Kyllä mä aina tälläisissa mukana olen, ei kahta sanaa.Yksi vaihtoehto olisi, että joku saisi hommattua DDR:stä tuttua Turinabolia tai muuta vastaavaa joltain kuntosalilta ja sitten tarvittaisiin joku insider Kerho ravintolaan joka pistäisi ruoan mukaan tätä kyseistä ainetta näiden meidän tusinataaveteille. Se olisi win-win vaihtoehto, koska joko pelisuoritus paranisi tai sitten he jäisivät kiinni doping seulonnassa ja sopimus menisi purkuun! Kuka mukana?
Ainoa tietysti mikä itseäni vähän mietityttää on, että kun kerhon ukot ottaa ihan samasta seisovasta pöydästä ruokansa kun muutkin kuolevaiset, niin sitä hormoonia rouskuttelisi tosi moni muukin. Olisi jo mun mielestä negatiivisuusketjun kamaa, kun aamulla herään sängystäni, otan katseen oikeaan, nähden tyttöystäväni vieressäni tuttuun tapaan ja piru vieköön edellispäivän lounaalla nautitut turinamakkarat olikin potkinut niin perkeleesti, että muijallekkin on yön aikana kasvanut parta palmikolle.
Jos on jotain muita hallijekkuja, niin voidaan ottaa testiin mun puolesta joku vaihtoehtoinenkin kepponen.