Kannattaa nyt kaikkien muistaa, että kyseessä on pelaaja joka ei mahtunut Selinin KHL joukkueeseen.
Kyllä se Zaborsky sinne saattaa edelleen lähteä, samaten Smolenak ja Laschkin. Hienosti taas jaksoit vääntää tästäkin asiasta. Toinen on pelannut pari kautta KHL:ää ihan hyvillä pinnoilla, edustanut maataan MM kisoissa, taso on Liigassa tiedossa jne. ja sä vertaat kaveriin joka on AHL:stä lähtenyt KHL:ään ja sieltä maitojunalla HPK:hon.Ja jos olisi mahtunut, pelaisi siis KHL:ssä eikä Liigaa. Aivan kuten Tomas Zaborsky eli jos Zaborsky olisi mahtunut KHL:ään, ei pelaisi Liigaa.
Ei kannata odottaa, että Kerho hankkisi pelaajan joka mahtuisi KHL-joukkueeseen.
Ihan hyvin vedetty. Onneksi on sinunlaisia kannattajia, jotka jaksaa innostua pienestäkin noin perhanasti.
No justaansahan tuossa ylhäällä on listattuna kolme sellasta jotka aika todennäköisesti sinne mahtuisi. Ei kaikki välttämättä sinne vaan halua, tai pelailevat ja reenaavat ja nostavat liksaa mieluummin ensin Liigassa, ennen kuin sitten kauden aikana saavat paremmat tarjoukset tms.Ja onneksi on sinunlaisiasi, jotka tahtovat HPK:n vain pelaajia, jotka ryöstetään joltain KHL-joukkueelta.
Mitä oikein odotat? Hamill ei mahdu KHL:ään, joten on automaattisesti surkea pelaaja? Pitäisi olla päivänselvää, ettei Suomeen tule pelaajia, jotka mahtuvat KHL:ään.
Kannattaa nyt kaikkien muistaa, että kyseessä on pelaaja joka ei mahtunut Selinin KHL joukkueeseen.
Hamill voi olla oikeastikin kova haku, mutta kannattaa nyt vähän laittaa jäitä hattuun, miehellä ei ole mitään näyttöjä AHL:n ulkopuolelta, paitsi ettei KHL ovet auenneet. Nyt sitten katsotaan tämä arpa ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Missäs minä olen negaillut? Annetaan kaverin osottaa taitonsa, mutta en nyt näe että tässä pitäisi alkaa hyppimään riemustakiljuen kun ei tiedetä mitä sieltä oikeasti tulee. Paskaksi en ole missään vaiheessa haukkunut, että olisi ihan kiva jos et moista väittäisi minun sanoneen. Enkä tiedä edes mistä sedästä puhut. Ihan hyvä sinulle jos luottoa riittää, minusta mihen statsit kertovat että jotain on mennyt hänen urallaan pieleen, kun alkava NHL ura on tyssännyt, homma on alkanut menemään alaspäin ja KHL yritys jäi puolitiehen. Kuten sanoin katsotaan nyt että missä kunnossa ja millaisella peli-ilmeellä ja taidoilla on kaveri varustettu. Mutta ei nyt kannata oikeasti alkaa vertailemaan mihinkään Zaborskeihin tai Gagnoneihin, joiden taso oikeasti tiedetään riittäväksi Liigaan. Hamillin tasoa ei tiedä varmaan edes mies itse.Ainut joka tarvitsee jäitä hattuun olet sinä itse. Saman tien kun nimi ilmoitettiin, syöksyt tänne höyry sieraimista nousten sauhuamaan ja negailemaan. PAska sitä, paska tätä. Arpa tämä, arpa toi. Ei näyttöjä, Paska kuin paska. Samalla hössötät muille kuin pikkulapsille että älkää uskoko sitä kivaa setää, se on oikeasti paha vaikka näyttää kiltiltä. En ymmärrä mikä helvetinmoinen tarve sulla on viljellä negatiivisuutta joka asiassa. Jos tätä maata johdettaisiin samalla tavalla, niin missä jamassa oltaisiin?
Kovasti on laskusuhdanteinen ura. En ihmeitä odottele. Toivottavasti osaa jotain.
Missäs minä olen negaillut?
Blackwolf: Kuka olisi ollut sellainen pelaaja keheen olisit ollut tyytyväinen ilman rutinoita?
Hyvin varauksellisesti, koska silloin olisi jotain helevatasti pielessä jos Crosby Hämeenlinnaan tulisi, pitäisi alkaa pelkäämään että Ritaluoma on oikeasti saanut rahaa sieltä diktaattoreilta ja kohta voisi olla poliisit kolkuttelemassa toimiston ovia.BlackWolf olisi varauksellisesti tyytyväinen Sidney Crosbyn hankintaan.
Niin missäs tässä tilanteessa mennään? Tajusiko media tänään kysellä, että mikäs Antin tilanne on? Jotakin virityksiä Ruotsin suuntaan tällä viikolla oli.. Mutta hyvä vaan toki Kerho fanien kannalta jos ne kuivui kasaan. Ainakin tänään vielä Mietsu reenaili Kepan kanssa.Sitten kun/jos julkistetaan Miettisen sopimus myöhemmin niin näyttää ihan hyvältä.
Miettiselle voisi kohta heittää sellaisen sopimuksen kun Kärpät viime vuonna Aaltoselle.. Sopimuksessa oli joku tietty päivämäärä mihin asti sai siirtyä ulkomaille.Niin missäs tässä tilanteessa mennään? Tajusiko media tänään kysellä, että mikäs Antin tilanne on? Jotakin virityksiä Ruotsin suuntaan tällä viikolla oli.. Mutta hyvä vaan toki Kerho fanien kannalta jos ne kuivui kasaan. Ainakin tänään vielä Mietsu reenaili Kepan kanssa.
Kun ajattelee millä ennakko-odotuksilla lasch ekan kerran Liigaan tuli ja millä odotuksilla Hamill tulee nyt, niin kyllä itselläni ainakin on semmoiset tuntemukset että Hamill on kovempi kaveri kuin Lasch.
Ihan hyvä sinulle jos luottoa riittää, minusta mihen statsit kertovat että jotain on mennyt hänen urallaan pieleen, kun alkava NHL ura on tyssännyt, homma on alkanut menemään alaspäin ja KHL yritys jäi puolitiehen.