MTV3: Idols 2007

  • 549 776
  • 3 334

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ted Raikas kirjoitti:
P.S. Vaikka en Turusesta juurikaan pidä, niin mielestäni hänen kommenttinsa on olleet ihan hyviä. =) Ehkä tuo karjalalaisuus ärsyttää joitain, mutta minua ei.
Samaa mieltä. Voisihan tuo tietenkin hiukan selkeämminkin jutustella, mutta mielestäni iloisuus on ihan jees toisinaan. Tosin tätähän ei länsi-suomalaiset ymmärrä, kun on vielä kylvötyötkin tekemättä, sano.
 

Bandana

Jäsen
Joo-o, eipä tarvitse ainakaan katsoa toista kierrosta.

Arilta tosin ihan hyvä suoritus mutta tylsä biisi, Kristiinalla pari söpöä kohtaa mutta muutoin aika paljon virheitä jne, Annalta taas totuttu kopiointi hohhoijaa, hyi vittu.

Täytyy sanoa (copyright Jone), että vaikka finaalien alussa vaikutti, että taso on erinomainen, niin nyt kyllä täytyy sanoa, että ei tässä ensimmäisen tuotantokauden tasolle päästä. Edellinen tuotantokausi toki piestään, mutta se ei nyt paljoa vaadi.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Arista kehittynyt ihan ok showmies. Myös Kilven kappale soi aika tehokkaasti mielestäni. Propsit siitä
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TML kirjoitti:
Jaaha jaaha. Aika melkoinen kommentti.
Saisinko perusteluja väitteelle?

Mitä minä olen ymmärtänyt niin oopperalaulajana keskinkertainen ja hevilaulajana ylihypetetty kiekuja.

Ei tämä Hevi-Arin tulkinta oikein putoa. Tosin alkuperäisestä paha laittaa paremmaksi. Nyt se sentään liikkuu tuolla lavalla eikä hytky paikallaan.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minun mielestäni Ari noista paras on, vaikka särkeekin ääntään tarkoituksella. No, maneereitahan on kai kaikilla. M.A. Numminen kehiin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt oli kyllä Arillakin vähän vire hukassa.

Mutta täytyy silti sanoa että jos Kristiina tämän jälkeen vielä luikertelee itsensä jatkoon, minä lopetan tämän seuraamiseen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kai Turunen kuitenkin laulutekniikasta enemmän tietää kuin keskiverto jatkis. Tai jotenkin luulisin niin, vaikka ei huippu olekaan.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Johan kirjoitti:
Annalla ei oikein ääni soi matalissa kohdissa. Esim musiikki yksin soi -kohta kuulostaa vaikealta. Ei oo niin falskia laulua kuitenkaan ku Kristiinalla.
Samaa mieltä. Tuntuu että hemmetisti potentiaali, mutta ei ihan lähde - vaikkakin se on lähellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kristiina kuulosti heliumia vetäneeltä pikkuoravalta.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voi, voi tuota Kristiinaa. Ensimmäinen intervalli jäi heti ainakin puolisävelaskeleen liian alas. Sama asia kuin pakki päästäisi (no, veisi) kiekon YV:n aikana keskialueelle.

Kamalan kuuloista, mutta eihän tämä mikään puhtaan laulamisen kilpailu olekaan.

Turunen on muistaakseni opiskellut laulua pitempäänkin, mutta eihän treenamalla voi aina huipulle (oopperalaulun) päästä. Kai se ois vähän niinkuin Summanen pelaajana?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kutsukaa hulluksi, mutta pidin Kristiinan jälkimmäisestä vedosta. Finaaliin sillä tuskin mennään (valitettavasti), mutta loistava päätös nuoren neidon kisalle.
 

Mace

Jäsen
Kaikkien Kristiinaa haukkuvien väliin minä haluan sanoa, että suorastaan suututtaa, kun hän ei ole vielä tuon parempi laulutaidoiltaan ja -tekniikaltaan. Olen nimittäin aivan samaa mieltä tuomarien kanssa siitä, että tuo tyttö on aivan upea esiintyjä ja tulkitsee biisejä käsittämättömän hyvin. Varsinkin, kun otetaan vielä huomioon, että hän on noissa ympyröissä aivan kokematon. Tuo äskeinen oli kokonaisuutena perkeleen hyvä, tykkäsin todella.
 

Tep

Jäsen
Los Sin Nombre kirjoitti:
Kutsukaa hulluksi, mutta pidin Kristiinan jälkimmäisestä vedosta. Finaaliin sillä tuskin mennään (valitettavasti), mutta loistava päätös nuoren neidon kisalle.

Komppaan. Omiin korviini kuulosti oikein kivalta. Ja vielä paremmalta näytti.
 

Animal

Jäsen
Wilburg kirjoitti:
Illan ainut ja oikea tähti on:

Homoneekeri!

Kuka tälle puttaajalle valitsee muuten vaatteet? Toinen toistaan karmaisevaa vedintä päällä. Turha inistä jälkeenpäin mistään syrjinnästä, jos itse väkisin haluaa itsestään sirkuspellen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Los Sin Nombre kirjoitti:
Kutsukaa hulluksi, mutta pidin Kristiinan jälkimmäisestä vedosta.
On tullut tyttöä vähän arvosteltua ehkä, mutta allekirjoitan mitä sanot. Jollain jännällä tavalla se toimi. Parani koko ajan ja neito veti ainakin tunteella, jos äänessä jotain vikaa olikin. Asenne ja tunne oli paremmin kohdallaan, kuin Annan ensimmäisessä vedossa. Kohta saa nähdä, jos Anna mokaa, niin finaali voi ollakin Ari ja Kristiina.

Tietysti paljon riippuu siitä, että miten ääniä tulee puhtaasti fanipohjan kautta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miettikääpä muuten huviksenne Jani "Style" Toivolan edeltäjää tässä formaatissa samanlaisissa keikarikuteissa kuin mitä Toivolalla nyttenkin on päällä. Ei shaatana.

Oli aika outo tuo Kristiinan toinen repäisy, kuuli ihan selvästi että sävelessä on hakemista ja pikkuvirheitä oli paljon, mutta diggasin silti. Joku tuossa tytössä osuu. Ja osuisi myös silmät kiinni, niin että irvileuat pakittakaa hankeen.

Noh, ellei Anna tössi seuraavaa raskaasti on Kristiinan pakko tippua. Niin paljon huonompi laulaja hän on kuin kilpailijansa, olkoonkin että lavakarisma on omaa luokkaansa.

*edit* ei kyllä kuulosta mitenkään vakuuttavalta. Anna ei selvästikään ole tottunut laulamaan suomeksi. Matalat kohdat kusevat oikein urakalla. Saattaa tulla jännä vääntö tyttöjen välillä jäljellä olevasta jatkopaikasta. Ari on omansa jo ottanut.
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Animal kirjoitti:
Kuka tälle puttaajalle valitsee muuten vaatteet? Toinen toistaan karmaisevaa vedintä päällä. Turha inistä jälkeenpäin mistään syrjinnästä, jos itse väkisin haluaa itsestään sirkuspellen.

Homoneekeri haluaa näin toimia jonkinlaisena homoyhteiskunnan, ollaan homoja ja näytetään siltä, lähettiläänä. Varmaan tulee persettä Tuiskulta ja kumppaneilta DTM:n vessassa.
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Johan kirjoitti:
Turunen on muistaakseni opiskellut laulua pitempäänkin
Kuusivuotiaana aloitti klassisen musiikin harrastamisen. Lukion jälkeen siirtyi Sibelius-Akatemiaan opiskelemaan klassista laulua. Jatkanut opintoja mm. Saksan Karlsruhessa.

Johan kirjoitti:
mutta eihän treenamalla voi aina huipulle (oopperalaulun) päästä.
Ensiksi pitää olla lahjoja ja sen jälkeen harjoitella mielettömästi.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
-OO- kirjoitti:
Mutta täytyy silti sanoa että jos Kristiina tämän jälkeen vielä luikertelee itsensä jatkoon, minä lopetan tämän seuraamiseen.

Viihdettähän tuo on, joten ei kannata ottaa tosissaan, vaikka väärä menisikin jatkoon. Oikeat laulukilpailut ovat kuitenkin toista luokkaa, jossa ei ole artistin mediaseksikkyysarvoa painamassa jatkoonpääsyjä.

Yritän sanoa, että eihän tuo ole kilpailua siinä mielessä kuin moni on kilpailu -sanan omaksunut. Lätkässä vastaava kai tarkoittaisi sitä, että sympaattinen pikkuseura menisi jatkoon/voittaisi mestaruuden, jos se myisi lehtiä yms.
 

Gamemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK // Kalpa sympatiat
voi jösses että toi Anna vetää tän biisin päin persettä.. liian matalalta ja kauhee vibra kun koittaa laulaa korkealta.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Los Sin Nombre kirjoitti:
Kutsukaa hulluksi, mutta pidin Kristiinan jälkimmäisestä vedosta. Finaaliin sillä tuskin mennään (valitettavasti), mutta loistava päätös nuoren neidon kisalle.

Hullu.

En ole missään vaiheessa pitänyt Kristiinan laulamisesta (siitä tässä edelleen minun mielestäni PITÄISI kisailla), mutta tänään hänkin veti omat pohjansa. Kaksi kertaa. Anna ei ole löytänyt tietään viime viikolla kaivamastaan kuopasta ylös, mutta silti inasen parempi kuin Kristiina.

Arilta asteen paremmat suoritukset kuin viime viikolla, mutta hänenkään laulaessa en volttia hyppinyt. Kuitenkin paras tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös