Taitopelaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit Red Wings, New York Rangers
Huikea taso kerta kaikkiaan. Kaikki jatkoon. Ari kyllä kaikista paras.
No jestas nimenomaan. Illan idea oli omistaa biisi jollekulle tärkeällä henkilölle, niin mikä tuossa meni väärin? Olisi varmaan pitänyt sanoa, että "Juu, hyvä kaveri, kahden lapsen isä muuten, jäi junan alle tuossa jokuaika takaperin, mutta eipä se nyt niin koskettanut. Enpä viitsi omistaa kenellekään".HerraHermanni kirjoitti:Ja se stoori ennen piisiä... jestas! Tuntui, että tassä haeskellaan mallikaasti ääniä myötätunnon avulla. Okei, se ei välttämättä (lue: ehkä tosiaankaan) ollu tarkoitus, mutta silti liian valju mies adioiksi.
Sen verran oon viilamiehiä, että se oli toinen muksuista kun kuoli..Saku #11 kirjoitti:"Juu, hyvä kaveri, kahden lapsen isä muuten, jäi junan alle tuossa jokuaika takaperin, mutta eipä se nyt niin koskettanut. Enpä viitsi omistaa kenellekään".
Baarimikko kirjoitti:Arin ja Kristianin esitykset menivät ihan överiksi. Idols on mielestäni pop-formaatti, eikä mitään hevikaraoke.
HerraHermanni kirjoitti:Se mikä eniten hämää on se, että panu laulaa kappaleet suoraan. Meininki on pelkkää marssimista alusta loppuun PUM-PUM-PUM, kun se voisi olla enemmän TSIP-BOP-DUI-DAA-KLAP-TSUP! Eli siis ei niin ennalta-arvattavaa lallattelua.
Itselleni taas tuo juontaja uppoaa paremmin kuin hyvin. Vähän sellaista Borat tyylistä läppää, jossa myötähäpeällä on suuri osuus. Tuollainen aito nolojen tilanteiden mies siis kyseessä.Skeletor kirjoitti:Katson ensimmäistä kertaa tätä Subtv:n extraa ja ohjelman juontaja on todella onneton. Mikä myötähäpeän tunne yleisöllä ja katsojilla. Ottakaa nyt vaikka se Remu sieltä juontamaan, sen läpät sentään menisivät pössiksen piikkiin....
Eino_Mies kirjoitti:Taustabändi oli suoraan sanoen helvetin hyvä. Oliko muusikoita kenties vaihdettu aiempiin finaaleihin nähden? Varsinkin tuo Iron Maiden -versio oli melkeimpä parempi kuin alkuperäinen. Soundit olivat kuin aidolta "Rautaneidolta". Siksipä Ari jäi jopa hieman tuon bändin jalkoihin.
Haiseva vastalause. Abreu ei osaa muuta kuin kopioida ja imitoida, muut sentään yrittää jotain omaa.Baarimikko kirjoitti:Anna Abreu voittaa koko paskan, täysin omassa kastissaan.
Itse en diggaa Kristianissa noista väkinäisistä ja kankeista lavaliikkeistä. Muuten kaverin show oli toki ihan jees, vaikka laulu olikin tänään selvästi aiempaa heikompaa.Ted Raikas kirjoitti:Kristian oli mielestäni ihan hyvä. Ei ehkä mikään superpersoonallinen, mutta kaverilla on loistava ääni ja lavakarisma. Aika valmis rocklaulaja jo nyt. Voittaa tai ei, niin tilausta on ja tulevaisuutta.
Sniper kirjoitti:1. Mia yllätti, aika hyvä veto oli, joskin jotain epäpuhtautta oli ensimmäisessä voimakkaassa kohdassa, parani loppua kohden.
2. Meurman... Hieno äänihän miehellä on, mutta tänään ylimielisen oloinen veto ja biisivalintakaan ei osunut kuin bändille. Lavalta poistuminen selkeästi suunniteltu ja siksi hieman kornin oloinen.
3. Arilta näin vain alun kun oma 10-kuukautinen otti huutonuotteja samoilta korkeuksilta. Siinä ei vielä loksahtanut biisi ollenkaan raiteilleen, mutta pitää tsekata illalla boksilta loput. Mua vähän nyppii kaverin tyyli laulaa "rivi kerrallaan", mikä tekee kokonaisuudesta vähän töksähtelevän.
4. Panulta hyvä, teknisesti toimiva ja tunteikas veto. Vähän poikabändiääni, mutta sopi biisi miehelle hienosti. Meni vähän ohi se tarina ennen biisiä, mutta ilmeisesti oikeutti vetämään tämän klassikon.
5. Anna. Mun korvaan illan paras esitys ja teknisesti vaikein kappale. En ole kuullut alkuperäistä biisiä, joten en tiedä oliko imitointi. Mutta nyt mä alan jo epäilemään korviani kun ne eivät suostu huomaamaan epävirettä, mitä täällä ketjussa on taas tänäänkin moitittu. Boksitarkistuksen paikka tässäkin.
6. Kristiina. Pidän siitä soundista, mutta hento ääni tekee epäpuhtaudet liian erottuviksi ja siksi kokonaisuus oli illan huonoin. Vihaan tuota biisiä.
Kaiken kaikkiaan tasokas ilta tänään.
Simon#17 kirjoitti:Haiseva vastalause. Abreu ei osaa muuta kuin kopioida ja imitoida, muut sentään yrittää jotain omaa.
Saku #11 kirjoitti:Illan idea oli omistaa biisi jollekulle tärkeällä henkilölle, niin mikä tuossa meni väärin? Olisi varmaan pitänyt sanoa, että "Juu, hyvä kaveri, kahden lapsen isä muuten, jäi junan alle tuossa jokuaika takaperin, mutta eipä se nyt niin koskettanut. Enpä viitsi omistaa kenellekään".
HerraHermanni kirjoitti:Niin oli, tiedän. Mutta miksei panu voinut vaikkapa sanoa, että "omistan tän biisin mun kaverille ja hänän kihlatulleen jolla on ollut viimeaikana vaiketa." Tai jotai vastaavaa. Itse en ainakaan haluisi et kaveri mainostaa kaikille telkkarissa, että mun lapsi on kuollut vähän aikaa sitte.
Saamies kirjoitti:No joo, kerroppa nyt kuka on laulanu näissä skaboissa TSIP-BOP-DUI-DAA-KLAP-TSUP! Esim. paljon kehuttu Ari vetää omat kasarivetonsa täysin originaalia peesaten. Ja Arin lisäksi lähes kaikki muutkin. Eipä ole ainoastaan Panun ongelma tuo! Äkkiseltään tulee mieleen vain Kristianin Lapin Kesä ja Markus Pätsin Wicked Game, jossa poikettiin siitä orkkismelodiasta rohkeammin.
HerraHermanni kirjoitti:Niin oli, tiedän. Mutta miksei panu voinut vaikkapa sanoa, että "omistan tän biisin mun kaverille ja hänän kihlatulleen jolla on ollut viimeaikana vaiketa." Tai jotai vastaavaa. Itse en ainakaan haluisi et kaveri mainostaa kaikille telkkarissa, että mun lapsi on kuollut vähän aikaa sitte.
krobbe kirjoitti:Otan osaa.