No ainakin minun kaveristossani, mitkä siis on SaiPa henkisiä niin ainoastaan Laurin palkka oli liian iso. 2-3 pariin hyvä perus pakki oli siellä kaikkien suusta yhteen ääneen tullut kommentti. Vieläpä niin että kiekollinen sellainen. Ei tuo turhaan IFK:ssa YV:llä pyörinyt.Mitä olen viime kausien keskustelua Taipaluksesta seurannut, hän olisi ollut sen vitsin punchline.
SaiPassa taisi palata hiukan tasolleen, ei mulla oikeasti ole tuoreinta omakohtaista havaintoa peliotteista. HIFKissä ei kyllä muistaakseni liikaa kehuja kerännyt. Jonkun siellä piti yv:lläkin olla kentällä. Mutta joo, mulla voi olla hiukan värittynyt mielikuva kaverin tasosta.No ainakin minun kaveristossani, mitkä siis on SaiPa henkisiä niin ainoastaan Laurin palkka oli liian iso. 2-3 pariin hyvä perus pakki oli siellä kaikkien suusta yhteen ääneen tullut kommentti. Vieläpä niin että kiekollinen sellainen. Ei tuo turhaan IFK:ssa YV:llä pyörinyt.
Näitä löytyy Kerhosta ihan tarpeeksi jo. Ja jäähyjä otetaan muutenkin liikaa, niin yksi jäähyherkkä puolustaja lisää olisi ollut juuri sitä, mitä tarvitaan.Taipalus oli SaiPassa nämä pari kautta ihan rehellisesti sanottuna sysipaska. Puolustusalueella hukkui miehet, se hyvä kiekollinen peli oli pelkkä muisto ja turhia jäähyjä tosi paljon.
Eikös tuo Hietanen paina Moskovassa edelleen. Ainakin harkkamatsissa oli pussukan laittanut, mikäli oikein näin. Eikös se veroraja mene jossain marraskuun tietämillä? En todellakaan ole varma, joten joku viisaampi voisi aukaista vähän tätä meille. Eikä pakin osalta ainakaan auta sinne asti vitkutella. Ihmeitä voi toki tapahtua ja Niemeläinen on tehnyt 15 pistettä jouluun mennessä, mutta rohkenen epäillä.Onko Hietasella vieläkään sopimusta mihinkään? Mites tuo verotushomma nyt menee, pitääkö odotella vuodenvaihteen yli?
Onneksi et nimennyt minkä vuoden jouluun mennessä, niin saattaa pysyä realistisena.Eikös tuo Hietanen paina Moskovassa edelleen. Ainakin harkkamatsissa oli pussukan laittanut, mikäli oikein näin. Eikös se veroraja mene jossain marraskuun tietämillä? En todellakaan ole varma, joten joku viisaampi voisi aukaista vähän tätä meille. Eikä pakin osalta ainakaan auta sinne asti vitkutella. Ihmeitä voi toki tapahtua ja Niemeläinen on tehnyt 15 pistettä jouluun mennessä, mutta rohkenen epäillä.
On sopimus. Tämän kauden jälkeen on realistista ruveta odottelemaan kotiinpaluuta #halliltakuultuaOnko Hietasella vieläkään sopimusta mihinkään? Mites tuo verotushomma nyt menee, pitääkö odotella vuodenvaihteen yli?
On sopimus. Tämän kauden jälkeen on realistista ruveta odottelemaan kotiinpaluuta #halliltakuultua
Hymyilin ääneen tolle 'mihin jouluun mennessä' kommentille. Ei edes kerhon johto voi olla niin saatanan kassalla, että lähtee tolla alakerralla kauteen. Olen maininnut jo 104 kertaa asiasta, koittakaa jaksaa.Onneksi et nimennyt minkä vuoden jouluun mennessä, niin saattaa pysyä realistisena.
Oikeasti sitä pakkia pitäisi pikkuhiljaa tuoda sisään. Ei kai tuolla pakistolla oikeasti voi lähteä kauteen? Siis Liigassa? Innolla odotan huomista peliä ja pakiston suoriutumista mutta hurjalta näyttää. Friman on hyvä kakkos-kolmosparin puolustaja, Laatikainen hyvä kolmos-kakkosparin puolustaja ja Karjalainen hyvä seiskapakki. Loput arpoja. Ja noista pitäisi muodostaa ainakin ykkös-, kakkos- ja kolmosparit. Vähissä on pelimerkit. Nikkilä riittää ykköspariin palatessaan ja raviveljesten toiseen osapuoleen riittää minulla luotto. Heidän kanssaankin tuossa olisi iso reikä, saati sitten nyt. Ei se Larmikaan nyt sentään ihan kaikkeen pysty. Vähintään joku keikka-apu odottamaan Ruotsin verorajaa tai jotain.
www.eliteprospects.com/player/17990/kevin-hecquefeuille Tässä olisi kyllä kanssa mielenkiintoinen herra. Saatais jalkoja alakertaan, mitä siellä ei tällähetkellä todellakaan ole.
Nyt taidetaan odottaa neljän lyövän läpi, pelkästään pakistossa. Lindgren, Almari, Laavainen, Niemeläinen. Siihen päälle hyökkääjistä ainakin Innala.Jonkun pitäisikin lyödä läpi - joka vuosi, mutta nyt ollaan lähdössä sillä menttaliteetilla, että kolme lyö läpi ja se on melko rohkea lähtökohta.
Ja kaksi harjoituspeliä nähneenä, tänään kolmannen, mikään ei anakaan vielä ole näyttänyt siltä että kehitystä, saati läpilyöntiä olisi ko. kolmikolta odotettavissa.
Nyt taidetaan odottaa neljän lyövän läpi, pelkästään pakistossa. Lindgren, Almari, Laavainen, Niemeläinen. Siihen päälle hyökkääjistä ainakin Innala.
Näistä Lindgrenin odotan tällä kaudella alkavan lunastamaan viime kesän hypen (miten me saatiin tämmöinen kultakimpale?!?!?). Niemeläinen ollut ehkä itselle suurin pettymys koska jotenkin HIFK- sopparin aikaan käyrä ainakin oli vahvasti ylöspäin. Almarille kun saataisin 15kg painoa, mielellään lihaksena suurin osa niin alkaisi varmasti homma toimimaan.Nyt taidetaan odottaa neljän lyövän läpi, pelkästään pakistossa. Lindgren, Almari, Laavainen, Niemeläinen. Siihen päälle hyökkääjistä ainakin Innala.
Ei Nicolas Ritzejä.. ei. Ai miksi ulkkari? Liputan heti suomalaisen laadukkaan, pisteiden tekoon kykenevän ja kerhon resurseille realistisen pakin puolesta, kun kerrot missä sellainen on vapaana.Sinä siis sitä mieltä, että uusi Nicolas Ritz pitäisi saada tänne? Se että on ulkomaalainen ei takaa vielä yhtään mitään. Jos ajatellaan vaikka tota Ritziä tai vaikka Nathan Lawsonia lähivuosien takaa, niin silloinkin aika monella täällä nykyisestä kokoonpanosta valittavalla mahla valui reisiä pitkin ennen kautta, mutta ko. miehet ei olleetkaan niin ihan hyviä kun nimestä voisi luulla.
Aika moni muukin täällä tuntuu uskovan, ettei kukaan nykyisistä voi nostaa tasoaan. Olen samaa mieltä, että esim. Niemeläinen saa nostaa aika paljon tasoaan, mutta se ei ole mahdotonta. Sama koskee ketä tahansa junnua, aina joku voi lyödä itsensä läpi, potentiaalia on.
Ehkä olen vaan erilainen koska uskon ja kannatan omia, vaikka se olisi puulaakijoukkue pullerilla.