Mahdettiinko Jutilaa ja Saukkosta edes kysyä?
Veikkaan, että Jutila ja Saukkonen itse kysyneet. Ehkä tarjonta ja kysyntä ei nyt kohdanneet.
Mahdettiinko Jutilaa ja Saukkosta edes kysyä?
Sorry vaan, mutta jos Koivu&Lehtinen kaksikko pyörittäisi formaattia ei katselijoita olisi kolmannen jakson aikaan kuin muutama tuhat.
Koivun ja Lehtisen ansiot on muualla, eikä Lehtinen varsinkaan ole millään muotoa tuollaisen ohjelmatyypin kasvo. Jere on sellaista ihmistyyppiä, joka ei millään tavalla halua olla esillä, vaan hoitaa hommansa hyvin muiden taustalla. Sama kuvaus sopii myös Sakuun, mutta hänestä ei ole henk.koht. kokemuksia niin en voi analyysia tehdä kuin yleisen julkisuuskuvan perusteella.
En siis missään nimessä toivo tuosta Hockey Nightista mitään sirkusta, jossa klovnit pääosassa, mutta liian vakavahenkistä tuosta ei kannata tehdä. Vallin osaa olla myös asiallinen kommentaattori, itse pidän kaverin tyylistä. Liivikistä ei tällä saralla ole kokemuksia, mutta kovin noita podcasteja ja radiolähetyksiä on kaverit kehuneet. Olen varovaisen optimistinen homman suhteen, mut katsellaan sitten tarkemmin kun on muutama jakso nähty.
- Hockey Night Live -ottelustudiot perjantai-iltaisin klo 18.00 alkaen
- Hockey Night 360 -studiolähetys lauantaisin klo 16.30 alkaen
- Hockey Night – Tien päällä erikoisohjelma maanantaisin
Juti ikävä kyllä nähdään ohjelmassa Timo Jutilalta yllätystieto: Nähdään tutussa tv-ohjelmassa – ”Pienessä roolissa ollaan mukana”Mahdettiinko Jutilaa ja Saukkosta edes kysyä?
Saukkonen, legendaarisen huono selostaja, ei ymmärrä mitä tällä haetaan.
Liigapelejä on kaudessa aika paljon, joten selostajatiiminkin on oltava iso. Saukkonen on MTV:n luottomies ja tuo lähetyksiin vanhaa Hockey Night -henkeä, eikä Maikkarilla taida Mertarannan ja Teppo Laaksosen lisäksi muita eritoten kiekkoon profiloituneita edes olla. Juusela tietysti, mutta hänellä on se oma hiekkalaatikkonsa nykyään.Saukkonen, legendaarisen huono selostaja, ei ymmärrä mitä tällä haetaan.
Saukkonen, legendaarisen huono selostaja, ei ymmärrä mitä tällä haetaan.
Saukkosella kyllä suojatyöpaikka ollut maikkarilla. Ihan järkyttävää kuraa ollut viimeiset 20 vuotta, mutta silti se saa aina selostaa.
Ei tainnut muuten olla Laaksosta mainittu nyt liigan selostajana, vähän erikoista. Olisin toivonut joidenkin nimien tilalle toisia, esim Juhavaltteri Salminen ja se entinen sählynpelaaja jonka nimeä en muista, tai miksei Hämäläinenkin, mutta aivan ok ryhmä ja on muistettava että kilpailevalla kanavalla selostaa edelleen Pepe Jurgens.Teppo Laaksosen
Laaksosen päätyö käsittääkseni on urheilutoimittajien kouluttaminen, jonka ohessa selostaa eurokiekkoa ja jalkapalloa C Morelle. Taitaisi tunnit täyteen. Hyvä selostaja muuten.Ei tainnut muuten olla Laaksosta mainittu nyt liigan selostajana, vähän erikoista.
Näistä Mertaranta myy tuularikansalle paketteja pomminvarmasti. Saukkosella taas noin kaikkien aikojen surullisin suojatyöpaikka. Arttu Hämäläistä tulee ikävä...Saukkonen ja Mertaranta, kaksi suomen huonointa selostajaa.
Kiitos.
Siis mitä helvettiä, paras selostaja jätettiin pois? Itse odotin, että olisi saanut hyvien näyttöjen myötä enemmänkin selostusvastuuta.Olisin itse toivonut Arttu Hämäläistä tuonne. HArmi vain ettei saanut jatkoa..
Tuomo "Miha" Reposesta käsittääkseni puhut? Toki Janttakin lukeutuu entisiin säbäilijöihin.se entinen sählynpelaaja jonka nimeä en muista
Ei kai studiojuontajan tarvitse jääkiekosta mitään tietääkkään? Riittää kun osaa ohjata keskustelua ja tarttuu mielenkiintoisin asioihin ja kyselee hyviä asioita. Jos nyt Suomen parhaita studioisäntiä esimerkiksi ajattelee, niin aika vähän Niikko tai futispuolella Tahvanainen puuttuvat itse pelin analysointiin.Muuten ihan pätevän oloinen kokoonpano, mutta Suvi Puukangas ei kyllä tiedä jääkiekosta ei sitten niin mitään, enkä ymmärrä miksi mukaan otettiin.
Toisaalta Nyholm tietää jääkiekosta suhteellisen paljon ja osallistuu itsekin keskusteluun aktiivisesti. Nyholm on aika selkeästi Suomen paras studiojuontaja/-isäntä jääkiekon puolella. Kun tietää lajista riittävästi ja on siitä kiinnostunut, niin pystyy johdattelemaan keskustelua huomattavasti paremmin.Ei kai studiojuontajan tarvitse jääkiekosta mitään tietääkkään? Riittää kun osaa ohjata keskustelua ja tarttuu mielenkiintoisin asioihin ja kyselee hyviä asioita. Jos nyt Suomen parhaita studioisäntiä esimerkiksi ajattelee, niin aika vähän Niikko tai futispuolella Tahvanainen puuttuvat itse pelin analysointiin.
Tietysti pitää osata kysyä ja tarttua oikeisiin asioihin, mutta minusta siihenkään ei tarvita syvällistä jääkiekkotuntemusta. Puukankaaseen en osaa sen kummemmin ottaa kantaa henkilönä, kun en studioita kovin tarkkaan koskaan kuuntele.