On oltava hyvä kun reiluun viiteen minuuttiin tekee noin kauheen mällin pisteitä. Kerhon kannattaa ottaa myyntiin Martell konjamiinia ja Martel samppakaljaa. Aina kun Martel tekee maalin niin nuo tuotteet puoleen hintaan.
Viimeksi muokattu:
On oltava hyvä kun reiluun viiteen minuuttiin tekee noin kauheen mällin pisteitä.
Ihan samat vibat tuli itsellekin. Laukaus lähtee samalla tavalla suoraan syötöstä.Miten mulle tulee sellaiset Jere Innala-vibat tuosta Martelista. Maaleja tulee paljon, mutta aikas nättejä syöttöjäkin jakelee näköjään.
No, katsellaan. Kysymysmerkkejä on toki, kuten aina, mutta parhaimmillaan voi olla ihan oiva lisä hyökkäkseen.
”Hämeen Sanomien tiedot” = JatkoaikaHämeen Sanomien tiedot vahvistavat | HPK saa hyökkäykseensä huippuvahvistuksen Kanadasta
Jääkiekko.www.hameensanomat.fi
Ja sieltä vahvistus.
Edellinen vastaava tapaus on hyvin muistissa. Muutama piste taisi tilille kertyä.Yksi erinomaisen positiivinen huomio vielä Martelista:
Kyseessä ei ole mikään havumetsien mies, vaan semmoinen hienostunut eurooppalaistyyppinen le québécois francophone. Vaikuttaa siis juuri semmoiselta pelaajalta ja hahmolta, joka vituttaa Don Cherryä.
Kuitenkin muualla kovia tehoja ennen tätä. Olisi tänne tullessaan kaikkien aikojen haku.Wellman oli pelannut 6 kautta Euroopassa ennen tuloaan liigaan eli parhaat tehokaudet AHLssa olivat jo takana. Ura oli selkeästi laskusuunnassa.
Wellmanilla kovia tehoja ennen liigaan tuloa? No jaa.Kuitenkin muualla kovia tehoja ennen tätä. Olisi tänne tullessaan kaikkien aikojen haku.
No oli miten oli, pisteiden perusteella on turha vertailla. Todella paljon muuttujia.
Danick Martel hankittu ja Konnaa huhuillaan.Kuka kerhoon hankittu vai onko vaan päikkäreiden tulosta?
Missä tää Martel julkaisu?Danick Martel hankittu ja Konnaa huhuillaan.
Kanadalaiseen lehteen mies itse kertonut.Missä tää Martel julkaisu?
Lisäksi HäSa vahvistanut.Kanadalaiseen lehteen mies itse kertonut.
Mielenkiintoista.Ilvesfoorumilta bongattu: Konna olisi hyvin lähellä siirtymistä Hämeenlinnaan.
Olihan podcast videossa maininta läpisyötöstä, jota hän kyllä varjeli vaikka siitä kritisoitiin.
Mutta en kyllä hetkeäkään usko tähän siirtoon itse.
Rattie teki pisteensä jälkeen Liigan. Onhan tää nyt täysin eri asia. =)Wellmanilla kovia tehoja ennen liigaan tuloa? No jaa.
Eihän Rattienkaan tehot toisessa liigassa merkinnyt mitään...
Ei, vaan kertoo siitä, että pisteitä olisi voinut tullut liigassakin enemmän, jos olisi pelannut koko kauden täällä.Rattie teki pisteensä jälkeen Liigan. Onhan tää nyt täysin eri asia. =)
Vaikkei Rattie ketjun aiheeseen liity mitenkään, niin selvästi näki, että oli aivan p*skassa kunnossa.Ei, vaan kertoo siitä, että pisteitä olisi voinut tullut liigassakin enemmän, jos olisi pelannut koko kauden täällä.
Ei ollut vissiin pelannut missään ennen liigaan tuloa, niin ei ihmekään.Vaikkei Rattie ketjun aiheeseen liity mitenkään, niin selvästi näki, että oli aivan p*skassa kunnossa.