Eikös se ole vain parempi asia? En minä KHL:stä ole kiinnostunut, en jaksanut tarkemmin asiaa tutkia. On kärkijoukkueita, on paskoja rupujoukkueita ja välissä on keskivertojoukkueet.Avaustappiosta huolimatta Dynamo Moskova on tällä hetkellä ainakin materiaalin puolesta enemmän kuin keskiverto KHL-joukkue.
Onhan siellä näitä perus syitä, kuten talo valmistumassa ja muksu/muksut... Mistäs näistä pelaajien liikkeistä koskaan tietää jos tarpeeksi mielenkiintoista tulee eteen mutta mitä olen itse kuullut niin haluja kotiinpaluuseen Juusolla ilmeisesti olisi... Tosin vuodesta ei tämä syväkurkkuni puhunut mitään :)Tietysti esim. perheeseen liittyvät asiat voivat olla painamassa päätöstä kotiseudulle paluuseen
Onhan siellä näitä perus syitä, kuten talo valmistumassa ja muksu/muksut... Mistäs näistä pelaajien liikkeistä koskaan tietää jos tarpeeksi mielenkiintoista tulee eteen mutta mitä olen itse kuullut niin haluja kotiinpaluuseen Juusolla ilmeisesti olisi... Tosin vuodesta ei tämä syväkurkkuni puhunut mitään :)
Jotain on signattu... Näin vihjaa toimarimme naamakirjassa.
Tietysti unelmana olisi, että olisi saman tien se pakki+sentteri-kombo.
Eikös tuo kuvaus osu Wirtaseen tai Louhen Jykään (one more year)?
Yritin etsiä, en löytänyt. Kertoiko milloin tiedotetaan?Jotain on signattu... Näin vihjaa toimarimme naamakirjassa.
Kerkeskö Jykäkin pelaan pakkina?
Olisiko peräti ollut mestaruuskaudella, kun jokusen vaihdon kaarteli rinkulalla puolustajan paikalla?Muistikuva on, että jossain olis paikannu. Voin muistaa väärinkin, mutta sellaista en myönnä.
Olisiko peräti ollut mestaruuskaudella, kun jokusen vaihdon kaarteli rinkulalla puolustajan paikalla?
Juu en minäkään löytänyt !?
Onko @Rolf Paski toimarin kaverilistalla? Voisiko tuo selittyä sillä, että osa näkee ja osa ei?No kyllä se ihan herran viimeisimmän päivityksen keskusteluista löytyy. Eli viesti kokonaisuudessaan: "sopimuksen allekirjoitus-emoji + OK-emoji + pysykää kuulolla" Tuossa toistaiseksi kaikki informaatio.
Onko @Rolf Paski toimarin kaverilistalla? Voisiko tuo selittyä sillä, että osa näkee ja osa ei?