Kelloparho
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho
Mahtaako meitä kiinnostaa Lauri Taipalus. Alkukaudesta ilmeisesti suht vahvaa suorittamista, mutta ei johtanu soppariin KalPan kanssa.
Alkukaudesta ilmeisesti suht vahvaa suorittamista, mutta ei johtanu soppariin KalPan kanssa.
Brejcak on kuitenkin kokenut luuta ja itse uskon, että parantaa vaan loppukautta kohden (ellei nyt sitten käynyt Porselandeja, niin sitten asia tsekataan uusiksi...).
Näin saman siellä instassa. Eiköhän se tosiaan tarkoita, että on saanut luvan taas treenata ja pää olisi kunnossa.Tuolla loukki-ketjussa oli jotain juttua, että kaveri olisi pistänyt instaan kuvaa itsestään salilta kuntopyörän selästä tekstillä "finally". Eli siis vissiin saanut luvan treenata kovaa taas ja paluu lähestyy.
Kun kysyit mihin rooliin, niin Brejcakin loukkaantuminen kyllä kertoi tasan että mihin rooliin. Ei nuorilta mitään pois, mutta Kerhon pakisto on todella haavoittuvainen. En nyt sano että Taipalus olisi välttämättä onnistunut haku, mutta kyllä se on vielä viimekaudella pelannut hyvää kiekkoa. Tuosta kun putoaa joku kolmikosta Nikkilä, Lada, Friiman, niin kusessa ollaan, kun ollaan jo nyt muuan Cowboyn ottaessa tyhmiä jäähyjä 4 pelissä 6 päivään.En nyt haluaisi maalailla piruja seinille, mutta niinhän se muuan Porseland palasi takaisin hommiin vaikka ei lopulta kunnossa ollutkaan. Sen verran suosikkipelaajia oli, että päätinpä tsekata miten menee nykyään... ei mene. Ei ole pelannut sitten viime kevään. Oliskohan nyt herran pelit sitten loppuneet ennen aikojaan?
Kun kysyit mihin rooliin, niin Brejcakin loukkaantuminen kyllä kertoi tasan että mihin rooliin. Ei nuorilta mitään pois, mutta Kerhon pakisto on todella haavoittuvainen. En nyt sano että Taipalus olisi välttämättä onnistunut haku, mutta kyllä se on vielä viimekaudella pelannut hyvää kiekkoa. Tuosta kun putoaa joku kolmikosta Nikkilä, Lada, Friiman, niin kusessa ollaan, kun ollaan jo nyt muuan Cowboyn ottaessa tyhmiä jäähyjä 4 pelissä 6 päivään.
Mistä sinä tiedät paljon Taipaluksen palkka on? Mestiksessä se tuskin tulee kummosia tienaamaan. Kyllähän siinä haettaisiin pakkia 2-3 pariin, eikä mihinkään 9 pakin rooliin. Sinne on jo Karjalainen. Toki voihan sitä mennä nykyisilläkin ja sitten paskat housussa ottaa jotain, jos vielä löytyy, tai sitten käy säkä ja kukaan ei loukkaannu. Eikä tässä nyt ole kukaan Taipalusta ehdottanutkaan miksikään kärkipakiksi. Kyllä tässä nyt nimen omaan ajatellaan asetelmaa että joku Ramu tai PW tulisi keskelle ja Taipalus vahvistamaan alakertaa, ei mitään joko tai tyylin hakua, kun suurempi tarve olisi sentterille ja kaikki sen tietää.Kyllä.. loukkaantumiset sotkee pakkaa, se on selvä. Mutta jos lähdetään siitä, että suht terveellä kokoonpanolla mennään, niin ei mun mielestä hankinta voi olla 5-9 pakin rooliin. Maksaa nyt kokeneen liigapakin palkkaa pelaajalle, joka ei mahdu rosteriin, jos pääosa porukasta on pelikykyisiä. Junnut stunttaa silloin jos on tarve. Jos hankitaan vähillä rahoilla pakki, niin pitää sen olla top-4 puolustaja. Brejcakin tilanne nyt ei ilmeisesti ole ihan selvä, mutta tuskin nyt ainakaan lähdetään hänelle korvaajaa hakemaan... vielä.
Taipalus... Ei jatkoon. On siis minun mielipide.
Antaa vain näyttöjä Pennaselle.Hyvin on PW pelannut tänäänkin. Mitä paremmin pelaa, niin sitä vähemmän uskon että on Kerhoon tulossa.
Taipalus vahvistamaan alakertaa
No minusta jo minuutit askissa kertoo paljon. Tällä hetkellä sieltä puuttuu vain yksi 15 minuutin pelaaja, eli se kuudentena peliajoissa oleva. Akseli Nikkilä, Friman, Lindgren, Laatikainen vetelee jatkuvasti 20 minuutin korvilla (no okei Lada 17:26), Niemeläinen ja Brejcak sitten siellä 15 paikkeilla ja loput 10 minsaa. Ei se nyt ihan hirveän hyvä tilanne ole, tai sitten Pennanen ei vaan ymmärrä että Laavainen on parempi kuin onkaan ja saa liian vähän peliaikaa. Edelleen tuohon yksi loukkaantuminen, niin kusessa ollaan. Tai sitten on peluutus kyllä päin persettä, onhan sekin toki mahdollista.Monta peliä Taipalukselta nähnyt edeltävillä ja tällä kaudella ja en kyllä keksi miten Taipalus vahvistaisi Kerhoa tällä hetkellä. Ehkä sillä on hyvät vitsit pukukopissa, mutta en näe nykyisessä Taipaluksessa mitään sellaista, joka sysäisi esim. Laavaisen Mestiksen puolelle.
Mulle kyllä Taipalus kelpaisi, mikäli ei ole esteenä sentterin hommaamiselle. Kyllä tuo puolustus yhden nimen vielä kelpuuttaisi ja tuskin varaa on mitään Craig Schiraa ostaa ulos sopimuksestaan, joten sentterihankinnan jälkeen voisi tehdä halvemman syvyyshankinnan. Esimerkiksi Taipaluksen.Enkä minä sano että Taipalus pitäisi hommata. Minulle kyllä kelpaisi kuka vain pakki jonka päävalmentaja uskaltaa laittaa kentälle.
Minulle kelpaisi kyllä ihan kuka tahansa perussuoritukseen pystyvä pakki. Enkä nyt todellakaan tarkoita pelaajaa joka on 2m pitkä ja painaa vähintään 100kg. Eli ei mitään stay at home tyylistä pelaajaa, vaan joku joka osaa sekä puolustaa että laittaa kiekon lapaan. Tämänhetkinen sijoitus vihjaa, että meinataan mennä pleijareihin. Nyt vaan tulee nuha jos kärkinelikolle tapahtuu jotain. Tai no ei välttämättä tule, mutta valmennus ei ainakaan peluutuksellaan vihjaa mistään muusta.Mulle kyllä Taipalus kelpaisi, mikäli ei ole esteenä sentterin hommaamiselle. Kyllä tuo puolustus yhden nimen vielä kelpuuttaisi ja tuskin varaa on mitään Craig Schiraa ostaa ulos sopimuksestaan, joten sentterihankinnan jälkeen voisi tehdä halvemman syvyyshankinnan. Esimerkiksi Taipaluksen.
Mistä sinä tiedät paljon Taipaluksen palkka on? Mestiksessä se tuskin tulee kummosia tienaamaan.