zobrax kirjoitti:
zobrax kirjoitti:
sampio kirjoitti:Epäilen Panun putoamista ensimmäisillä kierroksilla. Kyllä siellä aina yksi balladipoju pärjää.
No ei kai se nyt ihan niinkään ole. Tässä kilpailussa on vain ylikiintiö noista rauhallisista esityksistä. On aika kuluttavaa kuunnella monta balladia tai muuten siirappista esitystä putkeen. Sitten kun joku vetää vähän reippaammin, se erottuu heti. Ihan sama jos kaikki vetäis rokkia ja sit joku rauhallisempi siihen, niin se olisi tosi piristävä eli vaihtelua biisivalintoihin! itse veikkaan, että esim. jos Panu vetää seuraavaksi taas slovarin, se on varma itsemurha. Muutenkin ärsyttää liian varman päälle pelaaminen ja virheiden välttäminen. Eilinen voittaja näytti sen, että vaikka tulisikin muutamia virheitä (missasi sanoja) se ei meinannut mitään kuin esitys oli muuten mukaansa tempaava ja viihdyttävä. Viihdettähän sitä ihmiset haluavat.Cube kirjoitti:Naurattaa kyllä välillä vähän nämä Jatkoajan analyysien tasot :) Heti jos joku laulaa rauhallisemman biisin, pitää hänen perkele tippua! Lihaasyövä heteromies!!1
V-man kirjoitti:Kuten aiemmin sanoin: Seal - Kiss from a rose ja voitto on Panun :)
sampio kirjoitti:Katselin Youtubesta semifinaalikappaleita ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka Kristiina ylitti itsensä, oli Mian tippuminen lievä oikeusmurha.
Katsopa vain, sieltä se Ruslanas livahtaa peliin sisään, takaoven kautta 7. pelaajaksi. Mia ei pärjää näissä kisoissa, ei liioin Pätsi. Jos Mia putosi jo Kristiinalle, ei hänellä ole mitään jakoa seurassa Ari, Kristian, Johanna. Itse asiassa - muuten - Kristiina putoaa ensin finaalissa, sitten putoaa kuudennesta finaalista mukaan tuleva pikkuritsa (varmaan lienee sibbe-lukiosta "hei mä tiiän että osaan" tuleva Anna), sen jälkeen jäätävässä työssä oleva Panu, sitten laukut pakkaa takaportin kautta mukaan tullut Ruslanas.Mike kirjoitti:Tästä samaa mieltä. Muut semit ovat menneet ihan oikein, mutta Kristiinan sijasta olisin valinnut heittämällä Mian jatkoon. Toivottavasti joko hän tai Pätsi pääsee kuitenkin tuomareiden valitsemana mukaan.
No entäs tämä eilisen voittajajannu, et huomioinut ollenkaan?Simon#17 kirjoitti:Enivei, Ari vie, Markus kakkonen, Johanna kolmas. Muu on kosmetiikkaa.
Simon#17 kirjoitti:Enivei, Ari vie, Markus kakkonen, Johanna kolmas. Muu on kosmetiikkaa.
Infamous kirjoitti:Kristianilla on kyllä komea ääni, sopii minun korvaani parhaiten tämän vuoden kokelaista. Toivottavasti vaan opettelee jatkossa kappaleidensa sanat paremmin. Ainakin minun oli eilistä esitystä vaikea katsoa välillä, kun niitä sanoja ei meinannut millään löytyä.
Simon#17 kirjoitti:Enivei, Ari vie, Kristian kakkonen, Johanna kolmas. Muu on kosmetiikkaa.