Viestin lähetti oukka
Kun lisätään edellisiin huomioihin se, että tokihan osa noista peleistä jäisi näkemättä siksi että samaan aikaan pelataan Kärppien kotiottelu jossa kausikorttilaisena toki olen paikalla, jää anti todella heikoksi hintaansa nähden.
Nuo kolme kiinnostavaa vieraspeliä voi tuijotella jossakin baarissa.
Sama huomio itsellä tuollaisella toteutuksella aivan liian kallis itselleni. Laskeskelin tuossa että 22 lähetettävän ottelun aikana olen itse katsomassa 10 peliä kausikorttini kanssa samaan aikaan stadin hallissa. Osa on lähetyksessä samaan aikaan muuten on vain myös IFK:lla kotipeli.
Jää siis 12 ottelua katsottavaksi näistäkin 1 ( to 7.10. Bluus - Hifk) olen kaiken todennäisköisyyden mukaan itse paikalla. Jää siis 11 ottelua joista vain 2 HIFK:n vieraspeliä. tuleepa otteluille hintaa. Loput 9 ottelua kun etukäteen katsoen eivät ole mitään klassikkoja muussa kuin rahastus mielessä.
Hinnan ollessa 68 euroa on yhden pelin hinta siis huikea 34 euroa. aivan liikaa vaikka hinta tippuukin kohtuulliseksi n. 6,20 euroon 11 pelin mukaan laskien. Niin tietäen että kiinnostavuus noiden 9 pelin katsomiseen on pienempi kuin katsoa 10 kertaa uusittavaa jaksoa Ritari Ässästä. Niin totuus on se että katsottua tulisi vain nuo kaksi peliä. Kuten todettua tällöin on hinta aivan liian korkea.
Jotta ei tulisi pelkkää valitusta niin totean että olisin valmis ostamaan sellaisen paketin jossa voisin ostaa kaikki HIFK:n vieraspelit digboksiini. Vaikka tällöinkin jäisi näkemättä ensi kaudella ainakin 9 peliä kun matkustan itse viikonloppupeleihin fanclubin reissulla. Asiaan ei vaikuttaisi sekään vaikka hinta olisi pyöreä 70 euroa.