Mainos

Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

• 4 243 007
  • 24 649

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yksi vaihtoehto olisi, että joku saisi hommattua DDR:stä tuttua Turinabolia tai muuta vastaavaa joltain kuntosalilta ja sitten tarvittaisiin joku insider Kerho ravintolaan joka pistäisi ruoan mukaan tätä kyseistä ainetta näiden meidän tusinataaveteille. Se olisi win-win vaihtoehto, koska joko pelisuoritus paranisi tai sitten he jäisivät kiinni doping seulonnassa ja sopimus menisi purkuun! Kuka mukana?
Kyllä mä aina tälläisissa mukana olen, ei kahta sanaa.

Ainoa tietysti mikä itseäni vähän mietityttää on, että kun kerhon ukot ottaa ihan samasta seisovasta pöydästä ruokansa kun muutkin kuolevaiset, niin sitä hormoonia rouskuttelisi tosi moni muukin. Olisi jo mun mielestä negatiivisuusketjun kamaa, kun aamulla herään sängystäni, otan katseen oikeaan, nähden tyttöystäväni vieressäni tuttuun tapaan ja piru vieköön edellispäivän lounaalla nautitut turinamakkarat olikin potkinut niin perkeleesti, että muijallekkin on yön aikana kasvanut parta palmikolle.

Jos on jotain muita hallijekkuja, niin voidaan ottaa testiin mun puolesta joku vaihtoehtoinenkin kepponen.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mika kävi äsken Salessa, lähti parkkipaikalta todella rivakasti. Ihan varma en ole mutta tais kädessä olla Fazerin sininen, salmiakkia ja ruisleipää. Nehän on perinteisesti tuliaisia Suomesta... Kävikö Mika kaupassa kanukkien puolesta?
Mika ja Sale, pahasti kuulostaa että siellä on taas käyty Ale-laareja tonkimassa. Toivottavasti on vielä päiväykset voimassa...

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mika kävi äsken Salessa, lähti parkkipaikalta todella rivakasti. Ihan varma en ole mutta tais kädessä olla Fazerin sininen, salmiakkia ja ruisleipää. Nehän on perinteisesti tuliaisia Suomesta... Kävikö Mika kaupassa kanukkien puolesta?
Vai tervetulijaispaketti Kunykille & perheelle? Jotain vois alkaa tapahtuun, meinaa positiivisimmallakin fanilla loppua usko tähän touhuun taas. Maali ois kiva!

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vai tervetulijaispaketti Kunykille & perheelle? Jotain vois alkaa tapahtuun, meinaa positiivisimmallakin fanilla loppua usko tähän touhuun taas. Maali ois kiva!
Loppu kauden päätavoite = maali.

Kyllähän siellä pelaajistossa on pakko jotain tapahtua, koska muuten pudotuspelipaikka jää taas saavuttamatta.

L

luigitar

Vahva viba tästä Kerho ja Kunyk kytköksestä, koska Codyn agentin osalta ollaan oltu todella hiljaisia "potkuista". Yksikään meidän sopimuksista ei vuotanut iltalehdessä tai muussa mediassa ennen kuin kerho julkaisi itse sen.

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Vahva viba tästä Kerho ja Kunyk kytköksestä, koska Codyn agentin osalta ollaan oltu todella hiljaisia "potkuista". Yksikään meidän sopimuksista ei vuotanut iltalehdessä tai muussa mediassa ennen kuin kerho julkaisi itse sen.
Kerhossa ei ollut yhtäkään iltalehden "arvoista" julkaistavaa pelaajaa. Eihän kukaan uutisoi nelosketjun työmyyristä, vaikka kerhossa kulkeekin nimellä ykkösketjun sentteri.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No mitä?
Joko tämä nyt on jostain niin vahvana huhuna kantautunut että voi todeta näin?

Tämä viesti on puhdasta Mukikampanjaa eli tästä on turha vetää mitään johtopäätöksiä.

Eihän Kunykin sopparia ole vielä edes purettu eli ennen sitä sopimuksen julkaisu Hämeenlinnaan olisi vieläkin epätodennäköisempää kuin mitä se muuten olisi.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
HPK:n logolla varustettu musta paku tummennetuilla laseilla kurvaili keskustassa rautatieaseman suuntaan. Tavaratilasta kuului kovaa lontoonkielistä huutoa. Joko on Mäkkäri pestattu kuskaan havumetsien miehet asemalle?

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Otetaas pieni ajatusleikki hihihi.. Tää on hauska, kuunnelkaa..

Siellä siis tehdään tällähetkellä pää märkänä töitä Collinsin sopimuksen purun kanssa, koitetaan ihan porukalla kusettaa se johonkin Allsvenskanin jengiin ja sitten kun tämä on done, niin julkaistaan uutinen,

"Cody Kunyk palaa Hämeenlinnaan! Sean Collinsin sopimus purettu"

Eikö ollutkin hyvä, mitä?

Tai sitten...

"Puolassakin päin helvettiä pelannut Joona Monto palaa Oranssiin! Mario Grman sekä Sean Collins jatkosopimuksiin."

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
ilmeisesti taitaa kuitenkin olla se meidän kokonaisvaltainen pelaajamme, jonka lihaskunto ei ole kuulemma oikein liigapelaajan vaatimalla tasolla.

Kärkisentterit mukaan vielä kiitos...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy