Viestin lähetti Kaiser Soze
Hmmm.. oliskohan tässä paikka canalilla laittaa pelkkä sport-kanavakin myyntilistalle, sisältäen tietenkin sm-liiga matsit. Minulle kelpaisi pelkkä Canal+Sport kanava vaikkapa hintaan 15- 20 €/kk.
Aika paljon olet valmis maksamaan. Tällähän hetkellä Canal + 5 kanavaa maksavat 27e ja useimmat parhaimmat urheilumatsit tulevat pääkanavan puolelta (toki samaan aikaan urheilua Sport kanavallakin) eli maksat reilusti yli puolet ja sulta jää suurin osa parhaimmista matseista näkemättä.
Viestin lähetti Jeffrey
Tuskinpa ainakaan maanantai ja keskiviikko... Siis jos Canalilla on sanan valtaa.. Maanantai on annettu britti fudikselle. Ja keskiviikkona neloselta UCL:ää..
Hesarin saamien tietojen mukaan "lisämaksullinen Canal + näyttää suorana ottelut tiistaina ja torstaina"
"Liiga pyörii myös viikonloppuisin, mutta niistä ei välttämättä nähdä suoria lähetyksiä. Takana on SM-liigan joukkueiden tahto."
Eli liigaseurat haluavat jengin katsomoihin vkonloppuisin ja katsomaan sitten jälkilähetykset myöhäisillassa samaan tapaan kuin Elitserienissä tulee harva se ilta. En oikein ymmärrä Hesarin näkemystä siitä, että matsit vähenevät. 2 suoraa lähetystä per viikko ei ole vähemmän kuin mitä Maikkari on televisioinut. Lisäksi tulee päälle makasiiniohjelmat sekä jälkilähetykset.
Hesarinkin mukaan JP Jalo on selostaja. Kommentaattoria etsitään vielä. "...oranssitakit ja Timo Jutila eivät kuulu kauppaan."
Itse olen hyvin positiivinen Canal +:n ja Nelosen tarjouksen suhteen, sillä jo nyt tuntuu, että Elitserieniä on ollut enemmän tarjolla kuin kotoista liigaa. Ja ne joilla ei ole Canal +:aa niin hankkivat sen varmaan jo DTM:n takia, joten Maikkarin omasta säälittävästä lätkälisäpalvelusta päästään eroon ja voidaan katsella SM-liigaa samalla urheilumaksulla millä tulee jo Valioliiga, Serie A, NHL, NBA, Elitserien, DTM sekä Ruotsin ja Norjan futis.