Hakanen (FPS) rosterissa tänään.
Sieltä nyt hyvä buusti päälle ja tappelemaan pelipaikoista vielä oranssiin!
Kontiola
Kunyk
Tikka
Toivola
Hyväksyn.
Miksi täällä puhutaan Hakametsän viimeisestä pelistä ja Ilveksestä? Lauantain ottelu on kuitenkin Tappara-HPK.
Turenkilaishuumoria?
Olen katsellut telkasta. Tehnyt tänään jo kaksi, vaikka toinen erä vasta alkoi.
Eka maali olin Hakasen syöttö, ja Sunin ohjaus maalilla. Näin olin näkeväni ja niin oli FPS:n otteluraportissa myös.Sulla tais mennä Hakanen Ronkaisen kanssa sekasin? Hakanen teki 1+1 tehot. Maali tokan erän puolessa välissä ja syöttöpiste kolmannen erän alussa.
Ihan samaa katsoin. Mika on tarkka rahasta ja yöllä vaihtanut paitaan nimen kun numero säilynyt.Hommattiinkohan Kaksonen siksi, että Marsun #72 -paidalle piti löytää käyttöä?
Hommattiinkohan Kaksonen siksi, että Marsun #72 -paidalle piti löytää käyttöä?
Hetkinen, eikös #72 pitäisi olla 1+1 -laadun tae!?!?Hommattiinkohan Kaksonen siksi, että Marsun #72 -paidalle piti löytää käyttöä?
Ei, vaan #73.Hetkinen, eikös #72 pitäisi olla 1+1 -laadun tae!?!?
Noi hanskat.Ei, vaan #73.
Aijai. Hän, jumala. T73.Ei, vaan #73.
Ai niin, Arsi Piispanenkin!Hetkinen, eikös #72 pitäisi olla 1+1 -laadun tae!?!?
Olisikohan tuo Casey Wellman saatavilla kärpistä? Eilisessä pelissä poppareilla. Väitän että voisi HPK:ssa onnistua, eikä tuo nyt kärpissäkään ihan huono ole ollut ( 23gp, 6+4=10) Ottaisin ehkä 8/10 ennemmin Wellmanin kun M.Keräsen
Never heard.Mitchell Heard at eliteprospects.com Tämä olisi kyllä aikalailla sitä kalibeeria mitä Toivolalta sopii odottaa.
Mitchell Heard at eliteprospects.com Tämä olisi kyllä aikalailla sitä kalibeeria mitä Toivolalta sopii odottaa.
Kovalla energialla pelaava monipuolinen sentteri. Luistelu ja kädet riittää kyllä liigaanEi ole ainakaan vähään aikaan ollut kokoonpanossa DEL:ssä. Onkohan millainen sentteri kyseessä?
Youtuben perusteella kova hanskaamaan...
Kovalla energialla pelaava monipuolinen sentteri. Luistelu ja kädet riittää kyllä liigaan
Ööö okei. Ihan sama vaikka Piku oliskin pyytänyt tai jotain, mutta mikä vitun järki tässä muka on. Vaikkakin vain kuun loppuun. Kyllä siellä syvyyttä on laidoilla ja mielestäni esimerkiksi Kiljunenhan on ollut hyvä, niin sitten joutaa penkille Kaksosen tieltä? Näkemättä paskaa ja kaikki sen tietää.