Юфжгф 11 ющьггв. Malta 11 minuuttia.Julkistusta vaille valmis.. Äh. Äääähhhhh. Antakaa se tieto, mä voin vaikka julkaista.
Юфжгф 11 ющьггв. Malta 11 minuuttia.Julkistusta vaille valmis.. Äh. Äääähhhhh. Antakaa se tieto, mä voin vaikka julkaista.
Hyviä hakuja! Jotain tämän kaltaista please, ei mitään ECHL-jyriä, jotka olivat potentiaalisia ehkä 10v sitten.Odeen Tufto ja David Cotton sopisi kuvaukseen.
Syntynyt muuten New Yorkissa :)
Olisi edes kakkossentteri. Sekin puuttuu.Patrick Harper teidän ykkössentteri? Ei vakuuta yhtään.
Patrick Harper teidän ykkössentteri? Ei vakuuta yhtään.
Harper tuli.
Laituri kun sentteri tarvitaan?
Meillä on Mika, kyllä vaan.
Sun ennustajantaidoille tai vakuuttamisille en hirveästi antaisi painoarvoa:Patrick Harper teidän ykkössentteri? Ei vakuuta yhtään.
Huippupelaajat ovat siellä huippua, ei siellä suomalaisia nytkään ole. McIntyre ja Koskiranta tekee ensi kaudella enemmän pisteitä kuin Kontiola ja Sebok. Lähes 40-vuotias jäähdyttelijä ja unkarilainen, joka hyytyy kevättä kohden.
Mäntykivi oli jo tällä kaudella 2-3 kentän roolissa ja ottaa varmasti kehitysaskeleita kesän aikana. Ensi kaudella olisi ollut vaikea mahtua SaiPan kokoonpanoon, kun siellä on joukkue täynnä Dominik Lakatoksen kaltaisia pistenikkareita ja myös luistelutaidot ei ehkä riitä Virran kiekkoon. Hyvä siirto hakea vastuuta Ilveksen kautta.
SaiPalla on parempi valmentaja, pelitapa, sentterit, laiturit, puolustajat ja maalivahti, joten en lähde rahallisesti nöyryyttämään sinua.
SaiPa on siinä sijoilla 4-7, joten tämä olisi liian iso riski.
Sun ennustajantaidoille tai vakuuttamisille en hirveästi antaisi painoarvoa:
Kustaan kivasti nuorten pelaajien muroihin. Ei hirveästi löydy Jokiselle tai Kiljuselle peliaikaa, ellei sitten lähtijöitä ole. Hakanen ja Mäkiaho eivät ainakaan tule saamaan mahdollisuutta.No onhan tää aika vitsi.
Miesten sarjoista täydet 29 peliä kokemusta. Ahl 24 peliä 0+2 tehoilla. Anteeksi kun olen epäileväinen tähän Mikan hankintaan, jonka pitäisi Mikan mukaan tulla meidän ylivoima pelastamaan.
Kaiken lisäksi ilmeisesti laitaan hommattu, joka erittäin ihmeellistä.