pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinkas tästä siis jatketaan? Seuraavaksi kylpyläviikonloppu?
mice kirjoitti:Tuo Antin Celesty-bändihän vaikuttaa pikaisella vilkaisulla mielenkiintoiselta. Lähinnä ihmetyttää, että mitä mies Idolsista hakee? No, bändille varmaan julkisuutta. Itseeni tepsi ainakin, pitääpä kuunnella lisää.
Infamous kirjoitti:Mikäli "lucky losers" menee niin kuin aikaisemmin, niin tuomarit valitseva sinne tietyn määrän laulajia, joista kansa sitten valitsee jatkajan. Itse kyllä veikkaan että loppuryhmistä tulee sellaisia tippujia, jotka vetävät paremmin kuin tämän ryhmän tippujat, eli tuskin tästä muita menee finaaliin.
Cmprs kirjoitti:Jospa se panu kuitenkin vetäisi jatkossa vähän räväkämpääkin settiä. Pääasiahan kuitenkin on ettei Nisse päässyt finaaliin! Ensi jaksossa sitten vuorossa tyttöryhmä.
zobrax kirjoitti:Panu oli kyllä sitä mieltä tänään, että jos finaaliin mennään niin sitten on menevämpi biisi tulossa. Tyttöystävä ehdotteli "semirankkaa", mutta ite oon rankan menevän fiilisbiisin kannalla. Onks teillä ehdotuksia?
V-man kirjoitti:Kuten aiemmin sanoin: Seal - Kiss from a rose ja voitto on Panun :)
zobrax kirjoitti:Voisin omasta puolestani avata pelin kahdella semirankalla:
Sonata Arctica - Tallulah
Deep Purple - Sometimes I feel like screaming
Rankempia laulettavia biisejä ei tuu just mieleen... Vaikeita on valinnat, koska biisissä pitäis kuitenkin olla vaikeustasoa sopivasti. Btw. Panu on kyllä hyvä laulaja, mutta ääntä ehkä enemmän hitaampiin...
Ambi kirjoitti:"I wanna go home", taitaa käydä toive toteen, voi haukotus.
Mutta Jone kehuu täydelliseksi suoritukseksi.
Czescku kirjoitti:Ilmeisesti nuo muutama sivu sitten mainitut Findancen pienryhmät pitävät paikkaansa, koska ainakin tämä kakkosryhmä on juuri sama kuin Findance uutisoi. Miksi maikkari ei näytä ryhmäjakoja kuin seuraavan ryhmän osalta?
teroz kirjoitti:En voi käsittää, että miten Antin suoritusta kommentoitiin noin, vaikka ylitti valovuosilla esim. Nissen suorituksen. Ja kun Suomen kansa siihen päälle vielä tykkää olla ohjattavissa, niin tuomareiden suosikithan siellä kärjessä olivat.
Niin no, no niin, no... Sanoisin, että ohjattavissa on. Mutta kumman ohjaus vaikuttaa enemmän - tuomareiden vai median?Gellner kirjoitti:En mä nyt menisi sanomaan että "Suomen kansa" tykkää olla ohjattavissa. Jos tykkäisi niin Agnes olisi voittanut viime vuotisen skaban.
Väsyneet Kädet kirjoitti:Niin no, no niin, no... Sanoisin, että ohjattavissa on. Mutta kumman ohjaus vaikuttaa enemmän - tuomareiden vai median?
Agneskin sai aika ison läjän "mediahuomiota" viime kerralla..
Crueman kirjoitti:"Mua jäi vaan hämäämään että mikä pointti oli laittaa jotain miespuolista entistä Idols-voittajaa (vai oliks se voittaja? tiedä noista) kutsuttakoon häntä nyt vaikka "I.J." nimellä, saarnaamaan jumalan sanaa ja puhumaan kielillä joka väliin, nuorille suunnattuun rock-konserttiin?
."
Hallelujah!
Crueman kirjoitti:Tämähän ei liity tähän vuoteen, eikä oikeastaan koko ketjuun mitenkään, mutta laitetaan silti.
Private Linen sivuilta bändin päiväkirjasta, koskien Pakkahuoneen keikkaa muutama viikko sitten:
"Mua jäi vaan hämäämään että mikä pointti oli laittaa jotain miespuolista entistä Idols-voittajaa (vai oliks se voittaja? tiedä noista) kutsuttakoon häntä nyt vaikka "I.J." nimellä, saarnaamaan jumalan sanaa ja puhumaan kielillä joka väliin, nuorille suunnattuun rock-konserttiin?
Mun mielestä tollaset jutut vois hoitaa vähän eri mestassa.
Jokaiselle vapaus olla mitä on, elää miten elää ja uskoa mihin haluaa, kunhan sitä ei pakkosyötä toiselle. Näin mä kelaan sen, mut täähän on vaan mun mielipide."
Hallelujah!
Olen sitä mieltä, että järjestäjän ja palkanmaksajan mukaan pitäisi edetä, eli ellei Ilkalla ole ollut erityistä lupaa puheilleen, olisi hänen kannattanut miettiä hetki, mitä sanoo. Sairasta paskaa en kuitenkaan saa hänestä tai kenestäkään muusta, joka ei puheissaan varsinaista vihanlietsontaa harjoita. Loppujen lopuksi te kiihkomieliset ateistit olette aika pitkälti samalla viivalla fundisuskovaisten kanssa.Gellner kirjoitti:Hyi helvetti! Sairaita paskoja kaikki tuollaiset tuputtajat. Onneksi Ilkka katoaa pikkuhiljaa kokonaan kuvasta, eikä pääse enempää tuputtamaan omaa uskoaan.