Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 3 936 787
  • 23 487

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tavin hankinnasta olen ihan hyvillä mielellä, mutta Kannisen tarpeellisuudesta joukkueelle en ole niin varma. Okei vanha ja kokenut, mutta nähdyn perusteella täysin vailla pelikäsitystä. Ei ihme ettei kelvannut niin Jypille kuin Kookoollekaan. Meille kuitenkin kelpasi, vaikka olen varma, että koirankoppissa oleva Kuusisto olisi ajanut saman halvemmalla ja laitettu rahaa pankkiin jatkoa ajatellen.

No ehkä Pennanen ja Toivola oikeasti tietää mitää haluavat ja tekevät.

Pakin hankinta ei luulisi olleen nyt niin vaikeaa kuin lopputuloksista saattaisi päätellä. Kanniseen laitetut rahat vielä tarjoukseen mukaan, niin kai sieltä se Marttinen/Wittchow tms olisi voinut liikahtaa loppukaudeksi meille.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Tavin hankinnasta olen ihan hyvillä mielellä, mutta Kannisen tarpeellisuudesta joukkueelle en ole niin varma. Okei vanha ja kokenut, mutta nähdyn perusteella täysin vailla pelikäsitystä. Ei ihme ettei kelvannut niin Jypille kuin Kookoollekaan. Meille kuitenkin kelpasi, vaikka olen varma, että koirankoppissa oleva Kuusisto olisi ajanut saman halvemmalla ja laitettu rahaa pankkiin jatkoa ajatellen.

No ehkä Pennanen ja Toivola oikeasti tietää mitää haluavat ja tekevät.

Pakin hankinta ei luulisi olleen nyt niin vaikeaa kuin lopputuloksista saattaisi päätellä. Kanniseen laitetut rahat vielä tarjoukseen mukaan, niin kai sieltä se Marttinen/Wittchow tms olisi voinut liikahtaa loppukaudeksi meille.
Kanninen oli mielestäni kerhon paras pelaaja eilen niistä jotka jäivät tehopisteittä. Ensikaudella 25 pisteen mies, näen potentiaalia miehessä. Peukku tälle.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kanninen oli mielestäni kerhon paras pelaaja eilen niistä jotka jäivät tehopisteittä. Ensikaudella 25 pisteen mies, näen potentiaalia miehessä. Peukku tälle.
Puolustus ja kamppailu pelaaminen aivan olematonta. Thorelin eilinen maali aika suurelta osin Kannisen piikkiin, ei oikein tiennyt missä pitäis olla
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Puolustus ja kamppailu pelaaminen aivan olematonta. Thorelin eilinen maali aika suurelta osin Kannisen piikkiin, ei oikein tiennyt missä pitäis olla
Haukuin siitä Leinon ja piti katsoa uudelleen. Totta, Kanninen se oli joka kääntyili nopeasti kuin valtamerilaiva eikä pystynyt Tavia auttamaan pätkääkään.

Mutta oli minusta myös aihioita hyökkäyspäähän.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Justiinsa näin. Ja olen oikein mielelläni väärässä.

Silti eilen useampikin tilanne, jossa edes auttavalla hockey iq:lla varustettu pelaaja olisi löytänyt vapaat ketjukaverit. Toki koskee montaa joukkueen alkuperäisjäsentäkin, mutta tässä piti kyseessä olla vahvistus.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Puolustus ja kamppailu pelaaminen aivan olematonta. Thorelin eilinen maali aika suurelta osin Kannisen piikkiin, ei oikein tiennyt missä pitäis olla
Kumpi ei tiennyt, Kanninen vai Tavi vai kumpikaan? Itse en Kerhon pappia niin tarkkaan ole analysoinut, että voisin oikean vastauksen kertoa, mutta kalliksi tuli siinä kohdassa se, että uudet vahvistukset pelasivat eri pelikirjalla.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kumpi ei tiennyt, Kanninen vai Tavi vai kumpikaan? Itse en Kerhon pappia niin tarkkaan ole analysoinut, että voisin oikean vastauksen kertoa, mutta kalliksi tuli siinä kohdassa se, että uudet vahvistukset pelasivat eri pelikirjalla.
En minäkään mutta Kannisella ei ollut yhtään ukkoa, joten uskon jonkun homman menneen siinä kohtaa pieleen
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
En minäkään mutta Kannisella ei ollut yhtään ukkoa, joten uskon jonkun homman menneen siinä kohtaa pieleen
Siltä tuo vahvasti näytti, että Tavi oletti Kannisen vaihtavan ja Kanninen Tavin jatkavan Thorellin kanssa. Jos molemmat olisi tehnyt toisen ratkaisun, olisi Thorell tuplattu. En tiedä mitä siitäkin sitten olisi seurannut, mutta ei varmaan välittömästi maalia.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Eiköhän Kanninen ja Tavi ole kuitenkin pidemmän ajan kerhopelaajia. Akuutistit tuovat hitusen leveyttä rosteriin ja ensi kaudella sitten katsotaan mitä kerholaisuudesta on jäänyt (kevät/)kesätreenien jäkeen takkiin.
 

Ralph

Jäsen
Nyt Minnesotassa palikat sekaisin, saataisiko poika kotiin? Kelpaisi ainakin tänne..
Wildin Kerho-kasvatti pelaa liian hyvää kautta ja on vasta 33-vuotias. Näillä näytöillä saa taas miljoonan sopparin ensi kaudelle jonnekin. Jos putoaisi farmiin, voisi haaveilla oikesti häntä takaisin Eurooppaan. Seuraavalle kaudelle.

Toki Fehr on nimenä sellainen, että hänet ns. kuuluu mainita tasaisin väliajoin täällä. Mitäköhän Fehr itse ajattelee HPK:sta tällä hetkellä? Fehrinhän aikoinaan houkutteli Kerhoon MiettisAna, joten siinä mielessä hän on maininnan arvoinen, koska Miettinen vaikuttaa nyt jopa isommin Kerhossa kuin silloin.
 

Ralph

Jäsen
Kesällä 24 vuotta täyttävä leftin kookas kiekollinen pakki Simon Åkerström on saapumassa Liigaan ensi kaudeksi Ruotsin Allsvenskanista. Voisi korvata Jesper Lindgreniä kokoonpanossa, kun ilmeisesti saman roolin pelaaja ja vain kookkaampi sekä mieluusti fyysisempi painos. Mutta veikkaan Tepsiä hänen kohdallaan.
 

Ralph

Jäsen
Tilaan kolme mestaruusmukia, jos Craig Schiran sopimus Kerhoon julkaistaan perjantaina.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Kesällä 24 vuotta täyttävä leftin kookas kiekollinen pakki Simon Åkerström on saapumassa Liigaan ensi kaudeksi Ruotsin Allsvenskanista. Voisi korvata Jesper Lindgreniä kokoonpanossa, kun ilmeisesti saman roolin pelaaja ja vain kookkaampi sekä mieluusti fyysisempi painos. Mutta veikkaan Tepsiä hänen kohdallaan.

Tuffaste spelaren i Allsvenskan?
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä niin toivoisin että sieltä tulisi vielä yllärinä hyökkäyspäähän joku kunnon vahvistus kunykin lisäksi..
@Ralph sinä kun olet tämän alan mestari niin tuleeko mitään nimiä mieleen jolla ei ole vielä julkistettu ensikaudelle sopparia ja joka olisi Kerhon budjetilla naarattavissa ja selkeä vahvistus.
 

Ralph

Jäsen
@Ralph sinä kun olet tämän alan mestari niin tuleeko mitään nimiä mieleen jolla ei ole vielä julkistettu ensikaudelle sopparia ja joka olisi Kerhon budjetilla naarattavissa ja selkeä vahvistus.
Mä en oikein jaksa uskoa, että tulee ketään, jota Hämeen Sanomat ei olisi jo paljastanut. Hämeen Sanomat on siis paljastanut Kunykin lisäksi Monton ja Tikan. Nämä kolme plus Lucenius, Innala, Tuulola, Cornet, Nenonen ja Puustinen -kuusikko lienee HPK:n hyökkäyksen top-9 ja en siis jaksa uskoa, että ketään sellaista nimeä tulisi, joka pystyisi jonkun noista pudottamaan nelosketjuun.

Mutta Liigan sisältä vapaita, joita ei ole vahvasti minnekään huhuttu, en keksi muita kuin Matti Järvisen. Mutta kannattaako hommata kolmossentteriksi Järvinen, kun Monto hoitaa saman homman varmaan puolet halvemmalla? Sitten on tuo Ruotsista Petteri Wirtanen, kuten @expertti mainitsi, mikä olisi pelaajatyyppinä sopiva korvaaja Paajaselle. KHL:stä vapautuu Matias Myttynen, joka kahden KHL-kautensa jälkeen tuskin voi vaatia ihan mahdottomia. Sveitsistä vapautuu Jarno Kärki, mutta hän lienee liian kallis Kerholle.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tulee tylsä kesä, kun joukkue näyttää jo valmiilta. Jos noi hyökkäyksen vahvistukset pitää paikkansa, niin onhan tuo nyt jo paljon parempi lähtötilanne kuin Kerholla yleensä.

Jos pakisto taas olisi...

Nikkilä - Laatikainen
Friman - Schira
Eronen - Karjalainen
Laavainen - Latvala

...niin kyllähän tolla nyt kelpaa lähteä.

Maalivahdit on sitten selvästi isoin kysymysmerkki. En mä oikein tunne tota Voutilaista, että onko mitään toivoo odottaa Larmin kaltaista esiinmarssia? Melko varmasti voi jo sanoa, kun nimilista on tuollanen ja Pennanen jatkaa, että edessä pelaa yhtenäinen ja uhrautuva joukkue. Varmasti on maalivahdille ainakin hyvä paikka pelata ja kehittyä.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
@BelajaSmert Lisäksi muistelin jostain kuulleeni/lukeneeni että Krivosikille oltaisiin antamassa enemmän vastuuta, joten tuskin huhuttujen ulkopuolelta tulee muita kuin korkeintaan projektihankintoja. Seppälältäkin voinee odottaa vuoden varmempia suorituksia ja eikä sovi unohtaa mahdollista Puustisen beast modeakaan. Lisäksi Montoa enemmän seuranneet ovat olleet sitä mieltä että kyseessä on uusi Turunen/Palve.

Innala - Lucenius - Tuulola
Nenonen - Kunyk - Puustinen
Tikka - Monto - Cornet
Ruokonen - Kanninen - Krivosik
+ Seppälä, Kuusisto yms.

Vahvistetaan sitten jos huomataan että joku yllättäen lähtee, loukkaantuu pahemmin tai ei muuten vaan ole riittävän kyvykäs. Ei ehkä se nimellisesti kovin hyökkäys Liigassa, mutta kyllä Pennasen komennossa tuollakin kultaa olisi saanut napattua.

Alkais jo!
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
BelajaSmert Lisäksi muistelin jostain kuulleeni/lukeneeni että Krivosikille oltaisiin antamassa enemmän vastuuta
Joo näinhän se oli ja itse en muistanut ollenkaan tuota Montoa..
Eipä siinä, ihan hyvältä ja Kerhon näköiselta tuo hyökkäys näyttää.
Jännitetään nyt sitten sitä tuleeko sieltä Schira, Hietanen Rämö akselilta joku.
Itse uskon että Hietanen kun siitä oli jo viime kesänä HTT juttua että pelataan sopimus loppuun kohelossa ja sitten kotiin.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Melkein menisin väittämään, että tuo Tikka tulee tänne nk. Paajasen korvaajaksi ja Kunyk (sikäli mikäli huhut paikkansa pitää) korvaa sitten Leinon.

Top 3-sentteri-osasto siis mallia Lucenius-Kunyk-Tikka. Tiedetään, että Pendo tykkää painaa vähintään kolmella ketjulla, joten laiturit sitten ripotellaan sen mukaan. Jotenkin haluaisin jossain vaiheessa muuten nähdä ketjun Cornet-Tikka-Tuulola kehissä. Ei olisi vastustajilla kivaa, ei.

Monto katsellaan sitten, onko nk. "seuraava Kainulainen" vai jotain ihan muuta.

Jotain huhuja olin lukevinani jostain Markus Nurmesta, mutta eikös tuolla ole TPS:n kanssa sopimusta vielä?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös