Mielestäni paketti on ok hinnoiteltu ja aion sen ottaa. Tämä on varmaankin ensimmäinen positiivinen kannanottoni MTV3:sen suhteen. Toivon mukaan ei viimeinen.
Klassikko-ottelut hieman epäilyttää, mutta kun ei ole mitään varsinaista luvattu, niin kaikki on positiivista. Mielelläni näkisin otteluita esimerkiksi 80-luvulta. Voisin hyvin kuvitella, että sieltä tulee ratkaisevat finaalit esimerkiksi 90-luvulta. Ei sekään olisi huono vaihtoehto. TPS pelaa niistä melko useassa. Toisaalta minulla on ne melkein kaikki nauhalla.
TPS-kannattajana, joka asuu Espoossa, ostaisin mieluiten paketin, joka näyttää kaikki kotipelit. Jos minulla olisi mahdollisuus mennä hallille joka viikko katsomaan kunnon kiekkoa, niin en tarvitsi mitään paketteja. Ei minulla käytännössä kuitenkaan ole aikaa ainakaan kahta peliä enempää viikossa katsoa, jos nyt pudospelejä ei oteta huomioon.
Kannattaa ottaa huomioon, että viime vuonna tarjonta oli huonompaa. Ajattelen tässä asiaa itseni kannalta, kun aion oikeudet ostaa. Sitä edellisenä vuotena vielä huonompaa. Oikeaan suuntaan ollaan menossa joka tapauksessa.
Ei kaikkien pelien lähetyksiin aleta investoimaan vielä tässä vaiheessa, kun ei tosifani-porukkaa enempää ole välttämättä maksavia asiakkaita. Kun vielä ottaa huomioon sen, että tosifanit eivät välttämättä osta edes tuollaista pakettia. En tiedä, rahoitetaanko maksullisia lähetyksiä mainoksilla, mutta se samainen tosifani-porukka ei ole yleisestiottaen mainostajien ykkössegmentti.
Tulevaisuudessa voi ostaa yhden pelin katseluoikeudet kerrallaan ja niin sen pitää ollakin. Teknisesti on varmaan mahdollista jossain vaiheessa lähettää kaikki pelit, mutta kustannukset suhteessa tulovirtaan saattavat olla liian suuret erityisesti pienten joukkueiden pelien näyttämiseen.
L