Con Tsales
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Toivottavasti viimeinen kortti ei ole Mustapekka.Mikan kyllä niin nauttii tästä tilanteesta....kun palsta Käy kuumana ja hänellä on ne pelikortit...
Toivottavasti viimeinen kortti ei ole Mustapekka.Mikan kyllä niin nauttii tästä tilanteesta....kun palsta Käy kuumana ja hänellä on ne pelikortit...
Huhtala olisi hyvin Mikan näköinen hankinta kun on koko kausi huudeltu sentteriä niin menee hommaamaan laiturin.Tommi Huhtala oma veikkaus. Palve olisi unelma.
Ja ilman palkkaa + try out.Eli pelaajalla sopimuksessa klasuuli, että tulee Hämeenlinnaan jos kenellekään muulle joukkueelle Liigassa tai Mestiksessä ei kelpaa?
Mutta mitäs jos se veskari loukkaantuu?Huhtala olisi hyvin Mikan näköinen hankinta kun on koko kausi huudeltu sentteriä niin menee hommaamaan laiturin.
Mutta mitäs jos se veskari loukkaantuu?
Jos en väärin muista niin Huhtalan lempinimi on hotsi ? 1+2=hotsi kolmella. Saa ampua alas tämän väärinmuistamisen jos jollain faktaa tästä.Huhtala olisi hyvin Mikan näköinen hankinta kun on koko kausi huudeltu sentteriä niin menee hommaamaan laiturin.
Yöllä yhdeltä umpeutuu Ruotsin siirtoaika, niin katsotaan tarttuuko mitään meidän suuntaan.
Vieläkö toimistolla valot päällä...
Alkio kertoi juuri, että Kärki on tehnyt tällä kaudella Liigassa eniten ylivoimamaaleja.
Meille loppukaudeksi lainalle!
Lähdettä tälle?Nyt ei naurata. Tein pysäyttävän havainnon pelaajamarkkinoiden tilanteesta.
Nestori Lähde ei ole pelannut kauden 2019-2020 jälkeen
Toivottavasti ei ole Joel Mustonen.. ei sytyttäis meikäläistä pätkääkään
Varmasti laadukas pelimies en mä sillä mut odotukset on,että the hankinta on vielä kovemman luokan kaveri joka auttaa oikeasti pytyn metsästyksessä. Onko Mustonen sitä tasoa? Ei ehkä aivan.Monta vuotta pelannut Frölundassa, niin ei ole mikään turha kaveri kyseessä. Molempiin suuntiin Hyvää pelaamista.
Eilen myös vihjattiin toisesta hankinnasta, niin jäädään rauhassa odottamaan.
Varmasti laadukas pelimies en mä sillä mut odotukset on,että the hankinta on vielä kovemman luokan kaveri joka auttaa oikeasti pytyn metsästyksessä. Onko Mustonen sitä tasoa? Ei ehkä aivan.
Yhdyn tähän! Jos Ipa sulaa keväällä, niin hyppään siinä vaiheessa Kerhon kelkkaan, kiitos pitkälti tämän ketjun kirjoittajien :DToivon sydämeni pohjasta, että teille tarttuu kunnon kala verkkoon. Olen jo pidemmän aikaa lukenut tätä ketjua ja saanut hyviä nauruja! Huikeaa settiä ja väkeä täällä.
Varmasti laadukas pelimies en mä sillä mut odotukset on,että the hankinta on vielä kovemman luokan kaveri joka auttaa oikeasti pytyn metsästyksessä. Onko Mustonen sitä tasoa? Ei ehkä aivan.
Eikö tämä Mustonen nyt ole @Jokakutihuti94 heitto? Ei kai täällä missään ole muualla Mustosen saapumista Hämeenlinnaan edes leikillä huhuttu?
Juu mä mutuilin ihan itse ja päättelin että kun nyt Örebrossa jäi 5 sentteriks ja soppari loppuu tähän kauteen ettei ois 1+1 mutta onneks tosiaan ei ole sen isompaa tietoa. Alkaa jo epätoivo iskemään pikkuhiljaa niin kaikki Mustoset ja Lähteet tulevat uniin.Eikö tämä Mustonen nyt ole @Jokakutihuti94 heitto? Ei kai täällä missään ole muualla Mustosen saapumista Hämeenlinnaan edes leikillä huhuttu?