Stevie kirjoitti:Kuinka lyhyt toi Anna muuten on??
-OO- kirjoitti:Kertonee aika paljon siitä tasosta millä Anna on finaaleissa liikkunut...
Master Chief kirjoitti:Nimenomaan. Kumma vaan että tällainen paska biisi sai Annan äänestä enemmän irti kuin sen omat valinnat.
-OO- kirjoitti:Mutta siitä huolimatta Ari laulaa Annan suohon aika suvereenisti tälläkin kierroksella.
Sanoisin kyllä 3-1, sillä ekojen esitys oli tasuri.Master Chief kirjoitti:Jep, 4-0 meni tää finaali.
Harkins#33 kirjoitti:HAH, pakko kai yrittää saada Annalle lisää ääniä mokaamalla Arin biisikooste :D
Kristian on "tehnyt" sen, että on selkeästi monipuolisempi laulaja ja esiintyjä kuin Anna ja Ari. Kyllä, raiskasi Queenin, mutta muut meni mun mielestäni hyvin (varsinkin Lenny). Ainoa finalisteista jonka levyjä voisin kuvitella ostavani on, tadaa, Kristian. Eiköhän Ari palaa vetämään karaokea ja Anna vetää r'n'btä aka. paskaa.batman83 kirjoitti:Mitä muuta kaveri on tehnyt, kun vetänyt yhden biisin helvetin hyvin? Sen jälkeen raiskannut muutaman kappaleen, ja muutaman vetänyt limboriman alle. Jos olisi pelimies, olisi suutarin pitänyt pysyä lestissään, eli laulaa niitä biisejä, jotka vetää hyvin..
Aikaahan siitä jo on, mutta pitkän harkinnan jälkeen olen tullut siihen lopputulokseen, että olin 17 vuotiaana 17 vuotias.Mr. Walker kirjoitti:Miettikää itseänne, kuinka vanhoja olitte itse 17-vuotiaana,
kovalev kirjoitti:Hah hah. Käykääpä lukeen vaikka Suomi24;sta Pinkkien jorinoita. Aivan loistavaa settiä. Aivan loistavaa !!!
"Nyt kaikki Anna-fanit, luurit käteen!"
Mr. Walker kirjoitti:Kristian putosi hyvään aikaan. Pääsee vaikuttamaan itse levynsä sisältöön, eivätkä markkinavoimat niinkään määrää.
Jään odottamaan hyvää amerikanrokkia. Ääni määrää.
SergeiK kirjoitti:Klaus Mainen etuhiukset kierivät haudassaan.