Mia
Todella hieno veto. Niinkuin joku mainitsi, mulla on sama fiilis että joku sen ulkonäössäkin kolahtaa! Kasvot, ilmeet, eleet, liikkeet - joku siinä tietyllä tavalla säväyttää. Lavalla kuin kotonaan, eikä tarvi hetkeäkään pelätä että floppaisi esityksensä. Varma, mutta myös yllätyksellinen esiintyjä. Voi yllättää vaikka finaaliin asti jos hihasta löytyy vielä ässiä.
Kristiina
Kaunis kuin veistos. Mua ei "nasaaliääni" ärsytä, vaan mun mielestä Kristiinalla on todella kaunis ääni. Kaunis ääni ja ulkonäkö vaan ei riitä enää paljoa pidemmälle. Vaikka kuinka elätän toiveita että pystyy ottamaan sen viimeisen askeleen, niin kylmä totuus taitaa olla että Kristiinan finaalit loppuvat lyhyeen. Kun vaan pistäisi edes vähän flirttiä peliin, revittelisi vähän ja antaisi palaa sydämensä kyllyydestä niin mahiksia olisi! Toivotaan...
Panu
Voi herranjestas millä esityksellä voi päästä jatkoon "kaikkien aikojen kovimmassa" idolsissa! Sysipaska! En ole Panusta tykännyt missään vaiheessa, mutta ilman muuta haluan nähdä pystyykö petraamaan (paljon). Biisivalinta on seuraavaksi Panun kohdalla todella tärkeä!
Johanna
Ei huono ollenkaan. Vähän pliisu veto, mutta itse olisin kyllä Panun tiputtanut. Johanna oli hyvä, mutta yllätyksetön ja tasapaksu. Olisin oottanut jotain räväkkää biisiä. Tuntuu että Johannalta voisi lähteä vaikka kuinka mahtava tulkinta, kun olisi vaan oikea biisi. Valitettavasti Johanna ei saa enää mahista. Kisa on julma kun ollaan näin pitkällä.
Anna
Loistava jälleen. Koko paketti kasassa. Ainoastaan pikkunokkelat vastaukset haastatteluissa laskevat minun, ja ilmeisesti monen muunkin pisteitä. Muuten mahikset mihin vaan.
Ari
Hevidiggarit varmaan virtsaavat hunajaa. Omasta mielestäni Arilta jopa vaisu veto. Tosin tämän miehen kohdalla vaisukin veto on päivän parhaita. Kuten joku sanoi, varmistellen jatkoon. Toivottavasti ensi viikolla kuullaan taas joku veret seisauttava veto tältä jannulta. Sellainen kuin Piano man oli.
Kristian
Rohkealla biisivalinnalla täydellinen onnistuminen. Lopun revittely sai ihon kananlihalle ja taputtamaan yksin himassa:) On se äijä! Vasta nyt nousi mun papereissa voittajasuosikkien joukkoon!
Mitäs tykkäsitte pop musiikkia -videosta? Itse tykkäsin. Kristiina lauloi mielestäni paljon paremmin kuin kisassa, Annan flirttaileva laulu osui ja upposi ja mun mielestä video on kokonaisuudessaan hienosti tehty!