Viestin lähetti kritiikki
No, mitäpä tuohon. Niinkuin tepsin mies Turusta tuossa muutama viesti sitten sanoi: Kuusi ottelua yhtenä lauantaina.
Vaikka olenkin jääkiekon ystävä, en kyllä hermojeni takia sentään kuutta peliä jaksaisi.
Canalista ei tiedä. On mahdollista että ette tule näkemään ainoatakaan SM-liiga-ottelua.
Ollaanpa sitä positiivisella mielellä. Entä sitten että lauantaisin saattaa parhaimmillaan/pahimmillaan tulla 6 fudismatsia ? Kuka käskee katsomaan kaikkia pelejä? Itse katselin silloin kun Canal+ meikäläisellä oli, lähinnä Arsenalin matsit sekä joskus jotain muita "huippupelejä" sekä lauantain vakioon vaikuttavat pelit. Ja kuten todettua, Canalillahan on yhteensä 5 kanavaa, joista yksi on kokonaan omistettu urheilulle. Ja kun Sm-liigan lisäks siellä näkyy Elitserienin- ja mikäli NHL joskus alkaa, niin myöskin läjäpäin NHL-pelejä. Puhumattakaan elokuvista - eiköhän siinä ole kaikille valinnanvaraa, jokaiselle jotakin etc.
Tällä hetkellä asun valitettavasti sellaisessa taloyhtiössä jossa ei ole kaapelia, joten meikäläisen kaapeli-digiboksi lojuu tyhjänpanttina varastossa :(
Itse asiaan, meikäläinen on ainakin ERITTÄIN tyytyväinen että lähetykset siirtyy maikkarilta pois ! Ohjelman laatu ja tekeminen ei ole mielestäni vuosiin juurikaan kehittynyt. Joten tästä syystä tämä on ihan tervetullut uutinen.
Ja toisekseen, meikäläistä ainakin vituttaa jauhaminen "ilmaisista kanavista", joista kaikki voi "vapaasti" seurata mieliohjelmiaan. Harvemmin puhutaan järkyttävän suurista televisioluvista, jotka periaatteessa pitäisi maksaa jotta näitä "ilmaisia" kanavia saisi katsella. Itse en ainakaan, nyt kun eron myötä tuli muutettua kerrostaloon, aio jatkossa näitä maksuja maksella. Siinähän tv-lupatarkastajat sitten saavat rimputella ovikelloa, aivan sama.