Edelleen toistan itseäni, että ei jää epäselväksi.
Joukkue on loistava ja toivottavasti mennään pitkälle! Tasainen ja työtä tekevä porukka ja pärjää, kuin pärjääkin jokaista Liigassa pelaavaa joukkuetta vastaan.
Itse olen vain huolissani kun terävin kärki, varsinkin keskikaistalla on niin ohut.
Kun peli on tiukka ja ei riitä pelkkä kamppailu kovuus, vaan tarvitaan ratkojaa silloin nousee esille se kärki. Joly on henkilökohtaisesti tehnyt näitä ratkaisevia tekoja useaan otteeseen, ja toivoin hänelle hieman apua siihen.
Mustonen voi sitä olla, tai sitten ei. Mikäli Mustonen pelaa keskellä tulee hänen onnistumisellaan olemaan iso vaikutus, kuinka lopulta tapahtui. Toivon, todella toivon, että mies pääsee heti vauhtiin, eikä hiihtele Ikosen tavoin turhana hukkapätkänä.
Puolustus, huhuh! Nyt on todella kova puolustus ja varsinkin omissa. Teppo tuo leveyttä terveenä pysyessään. Friman taas on kehittynyt lähtönsä jälkeen huomattavasti myös hyökkäys pelaamisessa. Laatikaista kaivataan silti!
Joukkue on loistava ja pelaa erinomaista kiekkoa. Toivotaan, että siellä on piilossa vielä yksi napsu lisää kun pleijarit alkaa.
The sentteriä ei nyt saatu, mutta ei mielestäni Mustonen huono hankinta ole. Palkasta en tiedä, mutta uskoisin olevan medium risk - High reward. Ei varmasti ilmaiseksi pelaa, mutta ei varmasti tulevallakaan kaudella joukkueen kallein pelaaja olla.
Pikellä on pähkäiltävää ketä peluuttaa ja ketä lepuuttaa, mutta se on hyvä ongelma!
Keskiviikkona lähtisin itse kokeilemaan:
Pihlström - Mustonen - Joly
Cornet - Tikka - Harper
Nenonen - Collins - Kiljunen
The Nelonen
1yv
Tikka
Cornet
Harper Joly
Pelli
2yv
Collins
Pihlström
Mustonen. Nenonen
Johnston
Harper ja Mustonen voisi kokeilla myös toisin päin. Mutta Joly pitää saada laukojan paikalle yvllä.