Mitenkäs toi Ramzi Abid? Voisi olla piankin vapaana Jyväskylän suunnasta..
Saatais ainakin Schiran otteita alkukauden tasolle kun äijän pitäis olla kokoajan hereillä kaukalossa.
Mitenkäs toi Ramzi Abid? Voisi olla piankin vapaana Jyväskylän suunnasta..
Tiedätkö faktana että on Kerälä tulossa? Minä en, tiedätkö paljon Kerälän hinta on, kun minä en. Paljos Santavuoresta säästyy? Minä en tiedä. Melko vertauksia muutenkin tuollaiset Jaloset ja Crosbyt, kun vastassa on Arvonen.Olisi tietysti myös kiva lukea, että kenetköhän kaiken pelastavan valmentajan tuollaisella "anttikerälän" hinnalla BW tänne on scoutannut?
Kyllä minäkin voin heitellä, että ostakaa Jalonen ja Karlsson + vaikka Crosby, niin menestytte. Ette vaan osaa.
Helvetin helppo viisastella jälkikäteen. Käsi ylös rohkeesti kuka tiesi että Vihkolla on nolla maalia tässä kohtaa kautta ja Viitaluoma liukuu kiikareilla monta peliä. Kyllä nämä molemmat tuntuivat kaikkien mielestä tullessaan hyviltä hauilta. Tai tietenkin joku sisimmässään tiesi muttei muistanut mainita.
Näin on, voiko sitä enää selvemmin sanoa.Ja tässä asiassa ei muuten Viitaluoman tai Vihkon tehot paina hevon vattua. Joko se valmentaja laittaa ne ajotukset kuntoon ja luo sellasen pelikirjan, jolla ne jätkät takoo pinnoja koska pääsevät tekopaikoille tai sitten sillä valmentajalla ei sitä pelikirjaa ole. Täällä esitetty väite että tuolla pelaajat tekee vaan maaleja ja saa tehoja ilman mitään tai ne on floppeja on täyttä skeidaa. Siellä ne vastustajat pelaa pelikirjoillaan just sen takia että jos naapurilla sitä ei ole, tai naapurit sooloilee tai eivät pyri sitä vastustajan pakettia murtamaan joukkueena niin sitä on helvetin helppo pelata sellasia vastaan, kun oma pakka on kasassa ja aina löytyy auttajaa. Sellasia mestareita ei Liigassa kovin montaa ole että ne illasta toiseen tuolla sooloaa yksin pinnoja, siihen kun ei riitä Liigan huonoimpiakaan vastaan että voittaa yksittäisiä yks-yks tilanteita, vaan niitä pitää voittaa liukuhihnalta, tai sitten pitää pelata joukkueena ja antaa helppo syöttö.
Mites muille kelpaisi NLB:ssä huikeita tehoja iskenyt Eliteprospects.com - James Desmarais
muuan Daniel Corso pelasi samaa sarjaa viime kaudella.
Kyle Turris on HPK:n uusi kakkossentteri.
Viitaluoman siirtymistä HIFK:n riveihin en usko vaikkakin mies on itse sanonut, että haluaisi vielä pelata joukkueessa jolla on hyvät mahdollisuudet mestaruuteen.
Pitkä on tie, todellinen via dolorosa. Jotenkin itseä alkaa ihmetyttämään, miksi Laukkanen höpisee Hämeen Sanomissa uusista pelaajista nyt jo kohta toista vuotta ja ketään ei kuitenkaan näy?Voisikohan tämän ketjun nimen vaihtaa esimerkiksi muotoon Mukikampanja - tässä ketjussa ihmetellään loppusuoran pituutta?
Tilanne paheni näköjään pykälällä ulkopuolisen silmin, kun juuri näyttäisi tulleen uutinen, että KalPan Pither on loppukauden sivussa, ja ehkäpä sinnekin kannattaa agenttien tuputellapelaajiaan. Ei oo Lelulla helppoo...Mutta odotellaan... ehkä sieltä jotain tulee jossain vaiheessa. Markkinat ovat vain melkoisen kuivat, etenkin, jos ei ole rahaa, jolla mällätä.
Tilanne paheni näköjään pykälällä ulkopuolisen silmin, kun juuri näyttäisi tulleen uutinen, että KalPan Pither on loppukauden sivussa, ja ehkäpä sinnekin kannattaa agenttien tuputellapelaajiaan. Ei oo Lelulla helppoo...
Tilanne paheni näköjään pykälällä ulkopuolisen silmin, kun juuri näyttäisi tulleen uutinen, että KalPan Pither on loppukauden sivussa, ja ehkäpä sinnekin kannattaa agenttien tuputellapelaajiaan. Ei oo Lelulla helppoo...
Tuo on kyllä totta, että Kerälän todennäköisyys vahvistukseksi jopa nousee tuon uutisen myötä, kun muiden rekrytointi siis vaikeutuu. Kun on kiva, että joku on eri mieltä, niin itse en näe Kerälässä mitään osa-aluetta, mikä olisi parempaa kuin esim. Piispasessa. Paitsi ettei ole Naru ja on oma kasvatti.Mitäs vaikeeta siinä on? Kerälä sai monoo, Kerhon poika 1+1. Ainiin, mutta ei se voi tulla kun mä kirjotin faktana, että liikaa massia. Jos nyt sitten tulis kuitenkin.
Tuo on kyllä totta, että Kerälän todennäköisyys vahvistukseksi jopa nousee tuon uutisen myötä, kun muiden rekrytointi siis vaikeutuu. Kun on kiva, että joku on eri mieltä, niin itse en näe Kerälässä mitään osa-aluetta, mikä olisi parempaa kuin esim. Piispasessa. Paitsi ettei ole Naru ja on oma kasvatti.
Kaks pernaa?Tuo on kyllä totta, että Kerälän todennäköisyys vahvistukseksi jopa nousee tuon uutisen myötä, kun muiden rekrytointi siis vaikeutuu. Kun on kiva, että joku on eri mieltä, niin itse en näe Kerälässä mitään osa-aluetta, mikä olisi parempaa kuin esim. Piispasessa. Paitsi ettei ole Naru ja on oma kasvatti.
Kaks pernaa?
Pitäskö kääntää kelkka? Taitaa olla kuus kättä ja kullissa koukku...Eikös yksikin ole enemmän kuin Piispasella?
Kun on kiva, että joku on eri mieltä, niin itse en näe Kerälässä mitään osa-aluetta, mikä olisi parempaa kuin esim. Piispasessa.
Mä vedän tässä vähän vastapalloon ja näen, että maisemanvaihdos voi hyvinkin piristää Kerälää hänen saadessaan toimivat laiturit (Saarinen, Järveläinen, Rinkinen?).
Kaksi yhden hinnalla. (Vastausta, ei pelaajaa.) Siis, parhaan kauden sijasta voidaan ajatella kolme viime kautta, jotka molemmilla ne parhaat:Kävisikö eroksi paras kausi liigassa 60 peliä 17 + 24? Naru-Arsin luvut ovat "hieman" vaatimattomammat.