Viestin lähetti Juhaht
Tosin täysin ilman Laran tyylitajua. Hankkisi jo jotain ihmisten kuteita ja opettelisi meikkaamaan...
Toisaalta perjantaina oli ensimmäinen kerta kun Hanna mielestäni näytti noinkin vanhalta. Ei oikein muutenkaan tuo stylistin luoma meikki/hiukset oikein sopinut. Onhan tuo Pakarisen likka sen verran namu että voisi ihan suht kevyellä meikillä olla. Tulisi tänne Helsinkiin. Nikke lupaa olla tukena ja turvana jos Helsingin valot ovat liian kirkkaat ;-)Viestin lähetti girlzilla15
Mielestäni Hanna näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Etenkin nyt viime finaalissa. Voisin hyvinkin veikata että nainen on jo päälle kolmenkymmenen, ikää kuitenkin oikeasti vasta 22.
Viestin lähetti girlzilla15
No huh huh.
Jos Jani olisi sanonut vetävänsä perskännit joka perjantai, kukaan ei olisi kommentoinut mitään. Siideri ja shoppailu kuuluu aika usean tytön ihannepäivään luultavasti.
Viestin lähetti laiska laita
Juu mutta ohjelman formaatti taitaa olla suunnattu 9 - 15 v tytöt. Ja ne kaikki eivät vielä tuossa iässä ole oikein sinut vielä sen alkoholin juttujen kanssa ja ja.... Kenen ihanne päivään ne siideritpöhnät nyt sitten kuuluukaan? no olen aika kukkahattutätisuvinlinden näissä asioissa. Mutta olisi voinut jättää sen MTV3 julkaisemattakin tietysti.
Viestin lähetti Nikke
Ja illalla sitten Jani tippuu jatkossa ja Antti kyynelehtii finaalipaikastaan raiskattuaan jonkun suomipop-kipaleen. Veikataan vaikka jotain Neon 2:sen tai XL5:n kappaletta.
Viestin lähetti beerhunter
Hah!
Käykääs kattomassa jo tässäkin ketjussa aiemmin mainittu www.anttituisku.net
Viestin lähetti Grome
kaikki antti fanit äänestäkää <3anttia<3!!!
<3<3antti voittaa!!!<3<3
Ja vastaus kirjoittajalta Antti on paras:
ainakin kolmekertaa pitää äänestää *vaikka mä äänestän seittemän kertaa*
Tämä on sitä, että "kansa" äänestää.
Viestin lähetti Predator
Ei tuolla Hannan äänellä todellakaan lauleta Ville Valon falsetteja - niin no, ei tarkoitus ollut tietysti imitoidakaan ketään, mutta kun se laulu hukkui välillä bändin kitaroitten möykän sekaan. Tuskin oli raudareitten vika?
Mutta huomasiko kukaan, että Tuisku itseasiassa näytti ihan Siiri Nordinilta?!Viestin lähetti Grome
Killerin biisi kuulosti kauheelta Tuiskulla.
Samaa mieltä:) Ilmeisesti ainakaan Hannan ja Antin välillä ei mitään isoa kärhämää ole, ihan hyvin näyttivät tulevan toimeen tämän iltaisen extran perusteella.Viestin lähetti speksi
ps. Sunnuntain extran mainokset oli mielenkiintoisia...
Mur. Janosta en suostu pilkattavan tällä tavoin ;) Ja muistakaamme, että Legenda itse sai levytyssopimuksensa tämän kaltaisesta, tosin pienempimuotoisemmasta kisasta. No, toivottavasti se hinttari-Antti putoaa. Jani = TCB.Viestin lähetti Sistis
Antti Tuisku sopisi tulkitsemaan Janos Valmusen klassikkoa Bussipysäkillä. Sillä mieh... anteeksi pojan falsetissa on sitä samaa jotain, kuin Janoksen sopraanossa.
Itse tiputtaisin kuitenkin tämän Rovaniemen Valmusen. Vai mistä se Tuisku nyt tulikaan...