MTV3: Idols 2007

  • 546 211
  • 3 334

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinkas tästä siis jatketaan? Seuraavaksi kylpyläviikonloppu?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tuo Antin Celesty-bändihän vaikuttaa pikaisella vilkaisulla mielenkiintoiselta. Lähinnä ihmetyttää, että mitä mies Idolsista hakee? No, bändille varmaan julkisuutta. Itseeni tepsi ainakin, pitääpä kuunnella lisää.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vilkaisin Idolsin keskustelupalstaa ja odotin että siellä ollaan barrikaadeilla Nissen puolesta mutta siellä vaaditaankin Juhalle automaattista finaalipaikkaa jonkun numerosekoilun takia [Maikkarin sivuilla oli eri äänestysnumero kuin tv:ssä tai jotain sinne päin] Mm. täällä kitistään. Huvittavaa mutta ompahan taas pienemmillä jotain kapinoinnin aihetta, iso paha ilkeä MTV3.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
mice kirjoitti:
Tuo Antin Celesty-bändihän vaikuttaa pikaisella vilkaisulla mielenkiintoiselta. Lähinnä ihmetyttää, että mitä mies Idolsista hakee? No, bändille varmaan julkisuutta. Itseeni tepsi ainakin, pitääpä kuunnella lisää.

Shelter ja Empty Room biisit on ainakin varsin kuunneltavia biisejä. Toivottavasti kaveri sai Idolsista mitä halusi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Infamous kirjoitti:
Mikäli "lucky losers" menee niin kuin aikaisemmin, niin tuomarit valitseva sinne tietyn määrän laulajia, joista kansa sitten valitsee jatkajan. Itse kyllä veikkaan että loppuryhmistä tulee sellaisia tippujia, jotka vetävät paremmin kuin tämän ryhmän tippujat, eli tuskin tästä muita menee finaaliin.

Siellä on mm. yhdessä ryhmässä Hevi-Ari, Markus Pätsi, se toinen Markus ja joku neljäskin hyvä laulaja. Ihan varmasti tuosta ryhmästä tulee menemään pari äijää "sääläreihin".
 

zobrax

Jäsen
Suosikkijoukkue
EVU, Kiekko-Vantaa, TPS
Cmprs kirjoitti:
Jospa se panu kuitenkin vetäisi jatkossa vähän räväkämpääkin settiä. Pääasiahan kuitenkin on ettei Nisse päässyt finaaliin! Ensi jaksossa sitten vuorossa tyttöryhmä.

Panu oli kyllä sitä mieltä tänään, että jos finaaliin mennään niin sitten on menevämpi biisi tulossa. Tyttöystävä ehdotteli "semirankkaa", mutta ite oon rankan menevän fiilisbiisin kannalla. Onks teillä ehdotuksia?

http://tuomo.aurat.fi/panu_idoliksi/panu_paasi_finaaliin/

Jiihaa!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
zobrax kirjoitti:
Panu oli kyllä sitä mieltä tänään, että jos finaaliin mennään niin sitten on menevämpi biisi tulossa. Tyttöystävä ehdotteli "semirankkaa", mutta ite oon rankan menevän fiilisbiisin kannalla. Onks teillä ehdotuksia?

Kuten aiemmin sanoin: Seal - Kiss from a rose ja voitto on Panun :)
 

zobrax

Jäsen
Suosikkijoukkue
EVU, Kiekko-Vantaa, TPS
V-man kirjoitti:
Kuten aiemmin sanoin: Seal - Kiss from a rose ja voitto on Panun :)

Erittäin hyvä biisi - pidä asiaa sovittuna :P

Seuraavalla kierroksella kuitenkin tarvitaan paljon menevämpi biisi kuten sanoin. Onko tähän ehdotuksia?

Voisin omasta puolestani avata pelin kahdella semirankalla:
Sonata Arctica - Tallulah
Deep Purple - Sometimes I feel like screaming

Rankempia laulettavia biisejä ei tuu just mieleen... Vaikeita on valinnat, koska biisissä pitäis kuitenkin olla vaikeustasoa sopivasti. Btw. Panu on kyllä hyvä laulaja, mutta ääntä ehkä enemmän hitaampiin...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mulla taida olla paljoakaan annettavaa tähän ketjuun, mutta antakaa munkin sanoa jotain. En mä oikeasti tajua mistään mitään, mutta pääsinpähän nyt kertomaan.

Sen ekan esitys oli ihan ok. Varsinkin jos ajattelee että se tyyppi on vissiinkin aiemmin jännittänyt aika paljon, ja mitä ne puhui että se oli harjoituksissa vetänyt heikommin, mutta kuitenkin nyt tiukassa paikassa onnistui ihan hyvin. Tosin ei laulanut mun mielestä mitenkään erityisen hyvin, ja mulla oli koko esityksen ajan sellainen pelko että toivottavasti se ei mokaa. Tollaiset biisit on kyllä vähän sellaisia että noita esityksiä väkisinkin verrataan enemmän tai vähemmän niihin möreä-äänisiin alkup./kuuluisiin esittäjiin. Tästä vedosta mulle tuli mieleen enemmänkin sellainen hempeä eternal flame versio.

Se toka veti mun mielestä tosi hyvin. Se oli mun suosikki. Mä vähän ihmettelin niiden tuomareiden kommentteja. Kyllähän toi äijä revitteli noista eniten, mutta toisaalta ehkä se biisikin oli eniten sen tyylinen.

Se kolmas nallekarkkijätkä lauloi kyllä tosi hyvin, mutta vielä näin neljän tunnin päästäkin puistattaa ne silmänräpäytykset. "Hei jätkät oottakaa, mulla menee vielä tunti laittautua, tai hei onks mun hiukset paremmin näin vai näin?". Eurokankaan kautta kotiin.

Siitä neljännestä ei jäänyt mulle paljoakaan mieleen, kun se edellinen laulajatar ärsytti niin paljon.

Nyt kuultiin biisit war is over, home, dreamer ja stay. Mitä seuraavaksi? Anna mä arvaan, lämmin hellä pehmoinen?
Ei kun anna mä arvaan uudestaan. Se Ruslanas vetää Sabrinan Boys Boys Boyssin, ja se yks teinislutti demipissis vetää Christina Aguileran Dirrtyn.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
zobrax kirjoitti:
Voisin omasta puolestani avata pelin kahdella semirankalla:
Sonata Arctica - Tallulah
Deep Purple - Sometimes I feel like screaming

Rankempia laulettavia biisejä ei tuu just mieleen... Vaikeita on valinnat, koska biisissä pitäis kuitenkin olla vaikeustasoa sopivasti. Btw. Panu on kyllä hyvä laulaja, mutta ääntä ehkä enemmän hitaampiin...

Tuo Purplen biisi on kyllä hyvä. Onhan se melkein 8 min pitkä, mutta äkkiäkös sitä typistää. Tallullahin taisi Agnes vetäistä viime vuonna joten sitä tuskin kannattaa valita. Joku Live - Dolphins cry voisi olla myös ihan tiukka veto.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ok ehkä noin Idoli kannalta oikea mies pääsi jatkoon, mutta mua oksettaa tuomareiden kommentit Antin laulusta varsinkin, kun antti tuli "tunteikkaan" Nissen perään, joka on sieltä syvältä. En voi käsittää, että miten Antin suoritusta kommentoitiin noin, vaikka ylitti valovuosilla esim. Nissen suorituksen. Ja kun Suomen kansa siihen päälle vielä tykkää olla ohjattavissa, niin tuomareiden suosikithan siellä kärjessä olivat. Toki isoin oikeusmurha olisi ollut Nissen jatkopaikka. Mutta erittäin laadukas tyyppi pääsi jatkoon, pitää olla tyytyväinen siitä.

Mielestäni kuitenkin Antin tasoisen jätkän pitäisi olla finaalivaiheessa.

ps. Vähemmän pullamössölauluja kiitos!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ambi kirjoitti:
"I wanna go home", taitaa käydä toive toteen, voi haukotus.
Mutta Jone kehuu täydelliseksi suoritukseksi.

Biisi oli täyttä huttua, aivan kuten oli Juhankin valitsema Stay biisi mutta varsinkin Panu veti tuon puidenhalailu-biisin niin hyvin että tullut finaalipaikka oli täysin ansaittu. Ainoastaan ensimmäisenä esiintyneen Nissepolkan esitys oli varsin mitäänsanomaton.

Enpä muistanut että Panu olisi ollut noin hyvä laulaja, erinomainen biisivalinta Panun äänelle.
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
Juu, eiköhän oikea kaveri päässyt jatkoon tuosta ryhmästä. Panulla kummiskin helvetin hyvä ääni ja osaa jopa käyttää sitä hyvin. Vaikka balladeihin miehen ääni istuu hyvin, toivottavasti ei jatkossa vedä pelkästään Über-fiilistely-biisejä.

Ja oikeus toteutui, kun tämä Nissenassemikäolikaan tippui. Oli kyllä helvetin munaton esitys heebolta. Noh, klopin esiintymiskyvyt nähtiin jo edellisissä esityksissä.
Valitettavaahan tuo on että tuollaisilla vongerruksilla teatteriviikonlopusta porukkaa päästetään jatkoon, mutta dumareillakaan ei liikaa vaihtoehtoja ollut. Taso kun meilläpäin ei tosiaan ole liian laaja. Katsonut pari kautta Jenkki-idoleita, niin ovathan parhaat rapakon takana aivan eri maailmasta. Noh, onhan noita vähän enemmän mistä valita. Silti meillä voiton vei viime vuonna Ilkka. Osta kolme Daimia eurolla Prismasta, saat sinkun! Salli mun nauraa :D Tänä vuonna yleisesti taso on ollut viime vuotta parempi, joten sinänsä tilanne on parempi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ainut menevämpää musiikki laulanut heppu oli minunkin suosikkini, mutta ei nyt juurikaan haittaa, että tuo Panu meni jatkoon. Olisin kuvitellut, että sinkkuna oleva Nisse olisi pikkutyttöjen suosikki, mutta näköjään varattu Panu silti voitti. Hyvä niin, koska ei Nissen olisi pitänyt päästä edes semifinaaliin.

Ilmeisesti nuo muutama sivu sitten mainitut Findancen pienryhmät pitävät paikkaansa, koska ainakin tämä kakkosryhmä on juuri sama kuin Findance uutisoi. Miksi maikkari ei näytä ryhmäjakoja kuin seuraavan ryhmän osalta?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Czescku kirjoitti:
Ilmeisesti nuo muutama sivu sitten mainitut Findancen pienryhmät pitävät paikkaansa, koska ainakin tämä kakkosryhmä on juuri sama kuin Findance uutisoi. Miksi maikkari ei näytä ryhmäjakoja kuin seuraavan ryhmän osalta?

Ne ryhmäthän näytettiin siinä viime sunnuntain lähetyksen lopuksi. Nuo Findancen ryhmät pitää siis paikkansa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
teroz kirjoitti:
En voi käsittää, että miten Antin suoritusta kommentoitiin noin, vaikka ylitti valovuosilla esim. Nissen suorituksen. Ja kun Suomen kansa siihen päälle vielä tykkää olla ohjattavissa, niin tuomareiden suosikithan siellä kärjessä olivat.

Mun mieletä Antin suoritus oli ihan hyvä, mutta toistaalta tuollaisia suorituksia näkee silloin tällöin ihan normi karaokemestoissa. Eli ok suoritus, mutta ei mitenkään erikoinen. Suoritus näytti paremmalta mitä se olikaan juuri sen takia, että Antti esiintyi heti Nissen vaisun suorituksen perään.

En mä nyt menisi sanomaan että "Suomen kansa" tykkää olla ohjattavissa. Jos tykkäisi niin Agnes olisi voittanut viime vuotisen skaban.
 
Gellner kirjoitti:
En mä nyt menisi sanomaan että "Suomen kansa" tykkää olla ohjattavissa. Jos tykkäisi niin Agnes olisi voittanut viime vuotisen skaban.
Niin no, no niin, no... Sanoisin, että ohjattavissa on. Mutta kumman ohjaus vaikuttaa enemmän - tuomareiden vai median?
Agneskin sai aika ison läjän "mediahuomiota" viime kerralla..
 

zobrax

Jäsen
Suosikkijoukkue
EVU, Kiekko-Vantaa, TPS
Väsyneet Kädet kirjoitti:
Niin no, no niin, no... Sanoisin, että ohjattavissa on. Mutta kumman ohjaus vaikuttaa enemmän - tuomareiden vai median?
Agneskin sai aika ison läjän "mediahuomiota" viime kerralla..

Ohjauksen määrän perusteella Nissen olis pitänyt olla selkeä ykkönen - niin paljon sai mediahuomiota. Olisin itse rankannut Antin hyväksi kakkoseksi tuosta erästä, mutta jostain syystä Juha nousikin ohi.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Tämähän ei liity tähän vuoteen, eikä oikeastaan koko ketjuun mitenkään, mutta laitetaan silti.

Private Linen sivuilta bändin päiväkirjasta, koskien Pakkahuoneen keikkaa muutama viikko sitten:

"Mua jäi vaan hämäämään että mikä pointti oli laittaa jotain miespuolista entistä Idols-voittajaa (vai oliks se voittaja? tiedä noista) kutsuttakoon häntä nyt vaikka "I.J." nimellä, saarnaamaan jumalan sanaa ja puhumaan kielillä joka väliin, nuorille suunnattuun rock-konserttiin?
Mun mielestä tollaset jutut vois hoitaa vähän eri mestassa.
Jokaiselle vapaus olla mitä on, elää miten elää ja uskoa mihin haluaa, kunhan sitä ei pakkosyötä toiselle. Näin mä kelaan sen, mut täähän on vaan mun mielipide."


Hallelujah!
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Kyllä kansa tietää. Tähän saakka on jokaisen seasonin jokaisesta pienryhmästä yhtä lukuunottamatta mennyt paras laulaja jatkoon. Se ainoa moka sattui viime kaudella.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Crueman kirjoitti:
"Mua jäi vaan hämäämään että mikä pointti oli laittaa jotain miespuolista entistä Idols-voittajaa (vai oliks se voittaja? tiedä noista) kutsuttakoon häntä nyt vaikka "I.J." nimellä, saarnaamaan jumalan sanaa ja puhumaan kielillä joka väliin, nuorille suunnattuun rock-konserttiin?
."


Hallelujah!

Hyi helvetti! Sairaita paskoja kaikki tuollaiset tuputtajat. Onneksi Ilkka katoaa pikkuhiljaa kokonaan kuvasta, eikä pääse enempää tuputtamaan omaa uskoaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Crueman kirjoitti:
Tämähän ei liity tähän vuoteen, eikä oikeastaan koko ketjuun mitenkään, mutta laitetaan silti.

Private Linen sivuilta bändin päiväkirjasta, koskien Pakkahuoneen keikkaa muutama viikko sitten:

"Mua jäi vaan hämäämään että mikä pointti oli laittaa jotain miespuolista entistä Idols-voittajaa (vai oliks se voittaja? tiedä noista) kutsuttakoon häntä nyt vaikka "I.J." nimellä, saarnaamaan jumalan sanaa ja puhumaan kielillä joka väliin, nuorille suunnattuun rock-konserttiin?
Mun mielestä tollaset jutut vois hoitaa vähän eri mestassa.
Jokaiselle vapaus olla mitä on, elää miten elää ja uskoa mihin haluaa, kunhan sitä ei pakkosyötä toiselle. Näin mä kelaan sen, mut täähän on vaan mun mielipide."


Hallelujah!

Yleisön olisi pitänyt ottaa käyttöön WWE:stä tuttu "boring"- chant. Siinähän olis Ilkka oppinut nöyryyttä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tästä tyttöryhmästä saattaa muodostua kova. Mia on hyvä showmimmi, Emilia itsevarma ja Sheila mielestäni muuten vain hyvä. Ainoastaan Kristiina epäilyttää hiukan nuoruutensa ja yksipuolisuutensa vuoksi, mutta uudella "vandrarenilla" hänkin saattaa kerätä ääniä. En nähnyt torstain lähetystä suorana, joten ostin vuorokauden katseluaikaa nettiin ja katsoin samalla teatteriviikonlopun soolot. Niiden perusteella Sheila nousi suosikikseni Mian ohi, lähinnä fiksumman tyylinsä vuoksi. Ans kattoo, kuinka akkain käy.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Gellner kirjoitti:
Hyi helvetti! Sairaita paskoja kaikki tuollaiset tuputtajat. Onneksi Ilkka katoaa pikkuhiljaa kokonaan kuvasta, eikä pääse enempää tuputtamaan omaa uskoaan.
Olen sitä mieltä, että järjestäjän ja palkanmaksajan mukaan pitäisi edetä, eli ellei Ilkalla ole ollut erityistä lupaa puheilleen, olisi hänen kannattanut miettiä hetki, mitä sanoo. Sairasta paskaa en kuitenkaan saa hänestä tai kenestäkään muusta, joka ei puheissaan varsinaista vihanlietsontaa harjoita. Loppujen lopuksi te kiihkomieliset ateistit olette aika pitkälti samalla viivalla fundisuskovaisten kanssa.

Sanonpahan vielä senkin, että Ilkka ei edusta tänä vuonna kilpailevaa Markus Pätsiä tai muitakaan uskovaisia, vaan loppupelissä vain itseään. Jos Markus hoitaa oman ryhmänsä voiton, tekee hän sen todennäköisesti ihan ansaitusti, eikä pelkästään uskovaisten äänillä. Tosin itse uskon Markus Blomin tai Arin vievän tuon ryhmän voiton, Pätsillä kun on hiukan yksipuolinen rock-ääni, vaikka laulaa hän osaakin.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kananmunakampaus-tytöllä on ihan nätti ääni, itseasiassa haluaisin kuulla lisääkin mutta tällä tylsähköllä kappaleella en finaaliin laittaisi, vähän enemmän revittelyä ja vähemmän epävirettä niin hyvä tulee.

Mia oli alkuun suosikkejani mutta tuo hypermaaninen riehuminen vähän tiputti pointseja, toivottavasti tulee enemmän laulua ja vähemmän hyppimistä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös