Saas nähdä soiko tässä Kirkalle kirkonkellot. Vai saadaanko lopulta oikein kunnon mörköpari.
Tätä itsekin mietin.
Niin iso kaveri ettei anttikyrpäiset uskalla rottailla koskaan enää Kerhoa vastaan.
Ei varmasti ollut kallis hankinta.
Saas nähdä soiko tässä Kirkalle kirkonkellot. Vai saadaanko lopulta oikein kunnon mörköpari.
Tarvittiin myös kunnossa olevaa talonmiestä. Ehkä tämä kielii siitä, että Lehtivuoren odotetaan todella palaavan piakkoin. Toivottavasti onnistuu, edellytykset siihen pitäisi olla.
Toivottavasti ei ole mikään Smolenak, mitä tulee joukkuehenkeen, tuo joukkue kaipaa nyt vähiten mitään kunnon narsistia ja vastatuuleen hönkijää. Tämä oli siis vain oma yksi mahdollinen skenaario, annetaan miehen näyttää.Hmm... jotain häikkää kaverissa ollut kun tuntuu että seurat on vaihtuneet vähän kokoajan.
Toisaalta kokoa ja näköä on j lähtökohtaisesti kova haku.
Toivottavasti ei ole mikään Smolenak, mitä tulee joukkuehenkeen, tuo joukkue kaipaa nyt vähiten mitään kunnon narsistia ja vastatuuleen hönkijää. Tämä oli siis vain oma yksi mahdollinen skenaario, annetaan miehen näyttää.
Jos Stehlik ja Tulupov kummatkin saavat sopparin niin voidaan varmaan todeta, että rightin kiekollista pakkia ei Kerhossa nähdä tällä kaudella.
Ensimmäisen tilasta ei voi sano mitään tällä hetkellä ja toinen vieläkin ailahtelee jopa pelin sisällä. Plus rightin maila helpottaisi jo paljokin tuota avauspelaamista kuin myös lisäisi uhkaa ylivoimalla.Olen nähnyt kiekollisen pakin jo tällä kaudella Lehtivuoren ja osittain Nikkilän pelaamisessa.
Sama Jaroslav.Näemmä Balastikin myös tavannut, en ole varma onko sama kaveri kuin täällä. Stehlik vs Balastik (Vitkovice - Zlin priprava) - YouTube
Olisikohan tämä juuri tällainen hankinta? Rightin mailaa toki ei ole, mutta muutoin.Nyt ei tarvita mitään ylivoiman moottoria ja pistetykkiä tyyliin Craig Schira vaan kiekollisesti varman puolustajan, joka antaa helpon avaussyötön, osaa laukoa kiekon maalille ja omassa päässä on jämäkkä oman maalin edessä. Samanlainen pelaaja kuin vaikkapa Henrik Forsberg, mutta tietenkin kokoa ja rightin mailaa kaipaisi tuo uusi pelaaja.
Mitä, Tibbetshän oli lähes täydellinen hankinta? 4 peliin 4+4 ja Mäkkärin kyyti. Ainoa joka tuosta kärsi oli HIFK. Oi, se Pillun maali keväällä..No tämä asia on sellainen että jos sitä ei ole kunnolla selvitetty voi tämä päättyä todella ikävästi jossa koko joukkue kärsii. Vähiten nyt tarvittaisiin mitään Billy Tibbetsejä
Mä en oo nähnyt kummallakaan rightin mailaa.Olen nähnyt kiekollisen pakin jo tällä kaudella Lehtivuoren ja osittain Nikkilän pelaamisessa.
Kyse ei ole pelkästään YV:stä vaan ihan pelin avaamisesta. Rightin mailalla operoiva pakki pystyy avaamaan ja kääntämään peliä tietyissä tilanteissa nopeammin siinä missä leftin pitää ottaa kiekko ensin rystyllä haltuun tämän jälkeen kääntää itsensä ja vasta sitten katsoa se syöttö.Minä nyt en vieläkään ymmärrä mikä fetissi tähän rightin kätisyyteen oikein on. Ei Kerho yksinkertaisesti tarvitse mitään viivapakkia tällä hetkellä YV:lle.
Kyse ei ole pelkästään YV:stä vaan ihan pelin avaamisesta. Rightin mailalla operoiva pakki pystyy avaamaan ja kääntämään peliä tietyissä tilanteissa nopeammin siinä missä leftin pitää ottaa kiekko ensin rystyllä haltuun tämän jälkeen kääntää itsensä ja vasta sitten katsoa se syöttö.
Hyökkäysalueella rightin mies pystyy pitämään viivan toisella puolella paremmin kuin left. Rightin mies pystyy kääntämään rännikiekot esim. suoraan maalille siinä missä leftin äijä joutuu heittämään kiekon takaisin ränniin.
Olen samaa mieltä. Eikä pidä unohtaa slovakialaiseksi pienikokoista - mutta vikkelää - Kerho-kasvattia Martin Strbakia.Loistavaa reagointia johdolta. Nyt meillä on kakkosveskari ja lisäkiloja ja senttejä puolustuksessa. Stehlik on nimenä tuttu. Tosiaan näitä isokokoisia pakkeja joita Slovakiassa kasvaa kuin sieniä säteillä. Slovakialaisten jättiläispakkien kunkku on tietenkin Chara, Liigassa on käynyt Kudroc, Jurcina ja Mezei.