@M10 jutellut.
Joka tapauksessa, Kerhon fanit ansaitsevat hyvän jengin, tämä ketju on osoitus siitä miten hyvää porukkaa HPK:ta kannattaa. Huikeaa pilkettä silmäkulmassa vaikka oman seuran tiedotus on päin helvettiä hoidettu. Toista se on oman suosikkijengini osiossa, tosin itsekin olen syyllistynyt siellä manailemaan välillä.
Pidän itse oikeastaan tuosta nykyisestäkin pelaajistosta enemmän kuin mitä ensisilmäyksellä voisi kuvitella, mulla ei vaan ole luottoa siihen että Pasi Arvonen on oikea valmentaja luotsaamaan Kerhoa, siis pelitavallisesti. Valmentaja vaihtoon ja pidemmän tähtäimen ratkaisu kehiin.