En kyllä usko, että olisi enää tulossa kuin yksi sentteri. Tuolla on niin helvetisti liigatason pelaajia jo muutenkin.Tämä Danick Martel vaikuttaa hyvältä ykköslaiturilta, mutta vielä puuttuu ykkös- ja kakkossentteri.
Jep, eka runkosarjan peli, eka vaihto ja Abt:lta päähän kohdistunut taklaus. Olisi ollut sitten saatanan kova jätkä, mutta...Kuitenkin muualla kovia tehoja ennen tätä. Olisi tänne tullessaan kaikkien aikojen haku.
No oli miten oli, pisteiden perusteella on turha vertailla. Todella paljon muuttujia.
Eli minkäköhän takia oli esimerkkinä epäonnistumisesta? Ja tämä ei ole sinulle...Jep, eka runkosarjan peli, eka vaihto ja Abt:lta päähän kohdistunut taklaus. Olisi ollut sitten saatanan kova jätkä, mutta...
Itse en löytänyt Ilvesfoorumilta Konnaa ja Hpk:ta samasta tekstistä, paitsi toukokuulta -21.Ilvesfoorumilta bongattu: Konna olisi hyvin lähellä siirtymistä Hämeenlinnaan.
Olihan podcast videossa maininta läpisyötöstä, jota hän kyllä varjeli vaikka siitä kritisoitiin.
Mutta en kyllä hetkeäkään usko tähän siirtoon itse.
Tullut järkiinsä? Hyvä Kerhon kannalta.Martel on kova naaraus näiltä markkinoilta. Kesäkuussa Pohjois-Amerikassa uutisoitiin, että hän on siirtymässä KHL:ään, joten mitäköhän on kulissien takana tapahtunut, kun KHL vaihtuikin Hämeenlinnaan?
Todellakin! Olisiko yllättynyt siitä, millainen reaktio nousi, kun hänen KHL-siirtonsa nousi julkisuuteen.Tullut järkiinsä? Hyvä Kerhon kannalta.
Kyse oli muuttujista ja tämä skenaario olisi pahin, jos samantien taas saa päähänsä osumaa. Mutta näitä on liiga täys, jotka ovat ottaneet aikoinaan iskua päähänsä.Eli minkäköhän takia oli esimerkkinä epäonnistumisesta? Ja tämä ei ole sinulle...
Tietenkin pelaaja voi loukkaantua ja kausi mennä pilalle, mutta jos kyse on siitä potentiaalista, niin se määrittyy aiemmin tehtyjen pisteiden mukaan ja AHL pisteitä katsoessa, Martelilla on mahdollisuus päästä 50 pisteeseen. Se on eri asia tuleeko näin tapahtumaan, mutta potentiaalia on.
Alunperin oli kylläkin kyse pistepotentiaalista. Muuttujia on aina.Kyse oli muuttujista ja tämä skenaario olisi pahin, jos samantien taas saa päähänsä osumaa. Mutta näitä on liiga täys, jotka ovat ottaneet aikoinaan iskua päähänsä.
Kyllä siellä Petri Kontiola ketjussa on paljonkin tuoretta puhetta….Itse en löytänyt Ilvesfoorumilta Konnaa ja Hpk:ta samasta tekstistä, paitsi toukokuulta -21.
Kyllä oli! Itte selailin aivan väärää ketjua!Kyllä siellä Petri Kontiola ketjussa on paljonkin tuoretta puhetta….
Olisiko Jullilla taas sormensa pelissä? Ne taitavat sormet, jotka etsii kipeitä pahkuroita.Ilvesfoorumilta bongattu: Konna olisi hyvin lähellä siirtymistä Hämeenlinnaan.
Olihan podcast videossa maininta läpisyötöstä, jota hän kyllä varjeli vaikka siitä kritisoitiin.
Mutta en kyllä hetkeäkään usko tähän siirtoon itse.
Lounaslistahan pitäisi kuitenkin tulla maanantaina, niin olisko siinä kyljessä sitten?Tässä tunnelma tällä hetkellä aika hyvin tiivistettynä. En tiiä sopiiko tähän ketjuun mutta laitoin nyt kuitenkin.
Siinä se ykkössentteri olis. Viime kaudella vielä 51 pistettä, ei mitään syytä epäillä etteikö vetäisi yli 40 pinnaa heittämällä ensi kaudellakin jos muuten natsaa.
Liukas-Kontiola-Martel
Ynnä muut…
Juuri näin. Vain Kerhon puolella on näitä saatanan kitisijöitä. Loistava haku enkä olisi uskonut että kerho tuon saa naarattua. Loistavaa.Onhan mukavan oloinen hankinta ja ennakossa nostaa HPK:n välittömästi spekulaatioissa pykälän kaksi korkeammalle eli aivan siihen säälien rajalle. Siitä huolimatta tästäkin hankinnasta osalle jää, kuten on jo saanut lukea, se paskan maku suuhun. SE, kun mikään ei riitä ja potero on valittu ja se ei muuksi muutu.
Itse laittaisin Henrikssonin Loimarannan tilalle, mutta muuten samaa mieltä ketjuista.Yks tapa vääntää noi, jos vaikka Konna oliskin mukana:
Liukas-Kontiola-Martel
Rautiainen-Mustonen-Tuulola
Loimaranta-Pihlström-Nenonen
Ruokonen-Toivola-Janatuinen
Tuossahan jäis Henriksson, Päivärinta ja Huttunen vielä rotaatioonkin.
Ja ennen kuin joku alkaa heilutella käsiä Pihlströmin sentterikomennuksesta, niin muikkarina: sentterin voi ketjuun ihan oikeesti roolittaa myös vääntään sen muskeli-homman ja tiedetäänhän Loimulohen kyvyt ja taidot. Ja kokenut, kaiken nähnyt, monikäyttöinen Pillu (heeheehe he he jo väsynyt läppä).
Tällä tietoo kyllä. Parin viikon päästä sit jo nähdäänkin vähän osviittaa, että ketkä ovat menneet eteenpäin ja niin edelleen.Itse laittaisin Henrikssonin Loimarannan tilalle, mutta muuten samaa mieltä ketjuista.
Kyllä, alustavasti noin. Otteista se riippuu. Sehän voi olla, että Luomurinta onkin mennyt Musen ohi tai Huttunen onkin ihan kingi.Tällä tietoo kyllä. Parin viikon päästä sit jo nähdäänkin vähän osviittaa, että ketkä ovat menneet eteenpäin ja niin edelleen.