Tullut tätäkin viihdettä katsottua. Ajattelin vaan, kun Isoveli ohjelmassa harrastettiin seksiä, niin mitäs Idolseissa.
Onpas tuollaiset selittelijät ärsyttäviä; "Hei oikeesti, antakaa mulle mahdollisuus, mä pyydän", "hei mä en haluu keksii mitään selityksiä, mutta mulla oli kurkku eilen illalla kauheen kipee".
Ja mikä vittu siinä on, että porukka haluaa laulaa tahalleen ihan paskasti. Muutama lausuu jonkun (hyvän) biisin runona. Sehän on täys raiskaus itse artistille.
Ja sellanen asia myös ärsyttää, kun näitä "laulajia" esitellään tavallisissa arkipuuhissa; ratsastaa hevosella, lypsää lehmää, ajaa rekka-autolla, korjaa autoa. Ja kun ihan sattumalta jostain henkilöstä on tehty tälläinen esitys, niin hän menee laulamaan, laulaa luonnollisesti ihan paskasti ja kukaan ei enää muista tätä henkilöä. Näyttäisi vaikka mieluiten pelkästään näitä lauluyrityksiä ja tuomareiden palautteita.
Sitten kun vähän pienempi porukka on jatkossa, voidaan ottaa selville, kuka niistä nyt oli sitten trukkikuski, kaupan kassalla jne.
Ohjelma on kaikesta huolimatta viihdyttävä. Ja juontajakaksikko on ihan hauska.. Heikin muistaa varsinkin Euroviisujen härskistä läpästä.