Miksi ei voi asiakkaana / kuluttajana vaatia, että myös Kerho kehittäisi toimintaansa?
Eikö Pennasen kausi ollut kokonaisuutena hyvä esimerkki toiminnan kehittämisestä? Eikö päättynyt kausi ollut kokonaisuutena nousujohteinen? Kyllä minun mielestäni Kerho kehittää koko ajan toimintaansa.
Pennastakin kritisoitiin, kyllä. Hän itse myönsi virheen. Väärin arvosteltu?
Toiminnan kehittämiseen liittyy uuden keksiminen, kokeilu ja rohkeakin riskinotto. Jos vain hiot nykyistä toimintaa paremmaksi, et todennäköisesti koskaan ole aivan huipulla - ainakaan, ellet operoi suurilla resursseilla.
Arvostella saa, mutta jos Kerhossa olisi jaettu potkuja tämän foorumin huutoäänestyksellä, seura olisi jo konkurssissa. Täällä toiminta nähdään yleensä ulkoapäin. Harvalla meistä on todellista tietoa siitä, mitä organisaation sisällä oikeasti tapahtuu ja millä perusteilla päätöksiä tehdään.
Pennaselle kenkää -ketju löytyy haulla helposti.