Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

• 4 395 325
  • 25 936

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Siis onko jollain jotain oikeaa tietoa tähän Nikkilään liittyen? Eikös "päivä kerrallaan" ole paras mahdollinen, kun ilmoitetaan loukkaantumisia. Ymmärtäisin spekuloinnin, jos tuolla lukisi tuo "toistaiseksi", mikä Skinnarillakin.
No tämä juuri, siinä kun hetki juteltiin niin ei tuossa mitään kummempaa ilmennyt. Veikkaan aivotärähdystä ja sen vuoksi on "päiväkerrallaan". Toivottavasti on pian askissa.

Keikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis onko jollain jotain oikeaa tietoa tähän Nikkilään liittyen? Eikös "päivä kerrallaan" ole paras mahdollinen, kun ilmoitetaan loukkaantumisia. Ymmärtäisin spekuloinnin, jos tuolla lukisi tuo "toistaiseksi", mikä Skinnarillakin.
Itse en nää juuri eroa onko "toistaiseksi" tai tai "päivä kerrallaan". Voi olla että muistan väärin, mutta olikohan Miro Karjalaisenkin pitkä loukki ainakin jossain kohtaa ilmoitettu muodossa "päivä kerrallaan". Eli on juuri esim selkä kipeä, eikä ole mitään hajua onko se ok huomenna, kuukauden vai vuoden päästä.

Ennemmin siis vaikka 2-3 viikkoa kuin tuo päivä kerrallaan omasta mielestä.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No tämä juuri, siinä kun hetki juteltiin niin ei tuossa mitään kummempaa ilmennyt. Veikkaan aivotärähdystä ja sen vuoksi on "päiväkerrallaan". Toivottavasti on pian askissa.
Aivotärähdykset ovat viheliäimpiä vammoja jo pelkän ennusteen takia. Takapakkiakin voi tulla, vaikka kaikki vaikuttaisi jo hyvältä.

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Ainakin omassa tekstissäni tarkoitin sitä jos Nikkilä olisi loukkaantunut, aivotärsky on voinut tulla takaisin jostain, mutta mitään ei voi varmana pitää ennen ensi kokoonpanon ja loukkitilanteen julkaisua.

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse en nää juuri eroa onko "toistaiseksi" tai tai "päivä kerrallaan". Voi olla että muistan väärin, mutta olikohan Miro Karjalaisenkin pitkä loukki ainakin jossain kohtaa ilmoitettu muodossa "päivä kerrallaan". Eli on juuri esim selkä kipeä, eikä ole mitään hajua onko se ok huomenna, kuukauden vai vuoden päästä.

Ennemmin siis vaikka 2-3 viikkoa kuin tuo päivä kerrallaan omasta mielestä.
Itse taas nään merkittävänkin eron, sillä oletuksella, että joku on oikeesti miettinyt miten nuo tuonne kirjoitetaan, eikä vain roiskaistu jotenkin. Johonkin nimittäin viitannee tuo järjestyskin, eli "päivä kerrallaan" ylimpänä ikään kuin lähimpänä paluuta ja "toistaiseksi" alimpana kauimpana paluusta.

Mutta palatakseni alkuperäiseen pointtiini, niin en jaksa huolestua tuon perusteella.

Keikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse taas nään merkittävänkin eron, sillä oletuksella, että joku on oikeesti miettinyt miten nuo tuonne kirjoitetaan, eikä vain roiskaistu jotenkin. Johonkin nimittäin viitannee tuo järjestyskin, eli "päivä kerrallaan" ylimpänä ikään kuin lähimpänä paluuta ja "toistaiseksi" alimpana kauimpana paluusta.

Mutta palatakseni alkuperäiseen pointtiini, niin en jaksa huolestua tuon perusteella.
Tuo järjestys on kyllä hyvä pointti. Toivottavasti olet oikeassa, koska (kunnossa olevaa) Nikkilää kyllä tarvittais.

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Aivotärähdysten kanssa ollaan myös entistä varovaisempia, varsinkin kun kyse on pelaajasta, joka on aiemmin kärsinyt niistä.
Mikä hyvä vaan. Pitäisi olla oikeasti kuin NFL:ssa. Siellä täysin ulkopuolinen katsoo (välillä aika pienenkin) pääosuman jälkeen onko kunnossa. Sitä ei kysytä pelaajalta, valmentajalta, tai keneltäkään muultakaan henkilöltä, vaan sinne on pakko mennä, ihan sama onko peli vielä kesken vai ei.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikä hyvä vaan. Pitäisi olla oikeasti kuin NFL:ssa. Siellä täysin ulkopuolinen katsoo (välillä aika pienenkin) pääosuman jälkeen onko kunnossa. Sitä ei kysytä pelaajalta, valmentajalta, tai keneltäkään muultakaan henkilöltä, vaan sinne on pakko mennä, ihan sama onko peli vielä kesken vai ei.
Näinpä.

Sellainen vamma, ettei ole yhtään varaa hätäillä tai suhtautua kevyesti. Moni pelaaja joutui lopettamaan uransa ennen kuin NFL muutti suhtautumistaan. Pelaajien terveys menee menestymisen edelle.

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Ei oo kyllä järkevää mun mielestä ruveta vihjailemaan jatkosopimusta, kun tässä on odotettu uutta pelaajaa jo viikonpäivät.

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Mun pessimistiaivot pyörittelee tästäkin vain hienon UV-fiilistelypätkän ilman yhteyksiä pelaajiin. Toivottavasti olen väärässä!

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitäs tuo merkintä Noelin kohdalla tarkoittaa? Tuossa siis nykyisen joukkueen rosteri EPssä.

Liitteet

• Screenshot_20241231_163727_Chrome.jpg
    Screenshot_20241231_163727_Chrome.jpg
    331,6 KB · kertaa luettu: 177
Tai sitten rahaa tarvitaankin puolustajan sopimukseen...

ison veden takaa on kalasteltu sitä isompaa saalista, ja tähän liittyy ne pari lihoiksi laitettua sopimusta.
Näinhän se nyt näyttäisi, että taitaakin se puolustaja tulla niillä rahoilla ennen hyökkääjää, mikäli vaan kaikki lupa-asiat saadaan vielä järjestymään. Mutta käykö ovi vielä myös ulospäinkin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy