Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 032 654
  • 23 993

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ois kyl aika isojen pallien peliliike Mikalta painaa puolet pelaajabudjetista kolmeen pelaajaan.

Parempi liike se ehkä olisi kuin koko budjetilla laaja rosteri ilman mainittavaa kärkiosaamista. Kyllä se johtavien pelaajien voima vaan on iso.

Mutta harvinaisiahan nämä liigan valmiit kärkinimet on Kerhon hankintakorissa ja kolme samaan aikaan? No ei tule heti mieleen, koska näin ois toimittu. Ja itse asiassa se olis neljä, koska Laurikainen siellä jo on. Menneiltä vuosilta nyt ekana tulee mieleen näitä melko kovia ulkomaisia hankintoja Kunyk, Polak ja Porseland, mutta edelleen realismia on se, että niitä pitää ottaa sisään kasvamaan tyyliin Manninen, Turunen, Sallinen, Kemppainen yms. - ei luonnollisesti natsaa joka kerta.

Mutta vähän mörköpotentiaaliakin olis kiva. Pelin luonne on joo muuttunut, mutta Karjiksen merkitys 2019 tai Astashenkon, Nielikäisen ja nuoren Sailion merkitys 2006 mestaruusjoukkueissa? En väheksyisi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä onko mainittu, mutta tänään näköjään myös Ilvesfoorumilla pidetään Kunykkiä Kerhoon ns. varmana.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
One more time? En jaksa uskoa, sillä maanantaina kun joukkueharjoitukset alkavat olisi sopivasti 17. päivä...
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Vaikka Lada on Lada, niin en tiedä onko kuitenkaan ihan tämän arvoinen, että jätetään viikon viimeiseksi pommiksi. Enkä nyt sano, etteikö Lada kelpaisi, totta helvetissä Lada kelpaisi, mutta mutta.. Noh, Katsellaan.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kävin teillä mehustelemassa Hietasella ja koin velvollisuudeksi tulla ensimmäisenä pahoittelujen kera laittamaan tämän:



Ei harmita.. Mitä me jollain kehäraakki Hietasella tehdään? No sitähän minäkin, ei mitään.

.. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin sopimus Kerhon kanssa on ollut melko lähellä. Eikä tuo nyt mitenkään yllätyksenä tule, että joku muukin saattaa olla kiinnostunut Hietasen palveluksista.

Edit.

Mika! Miiikaaa! Mä nään sut.. Varpaat näkyy.. Sä ilmeisesti olet epäonnistunut nyt niissä muutamassa asiassa mitä piti Juuson sopimushommissa laittaa kuntoon.. Mä häpeän.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän se olikin jo aika selvä, kun Toivola mainitsi Laatikaisen sopimusjulkaisun yhteydessä seuran hakevan vielä kahta puolustajaa. Hietanen riittäisi yksinään, niin nyt tarvitaan kaksi pakkia. Noh, ei sille mitään voi.

No toisaalta Hietaseen varatulla budjetilla pitäis löytyä pätevä korvaajaa.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Noh, onpahan jotain millä mehustella taas ensi keväänä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuo case Hietanen on kyllä mysteeri. Pelillisesti kärkipakki oli KHL:ssä niin miksi se sieltä sitten pois potkittiin? Jos taas lähti omasta halusta, niin miksi ihmeessä Sveitsiin? Rahaahan miehellä on tienattuna jo ns. riittävästi. Tokikin jokainen saa itse päättää oman hintansa ja missä pelaa, mutta yhtälössä on jotain outoa. Vuosiahan on vielä helposti jäljellä kuitenkin tuossa kropassa, että siitähän ei ole ollut missään vaiheessa kyse, niitä vuosia olisi myös siellä Venäjällä pelata. Mikä on siis Moskovan Dynamon rooli asiassa ja ne syyt päätöksen takana, mikä miehen omassa päässä. Tämä nyt tällä tavalla spekuloiden. Toki muutama kausi Sveitsissä niin miljoonahan sieltäkin tulee. Asettaa vain epäilemään, että palaakohan koskaan Kerhoon, että ei se Hämeenlinna taida olla ihan niin lähellä sydäntä enää nykyään. Jännä kokonaisuus kuitenkin. Hietanenhan sai lapsen 2018 ja silloin talon osti, että voisihan se olla, että haluaa lapsensa länsimaahan ja toisaalta eksariin/kouluun on vielä muutama vuosi, että tyhmähän se on jättää se aika tienaamatta. Parisen vuotta siis pitää meidän vielä venailla jos oikein tuumin, sitten Juuso tulee ja tekee Ladat ja vetää kovalla tasolla useamman mestaruuden plakkariin.

Tähdennetään nyt vielä sitä, että minusta jokainen ihminen saa tehdä omat valintansa ja ratkaisunsa. En siis syyllistä mistän vaikka Hietanen ei koskaan enää Kerhossa pelaisi. Upea pelaaja ja Kerho-kasvatti joka tapauksessa!
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuo case Hietanen on kyllä mysteeri. Pelillisesti kärkipakki oli KHL:ssä niin miksi se sieltä sitten pois potkittiin? Jos taas lähti omasta halusta, niin miksi ihmeessä Sveitsiin? Rahaahan miehellä on tienattuna jo ns. riittävästi. Tokikin jokainen saa itse päättää oman hintansa ja missä pelaa, mutta yhtälössä on jotain outoa.

Minusta siinä ei ole mitään outoa. Sveitsi on varmasti perheelle mukavampi ja turvallisempi paikka asua kuin Venäjä. Vaimon sana voi muutenkin olla myös ratkaisevassa asemassa. Säät ovat keskimäärin paljon parempia kuin Suomessa. Lyhyet matkat ja hyvät yhteydet moniin Keski-Euroopan metropoleihin. Sveitsihän on aika lailla unelmapaikka asua! Ja pelataanhan siellä käsittääkseni ihan tasokasta kiekkoakin.

Eli saattaapi olla, että vuosi pari joudutaan taas odottamaan. Ja sitten käy niinkuin on käynyt lähes kaikkien omien kasvattien paluun kanssa, se tapahtuu liian myöhään / liian vanhana. Kaudeksi 23-24 Kerhon kolmospariin selviytymään. Toivottavasti olen väärässä.

Lehtivuoren ja Schiran paluuta olen myös odotellut. Schira on näköjään tehnyt parin vuoden sopimuksen Linköpingiin, mutta Lehtivuori saisi palata ensi kauden jälkeen. Mutta tämä on sitten ensi vuoden mukikampanjatavaraa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös