Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 080 519
  • 24 074
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars&Dortmund
Monta vuotta pelannut Frölundassa, niin ei ole mikään turha kaveri kyseessä. Molempiin suuntiin Hyvää pelaamista.

Eilen myös vihjattiin toisesta hankinnasta, niin jäädään rauhassa odottamaan.
Varmasti laadukas pelimies en mä sillä mut odotukset on,että the hankinta on vielä kovemman luokan kaveri joka auttaa oikeasti pytyn metsästyksessä. Onko Mustonen sitä tasoa? Ei ehkä aivan.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
T
Varmasti laadukas pelimies en mä sillä mut odotukset on,että the hankinta on vielä kovemman luokan kaveri joka auttaa oikeasti pytyn metsästyksessä. Onko Mustonen sitä tasoa? Ei ehkä aivan.

Tässä kuitenkin haetaan sitä ykkössentteriä edelleen, johon Mustosesta ei todellakaan ole. Kiitos ei.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Poirierkin suuntasi Ruotsiin eli alkaa olemaan KHL näistä "realististista" pelaajista aika kupattuna tyhjiin SHL:n toimesta.

Nizhny Novgorod
Andy Miele (ei realistinen)
Marek Hrivik

Vityaz Podolsk
Miro Aaltonen (ei realistinen)
Daniel Audette

HK Sochi
Ivan D. Morozov (ilmeisesti menossa Vegasiin)
Vasili Glotov
Nikita Totchisky

Dinamo Riga
Emile Poirier
Peter Tiivola

Avtomobilist Yekaterinburg
Patrice Cormier
Ryan Spooner (ei realistinen)
Brooks Macek (ei realistinen)
Stephane Da Costa (ei realistinen)

Yllä olevan listauksen perusteella oikeastaan Cormier ja Tiivola ovat ainoat edes etäisesti realistiset pelaajat. Venäläisiä en usko HPK:n hankkivan kun ei näin ole aiemminkaan juuri tehnyt. Mahdolliset vahvistukset tulossa siis Liigan sisältä?
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Mustonen kelpaa ehdottomasti. Kun katsoo kerhon keskikaistaa luulisi kelpaavan jokaiselle.

Toki toivoisin että tulisi kakkos sentteriksi, eikä ykköseksi, mutta takuu varma molempiin suuntiin ja omistaa edelleen piste potentiaalia.

Harper - "Kunyk" - Joly
Nenonen - Mustonen - Ikonen
Cornet - Tikka - Kiljunen
Ruokonen - Toivola - Janatuinen
Kanninen - Collins - Jokinen

Tällä kahden sentterin täytöllä saataisiin jo todella kilpailu kykyinen jengi!! Lisäksi olisi rotaatiossa kokonainen liiga kelpoinen kenttä, jolla saataisiin paljon helpotusta otteluryppääseen. Sekä saataisiin legendaksi muodostunut The 4 kenttä kokoon.

Ps. Eikä tuo kolmonen mikään kaikista mukavin kenttä olisi saada vastaan pleijareissa.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mustosen isä ei taida kovin suuressa huudossa olla Kerhon toimistolla. Niin äänekkäästi Toivanen Rätyä silloin puolusti. Näkisin aika riskihankintana tähän väliin koska varmasti tämä perhetapaus jonka takia Pasi Mustonen Pekingistä lähti vaikuttaa myös Joeliin. Ehkä liikaa häiriötekijöitä jään ulkopuolella.
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars&Dortmund
Eikö tämä Mustonen nyt ole @Jokakutihuti94 heitto? Ei kai täällä missään ole muualla Mustosen saapumista Hämeenlinnaan edes leikillä huhuttu?
Juu mä mutuilin ihan itse ja päättelin että kun nyt Örebrossa jäi 5 sentteriks ja soppari loppuu tähän kauteen ettei ois 1+1 mutta onneks tosiaan ei ole sen isompaa tietoa. Alkaa jo epätoivo iskemään pikkuhiljaa niin kaikki Mustoset ja Lähteet tulevat uniin.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu mä mutuilin ihan itse ja päättelin että kun nyt Örebrossa jäi 5 sentteriks ja soppari loppuu tähän kauteen ettei ois 1+1 mutta onneks tosiaan ei ole sen isompaa tietoa. Alkaa jo epätoivo iskemään pikkuhiljaa niin kaikki Mustoset ja Lähteet tulevat uniin.
Mustonen pelaa pääsääntöisesti laidalla niin sinällään Audette ei vaikuta hänen rooliinsa mitenkään.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Petrell&Linnanahde mutuilivat uusimmassa jaksossaan pelaajasiirtoja ja Petrell heitti ilmoille kerhon kohdalla JyPin Gardinerin.. Olisko tässä sentteriä meille tai sitten Kalapudas?
Tarvitaan sentteri ja puolustaja, joten toki me laituri hankitaan. Tuo on kyllä aikamoinen höpö höpö -kaksikko :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös