Zaborsky on kai Kerhon uuden slovakin kamuja.
Ja pakko vielä Eliteprospectsin avulla scouttailla vaihtoehtoja uusiksi sentteriksi ja laituriksi. Lähdin siitä, että leftejä tarvitaan. Suuntasin katseen AHL:ään.
...
Pakko kunnioittaa palstalaisia, jotka jaksavat näitä pelaajia scouttailla, mutta pakko kysyä, että onko Jatkoajan historiassa yksikään näistä hauista osunut?
Ei ja lupaan scouttailla niin kauan kunnes yksi osuu. Viime kaudeksi scouttaamani kakkossentteri meni Kärppiin, joten melki jo osuin.
Nyt on korjattava edellistä vastausta: on osunut. Olikohan se nyt maineikas nimimerkki Kuznetsov, joka osui. Joe Rullier. Oli jo saapuessaan ainakin minulle palstalta tuttu. Toki itse peliesitykset eivät olleet sitten ihan niin kovia, kuin olisi suonut.Pakko kunnioittaa palstalaisia, jotka jaksavat näitä pelaajia scouttailla, mutta pakko kysyä, että onko Jatkoajan historiassa yksikään näistä hauista osunut?
Nyt on korjattava edellistä vastausta: on osunut. Olikohan se nyt maineikas nimimerkki Kuznetsov, joka osui. Joe Rullier. Oli jo saapuessaan ainakin minulle palstalta tuttu. Toki itse peliesitykset eivät olleet sitten ihan niin kovia, kuin olisi suonut.
Kerho-shopin valikoimiin eivät konjakkilasit taida kuulua (ainakaan vielä), mutta minulta saat sellaisen - tai vaikka kaksi - hyvän tahdon eleenä ja lahjoituksena, jos tässä ketjussa huudeltu "iso ulkkarikala" on todella Ässistä tuttu Viedenskyn maanmies.Saako teiltä myös konjakkimukeja? : D
Ja miksei jostain Juha Alen -mukista voisi konjakkiakin juoda?
Minä ratkesin jo ja syytän tästä ainoastaan sitä faktaa, ettei tänään tähän mennessä ole kuulunut vahvistusta ison saaliin saamisesta Kerhon orkesteriin. Hyvästi selvät päivät.Saisi nyt tulla tänään julki jotakin, hermostuttaa ja ratkeaa vielä juomaan.
Toimistokin aukeaa vasta 31.7., joten tuskin ennen sitä kuullaan yhtään mitään. Lähivuosilta muistelisin, että Dan Spangin soppari julkaistiin joskus lähellä Kultakeskus-turnauksen ajankohtaa*. Olisi nyt ennen sitä jotain tiedotettavaa.Minä ratkesin jo ja syytän tästä ainoastaan sitä faktaa, ettei tänään tähän mennessä ole kuulunut vahvistusta ison saaliin saamisesta Kerhon orkesteriin. Hyvästi selvät päivät.
Kerho-shopin valikoimiin eivät konjakkilasit taida kuulua (ainakaan vielä), mutta minulta saat sellaisen - tai vaikka kaksi - hyvän tahdon eleenä ja lahjoituksena, jos tässä ketjussa huudeltu "iso ulkkarikala" on todella Ässistä tuttu Viedenskyn maanmies.
Ja tämä on lupaus.
Nimimerkki Melko Huono kertoo Liigan yleisessä siirtohuhu-ketjussa, että Jonas Andersson olisi tehnyt sopimuksen jonnekin Liigaseuraan. Siinä olisi pelaaja, mitä Kerho tarvitsee. Laitahyökkääjä, leftin maila, kokemusta Liigasta sekä Kerhosta ja pistenikkari. Mutta onko Kerholla sitten "varaa tässä tilanteessa tämän tason vahvistuksiin".
Nyt näyttää hyvältä
Joku voisi sanoa, että elämme jänniä aikoja.
Linkki vie kuvapalvelussa sijaitsevaan kuvaan.