Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

• 4 240 633
  • 24 631

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Sitä vaan meinaan, että Hietanen on runkopuolustaja suht kovan nimilistan KHL-joukkueessa. Siirtomarkkinoilla on varmaan kysyntää mikäli ei sitten halua nimenomaan HPK:n pelaamaan.

Ralph

Jäsen
Avaustappiosta huolimatta Dynamo Moskova on tällä hetkellä ainakin materiaalin puolesta enemmän kuin keskiverto KHL-joukkue.
Eikös se ole vain parempi asia? En minä KHL:stä ole kiinnostunut, en jaksanut tarkemmin asiaa tutkia. On kärkijoukkueita, on paskoja rupujoukkueita ja välissä on keskivertojoukkueet.

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaa Dinamo olla ainakin ylempää keskikastia. Seuraava kysymys kuuluukin, haluaako kukaan, edes ns. oma poika, siirtyä Kohelon ylemmästä keskikastista Liigan alimpaan kolmannekseen?! Tuo alin kolmannes on oma ennuste, muttei välttämättä kovin kaukana totuudesta tällä kaudella(kaan.)

Tietysti esim. perheeseen liittyvät asiat voivat olla painamassa päätöstä kotiseudulle paluuseen. Tai jotkut muut painavat syyt. Muutoin kuvittelen, että Liigasta löytyy muutama muu houkuttelevampi vaihtoehto, jos vastavaihtoehtona on pelkkä seuran synttärijuhlakausi houkuttimena.

Eiköhän samalla myös Santala tule IFK:sta Kerhoon, kun niillähän on jo nyt vaikeuksia puolalaisten ja italiaanojen kanssa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllähän Hietaselle voisi huoletta maksaa ns.mottipäisen summan. Kuitenkin pelityyliltään parasta mitä voisi Liigaan saada ja kun pinkka olisi kohtuullisen kova, luulisi siinä jo sitten pienellä 100k kotiseutualennuksella tulla.

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tietysti esim. perheeseen liittyvät asiat voivat olla painamassa päätöstä kotiseudulle paluuseen
Onhan siellä näitä perus syitä, kuten talo valmistumassa ja muksu/muksut... Mistäs näistä pelaajien liikkeistä koskaan tietää jos tarpeeksi mielenkiintoista tulee eteen mutta mitä olen itse kuullut niin haluja kotiinpaluuseen Juusolla ilmeisesti olisi... Tosin vuodesta ei tämä syväkurkkuni puhunut mitään :)

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Onhan siellä näitä perus syitä, kuten talo valmistumassa ja muksu/muksut... Mistäs näistä pelaajien liikkeistä koskaan tietää jos tarpeeksi mielenkiintoista tulee eteen mutta mitä olen itse kuullut niin haluja kotiinpaluuseen Juusolla ilmeisesti olisi... Tosin vuodesta ei tämä syväkurkkuni puhunut mitään :)

Kyllähän jotkut meistä katsomontäyttäjistäkin on tehnyt työurallaan valintoja, joissa ei ole saanut isointa mahdollista rahallista korvausta, vaan on valinnut esim. miellyttävämmän työn, työyhteisön tai lyhyemmän työmatkan. Jääkiekkoilijan työ on vielä erityisen raskasta sen osalta, että työnantajat, sekä kaupungit ja jopa maat vaihtuvat tiuhaan. On varmasti aika raskasta varsinkin perheelliselle.

Tässähän se toivo lepää, että kansainvälisen tason vahvistuksia saadaan sisään. Ei niiden varaan voi seuran strategiaa rakentaa, mutta joskus saattaa tällainen mahdollisuus osua kohdalle.

Ja toivottavasti seura ei tosiaan oleta kaverin tulevan talkoohengessä sisään, vaan palkkatarjous on sellainen kuin kärkipelaajalle kuuluu olla. Huomioiden luonnollisesti se seuran sisäinen tulotaso.

Lilleman

Jäsen
Hietasethan parhaillaan tuota taloaan rakentaa, vai ehtikö jo kesän aikana valmistuakin. Olen ymmärtänyt että heidän olisi tarkoitus asettua aloilleen Hämeenlinnaan. Olisihan se luonnollista että Juuso silloin myös Kerhon paitaan palaisi. Toisaalta eipä se ole matka eikä mikään Helsinkiin/Tampereellekaan...
Mutta turha tätä nyt on vielä spekuloida.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Heppu on kuitenkin meikäläisen pikkupikkuserkku, mutta ei ole minulle kertonut tulevaisuuden kuvioitaan. Ihme jätkä. (Koskaan edes tavannut, kunhan hassuttelen)

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Jotain on signattu... Näin vihjaa toimarimme naamakirjassa.

Toivotaan laatua.

Viimeksi muokattu:

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt jos pitää arvata jonkun oletetun One more Year heiton perusteela, niin se on sitten mun arvaus Niko Kapanen! En lähde arvauksia sen enempää avaamaan mutta jotenkin olen itsekseni miettinyt että olisiko palstallakin tässä syksyllä esille tulleilla uutisilla ollut lopulta vaikutusta myös lopettamispäätökseen aikoinaan ?

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

Ralph

Jäsen
Tai sitten Riskan try-out on tuottanut sopparin, ei muuta. Toki olisi hyvä, mutta muutaKIN tässä kaipaa.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
No kyllä se ihan herran viimeisimmän päivityksen keskusteluista löytyy. Eli viesti kokonaisuudessaan: "kynä ja paperi-emoji + OK-emoji + pysykää kuulolla" Tuossa toistaiseksi kaikki informaatio.

EDIT: sain yleisön palautetta että se onkin "kynä ja paperi"-emoji eikä "sopimuksen allekirjoitus"-emoji, kuten aluksi kirjoitin :D

Viimeksi muokattu:

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
No kyllä se ihan herran viimeisimmän päivityksen keskusteluista löytyy. Eli viesti kokonaisuudessaan: "sopimuksen allekirjoitus-emoji + OK-emoji + pysykää kuulolla" Tuossa toistaiseksi kaikki informaatio.
Onko @Rolf Paski toimarin kaverilistalla? Voisiko tuo selittyä sillä, että osa näkee ja osa ei?

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Enemmän tässä pakkia odottaisi, mutta veikkaan, että se on nyt kuitenkin se PW.

Kiva, että jotain tapahtuu kuitenkin. Jännää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy