-OO- kirjoitti:Voitto on sinetöity.
Bandana kirjoitti:Parasta viihdettä - Ellenin tissien lisäksi - on Annan olemus ja ilmeet tuomareiden kommenttien aikana. Harvoin näkee niin lyhyessä ajassa niin paljon iloa, itkua ja suuttumusta.
Allekirjoitan totaalisesti !!!jason kirjoitti:Aivan sama kumpi voittaa. Olen edelleen sitä mieltä että Kristian olisi kuulunut finaaliin.
Black hole sunin olisin halunnut kuulla Kristianin vetämänä.jason kirjoitti:Aivan sama kumpi voittaa. Olen edelleen sitä mieltä että Kristian olisi kuulunut finaaliin.
Iso osa Idolsia - varsinkin tätä finaalia - on ottaa yleisö esityksillä haltuun. Siinä tuttu biisi olisi vahvuus. Annan portugalivedon aikana jengi tuntui istuvan kuin kirkossa ja ihmettelevän mitä vittua tuolla lavalla oikein tapahtuu.Noose kirjoitti:Älkää nyt jaksako että Annan pitäisi vetää jotain kamaa mikä olisi tuttua väelle, mutta ei kuitenkaan sitä ominta tavaraa. Ei Aristakaan poppilaulajaa yritetä tehdä, vaikka välillä jotain soundgardeneja pitääkin vetää.
Jonkun täytyy ottaa niitä mustelmia.Mr.X kirjoitti:Jep. Tosin Jone otti aika isoa roolia julistaessaan Arin noin selkeästi voittajaksi.
jason kirjoitti:Aivan sama kumpi voittaa. Olen edelleen sitä mieltä että Kristian olisi kuulunut finaaliin.
-OO- kirjoitti:Maki Kolehmainen on taas pistänyt parastaan... Tuo biisi on tehty varmaan jollain Excel-taulukolla.
Master Chief kirjoitti:Ja silti Anna vetää melkein parhaimman esityksensä...