Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Onkohan tässä nyt vielä aktiivinen haku päällä vai mennäänkö näillä?
Oma näkemys on, että kyllä nämä nykyset pelaajat saavat tämän laivan kääntää jos ovat kääntääkseen. Säästetään perunat ensi kaudelle ja myydään Palveet yms. sit Helmikuussa jos pleijarijuna on lopullisesti karannut.Onkohan tässä nyt vielä aktiivinen haku päällä vai mennäänkö näillä?
Näin vähän olen itsekin taipuvainen ajattelemaan.Oma näkemys on, että kyllä nämä nykyset pelaajat saavat tämän laivan kääntää jos ovat kääntääkseen. Säästetään perunat ensi kaudelle ja myydään Palveet yms. sit Helmikuussa jos pleijarijuna on lopullisesti karannut
Jotenkin sama fiilis, vaikka itse en välttämättä tekis niin...riippuisi kyllä paljon sit ehdokisastakin.Oikea ratkaisu. Seuraavaa yrittäjää vaan sisään. Ja luulen, että näin myös tapahtuu. Veikkaan jopa, että ensi viikolla on uusi mies joukkueessa.
Me ollaan kyllä sit katottu eri pelejä. Voitko laittaa jonkun matsin ja mielellään kellonajan, kun näin on tapahtunut. Minä näin vain noita surkeita yrityksiä vetää sieltä pakin jaloista ja yksi sattu meneen etukulmasta sisään. Vastaavasta olisi Larmi tai Karjalainen hirtetty munista kattoon ja huudeltu hörppyä. Morin ei päässyt tekopaikoille, menetti kiekot 1-1 tilanteissa järjestään ja oli muutoinkin täysin turhake. Lisäksi piiputti joka vaihdossa 15 sekunnin jälkeen. Missäs ne väläykset oli, kun mä selvästi missasin ne?Kai se on oikea ratkaisu. Hyvä pelaaja jos jengin pelinrakenne toimisi paremmin. Nyt tässä tilanteessa väärä mies. Tuntui lisäksi olevan enemmän pystysuunnan mies ja kulma karuselli ei välttämättä sovi. Kun kiekon sai vauhtiin ja pääsi vauhdista haastamaan, niin potentiaalia oli kyllä.
Tämä tietysti on hyvä pointti, että jos nyt olisi jo mahdollista saada kunnon pelimies, joka jatkaisi ensi kaudella, niin kyllähän sitten varmaankin kannattaisi jo hankinta tehdä.Kannattaako hommata ketään vai säästää rahaa ensi kaudelle? Tai ensi kaudellakin on sama tilanne, ei lainkaan kärkiketjun hyökkääjiä ja sitten ihmetellään
Voishan sitä Sportin kanssa tehdä vielä diiliä, Porse sinne ja #36 kotiin. Voisi olla melkoinen win-win! Onkohan sekään siellä niin onnellinen?Ellei sitten esim. Porselandia saada kaupattua muualle.
Ei muuten olisi huono idea! Keränen Kärppiin, vaihdossa rahaa ja Juha Koivisto. Win-win-win?Paljonkohan Kärpiltä olisi nyhdettävissä ekstraa, jos Keränen palaisi kotiin jo kesken tämän kauden: vapauttaisiko Moriniin (hypoteettisesti) varattujen palkkaresurssien kanssa tarpeeksi pottuja vaikka jonkun Rok Ticarin hankintaan?
Ticar olisi edes jonkinmoinen "nimimies" ja franchise-hankinta, jonka voisi sitten tarvittaessa kaupata Kärppien tulevaan mestarijoukkueeseen tammikuun lopulla.
Ei muuten olisi huono idea! Keränen Kärppiin, vaihdossa rahaa ja Juha Koivisto. Win-win-win?
Juuri näin! Kausi on (vieläkin) auki. Huomenna Tapparalle kunnon selkäsauna, niin mielikin taas kirkastuuEi kai tässä nyt vielä luovuteta. Uutta äijää ehdottomasti sisään ja taistelu jatkuu.
Morin ei vaan sopinut tämän kauden Kerhoon. Ei sinne kaivata pelaajaa, joka haluaa voittaa pelejä ja jota vituttaa, kun peli ei kulje. Sellaista katsoessa tulee meidän kotikutoisille laamoille paha mieli.