Olin tuota Canal+:n tilaamista jo muutenkin miettinyt, mutta nyt päätin tarttua toimeen. Ainoa ongelma tässä on se, että asun tällaisessa eläkeläisten kansoittamassa taloyhtiössä, eli täällä ei ole kaapeliverkkoa, vaan olen maanpäällisten digilähetysten varassa. Näin ollen tuolta Canaliltakaan ei tule niin monta kanavaa, kuin kaapeliverkkoyhteyksissä. No tulee kuitenkin +1, +2 ja +sport, joten eiköhän ne minulle riitä. En viitsi maksaa 15€ kuussa enemmän siitä ilosta, että näkisin ne samat elokuvat useammalta kanavalta (vai mitähän niiltä nyt mahtaakaan tulla?). Tämänhän saisi, jos tilaisi Canal+-combon.
Joka tapauksessa nyt näkee ainakin Valioliigan pelejä ja lisäksi näköjään Suomen jalkapallomaajoukkueen pelitkin jatkossa. Jos tulee liian kalliiksi, niin sanon tämän laajakaistan sitten irti: tätä ilman pystyn kyllä elämään.
Mutta muistakaa nyt Canal+:n kannattajatkin, että kiekkofaneja löytyy Suomesta lähes kaikkialta, mutta näitä hienoja kanavia ei nähdä ihan kaikkialla. Ja aina ei ole mahdollista laittaa viimeisiä ropojaan siihen matkaan, mikä menee lähtiessä kannustamaan suosikkijoukkuettaan. Puhumattakaan kohtuuttoman kalliista lipuista jäähalliin. Että vaikka kuinka olisi fani, niin on myös pysyttävä hengissä ollakseen jatkossakin fani=)