MTV3 esittää: Idols

  • 275 478
  • 2 272

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Janos
muistakaamme, että Legenda itse sai levytyssopimuksensa

Levytyssopimus ei ole varsinaisesti mikään meriitti.

Nimimerkillä: Nykäs-Masa
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Täytyy ihmetellä mikä tässä oikein kiinnostaa. Samaa roskaa mitä popstars-ohjelmakin... varsinkin kun toisella kanavalla tuli erinomainen jääkiekko-ottelu Suomi-Venäjä. No joo, kiinnostuksensa kullakin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Tämä päivä voisi mennä onnellisuusketjun puolelle.

TPS voitti

Suomen Leijonat voitti

Antti putosi ! JIIIHAAA !

K
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
HA HA HA HA HAA!!! Maailmassa on vielä oikeus!!! JESH!
 

GM

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders
Ei saatana ,rupes ihan itteenikin jännittämään!Nyt täytyy tunnustaa yksi asia:Katsoin elämäni ensimmäisen Idols-viisukisan ja tuli äänestettyä molempia jatkoon pääseitä.Onko se sitten oikein?En tiedä eikä oikeastaan kiinnostakkaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ha, in your face, pissikset!

Ei mennyt päivä ihan pihalle Jokereiden tappion takia, kiitos Pikkuleijonien ja ja Huisku-Tuiskun putoamisen.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Uuh. Oikeus tapahtui. Vaikkakin hieman yllättäen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Aika ylläri kyllä. Janin vei jatkoon päivän kunto ja nähtävästi pikkutyttöjenkään mahti ei sittenkään ole ihan kaikkivoipa kisassa, jossa äänimäärät kasvavat noin suuriksi.

Toisaalta. Se taitaa myös olla nyt sitä aikaa kuukaudesta, kun puhelinten saldorajat ovat täynnä.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noniin, simmottiis sit poijjaat ja tytöt. Hyvä päivä, Palloseuran voitto ja Tuiskun tappio. Baarikaapille meni tie heti kisan jälkeen ja juoma lasihin isohon.

Eimaar, kyllä ihmismieli on välillä helposti saatettu tyytyväiseen olotilaan ja on itseasiassa suht hullua huomata että jälleen vahingonilo on paras ilo.
 

Mari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jes! onneksi Hanna meni jatkoon,vaikka vähän onnetomalta tuo "Join Me" kuulosti.

Muuten mitä teillä kaikilla on Tuiskua vastaan?Itse EN ole Tuisku-fani mutta ei mulla oikeastaan ole mitään syytä olla Anttia vastaan millään tavalla...

Onhan Antti toki nuorten tyttöjen suosiossa paljonkin mutta eihän siinä ole mitään syytä "vihata" Tuiskua..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Palsta tukossa... tuli tuplana. =(
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Mari
Muuten mitä teillä kaikilla on Tuiskua vastaan?Itse EN ole Tuisku-fani mutta ei mulla oikeastaan ole mitään syytä olla Anttia vastaan millään tavalla...

Kyseessä on vaan perisuomalainen kateus siitä, että söden ulkonäön saanut poika vie meiltä muilta laulutaidottomilta kaikki pissikset...
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Antin ensimmäinen biisi "Lumi teki enkelin eteiseen", oli tuollainen aika varma valinta. Tasaisen rauhallinen biisi, mikä jopa kuulosti ihan siedettävältä, mutta sitten tuli Killeriä, ei ei... Mutta niin kuin BigRedBob sanoi, niin täytyy kyllä myöntää, että Tuiskun ulkonäköön viitaten, aika hyvä valinta. Mutta eipä riittänyt Antin ulkonäkö pidemmälle.

Finaalista tulee varmaan aika tiukka. Janin kannattajat löivät pissikset ja ehkä jopa Hannankin(?), niin sieltä tullaan vahvasti. Mutta Jani on kuulema liian vanha (26v) koko ohjelmaan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pakkipari
Täytyy ihmetellä mikä tässä oikein kiinnostaa. Samaa roskaa mitä popstars-ohjelmakin... varsinkin kun toisella kanavalla tuli erinomainen jääkiekko-ottelu Suomi-Venäjä. No joo, kiinnostuksensa kullakin.

Kiinnosti kuitenkin sinua sen verran että päätit avautua tähän ketjuun.

Enivei, minulla ei ole ollut koko kisassa ketään erityistä suosikkia, olen vain toivonut laulutaidottoman poronpurijan tipahtavan. Onneksi tipahti. Joku täällä kirjoitti että Hannan ääni hukkui Join Me-biisissä. En sitten tiedä oliko Hannan mikki säädetty telkkaria varten jotenkin omituisesti tai jotain, mutta paikan päällä en tuota hukkumista huomannut. Pakko silti myöntää että Hannan heikoin esitys tähän asti. Jani sen sijaan oli huikea! Aivan loistava. Livenä hän "täyttää esiintymislavan" vielä selkeämmin kuin tv:stä katsottuna. Viimeisessä finaalissa minulla ei ole suosikkia nyt kun kaksi oikeasti hyvää on jatkossa. Paras voittakoon.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todella upeaa että Antti putosi. Antti on symppis, mutta ääni ei vaan riitä.

Miksi kukaan ei mainitse Hannan välillä käsittämättömänkin falskia laulamista illan finaalissa? Korviin sattui Aamun joissakin kohdissa, ja irvistely alkoi Join Me:ssä... Siis meikäläisellä, ei Hannalla.
Olen sitä mieltä, että jos Antille aiheestakin huomautettiin vireestä, olisi Hannallekin pitänyt. Rupeaa tosin tuntumaan pikkuhiljaa siltä, että Hannasta vähän väkisinkin leivotaan voittajaa. Onneksi Jone sentään sanoi että tänään Hanna oli hyvin väritön. Itselleni jäi päällimmäiseksi silti mieleen äänen epäpuhtaus, jota en ole tottunut Hannalta kuulemaan.

Itse siirryin tänään Janin kannattajajoukkoihin. Jean Sibelius-vertaukset ja jonkin verran ärsyttävät jutut ovat ennen pitäneet minut muiden finalistien puolella, mutta tänään Jani oli todella kova. Hannan äänestä kun en edelleenkään pidä ja tämän päivän biisien epäpuhtaat äänet tulevat painajaisiini ensi yönä...

En pidä Antista, mutta mielestäni tänään veti hyvin. Niin hyvin kun tuolla äänellä nyt voi vetää. Omaan tasoonsa nähden sanoisin että Antti veti paremmin kuin Hanna.

Silti, erittäin hyvä tulos tänään, juuri näin pitikin käydä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Gellner
Kiinnosti kuitenkin sinua sen verran että päätit avautua tähän ketjuun.

Lähinnä kiinnostaa mikä tuossa formaatissa muita ihmisiä kiinnostaa? Kerran olen tätä ohjelmaa vilkaissut ja se jäi siihen kertaan. Ei jummarra.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Pakkipari
Lähinnä kiinnostaa mikä tuossa formaatissa muita ihmisiä kiinnostaa? Kerran olen tätä ohjelmaa vilkaissut ja se jäi siihen kertaan. Ei jummarra.

Turhahan niitä helmiä on siis sioille heittää. Joten hus, menetkös siitä... *hjymiö tymille*


Olipa tosiaan yllättävä, ja täysin oikeudenmukainen tulos. Itse uskon Janin nyt voittavan koko shöyn, ehkä hiukan yllättäenkin. Jos Antti-pissikset toipuvat kyynelistään ensi perjantaihin mennessä, saattavat he jopa äänestää Jania.

Ja onhan se suht selvää, että näistä kahdesta kummallekin levytysdiiliä tarjotaan. Joten siinä mielessä molemmat ovat jo voittajia.
 

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
Pakkohan on esittää oma tyytyväisyyteni Antin putoamisesta.

He's got the look, mutta tämä on käsittääkseni pääasiassa laulukilpailu.

Toivon todella, että voittajan nimi alkaa H:lla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauan se kesti, mutta lähtihän se Tuisku vihdoinkin kotiin sieltä.

Kaverihan valloittaa tosin vielä maailman, oli kuitenkin sen verran vakuuttava laulaja. Vuoden päästä peto-Antin johdolla Suomen lavoja kiertää Antti Tuiskun Peto-Group, joka on maailman ensimmäinen virallinen Backstreet Boysin materiaalia esittävä rekisteröitynyt yhdistys.

Peto-Antti. Oikea Antti kone-Antti.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti Pakkipari
Lähinnä kiinnostaa mikä tuossa formaatissa muita ihmisiä kiinnostaa? Kerran olen tätä ohjelmaa vilkaissut ja se jäi siihen kertaan. Ei jummarra.

Eiköhän se ole suurimalla osalla samaistuminen ja tämä "ryysyistä tähtiin" ajatus. Moni ajattelee kuinka hienoa olisi olla itse siellä. Suoraan Alepan kassalta miljoonien ihannoimaksi tähdeksi. Kaikki huutavat omaa nimeäsi, jne. Muutenkin onhan se nyt niin hienoa kun olla ja voi kun ns. taviksesta tulee tähti.

Menipäs off-topic, mutta se johtuu siitä että ei ole tullut katsottua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös