MTV3 esittää: Idols

  • 274 870
  • 2 272

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, se "taiteilija" oli kyllä illan paras. Kauheet selitykset ja ihmettely, miten HÄN ei päässyt jatkoon. Ja sama ihmettely vielä ohjelman lopussa.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Just joo...

Kylläpä tuli taas nähtyä, minkälaista porukkaa noissa ohjelmissa ravaa. Alkoi vituttamaan oikein kunnolla. Viisi (5) minuuttia pystyin katsomaan Idolsia, jonka jälkeen oli pakko vaihtaa kanavaa. Ei sen takia että ohjelma olisi ollut erityisen huonoa vaan siksi etten vaan kehdannut katsoa miten ne kakarat tulee vapaaehtoisesti nolattavaksi.

"mä en oo oikeesti ikinä laulanu näin huonosti", "siis mä osaan oikeesti laulaa", "yhyy... nyyh..." ja niin edespäin. Ihan tyylikästä settiä mutta mä en tota pysty oikeesti katsomaan.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Heh. Johan sai nauraa... Miten ihmiset kehtaa mennä yrittämään, vaikka itse varsin hyvin tietävät, ettei menestystä tule. Suhteellisuudentaju on joiltakin totaalisen hukassa - samoin kuin laulutaito.

Ensi viikolla saa sitten kunnolla räkättää, kun Idols näyttää Oulusta koelaulujen "aatelia". Ei vittu, toivottavasti ei ole kavereita nolaamassa itseään. Tuskin kuitenkaan, mutta jos näin tapahtuu, hän kyllä saa kuulla siitä.
 

J.Petke

Jäsen
Taitaa maikkari taas pelätä että tulee pahaa sanaa lehdiltä jos tuomarit arvostelevat esiintyjät rehellisesti ja värikkäästi. Siis pisti suorastaan sylettämään tuo "oot ihan kiva mut ei just sitä mitä etitään"-linja. Parasta antia yleensä ovat olleet huonojen laulajien ohella Simon Cowelin ja muiden mielipiteet. Mutta sehän ei suomessa käy, koska jokuhan voi pahoittaa mielensä.

Perkele sehän on kuin kuuntelisi Jutilan ja Kurrin arvioita Tom Laaksosen viheltämistä jäähyistä.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ellen Jokikunnakselta melkoisen hieno lausunto Maikkarin netissä.
"Ellen: Taso on tällä kaudella noussut paljon, suurin osa kokelaista laulaa hyvin. Mielessä on käynyt ajatus, että olen saattanut näiden karsintojen aikana olla kasvotusten muutaman finalistin kanssa."

Kun kaikki karsinnat on nähty, niin onkohan siinä joukossa ollut niitä finalisteja vai ei....

op777
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ilmeisesti tämä "Taiteilija" oli se melko psykoottisen oloinen typykkä? Alkuun hän oli ihan hauska, mutta sitten meni jo pelottavaksi. Miettikääs, jos tuollainen kävelisi hämärällä kujalla vastaan ja alkaisi heittää samanlaista juttua..

Nämä alkujaksot tulee ehkä katsottua, ja sitten varmaan finaalijaksoja. Tahaton komiikka ja hyvä laulu on jees.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Parhaimmat naurut hervoitti kyllä se lopputekstien aikana tullut ennakkopala Oulusta, jossa nuori tv-ruudun kokoinen romani veti oikein kunnolla ja tunteella. Ei sitä naamaa ja ääntä pystynyt repeämättä katsomaan.

Tää "taiteilijakin" oli kyllä myös loistava. Tän taiteilijan karisma vaan oli aika sieltä jostain, ilme laulaessa oli kuin sitä olisi joku tuupannut samalla kakkoseen, eikä se äänikään tosiaan mikään kaksinen ollut. Mistä näitä sikiää?? Miten ihmiset kehtaa??
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Asia selvä - Idols yhtä julma kuin ennenkin

J.Petke kirjoitti:
Taitaa maikkari taas pelätä että tulee pahaa sanaa lehdiltä jos tuomarit arvostelevat esiintyjät rehellisesti ja värikkäästi. Siis pisti suorastaan sylettämään tuo "oot ihan kiva mut ei just sitä mitä etitään"-linja.
Ei pidä paikkaansa. Iltalehti raportoi tänään, että:

Tuomaristo ei ole yhtään edellistä kiltimpi. Erityisen julmurin roolin ottaa, ainakin aluksi, drag queen Jarkko Valtee. Ja tuttuun tyyliin moni innokas yrittäjä saa poistua kyyneleet silmissää

Minustakin Idols oli paljon edellistä lässympi, mutta kun IL kehui noin vuolaasti tylytysmeininkia, niin kaipa minä ja J.Petke vaan emme tajua....
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Roomie kirjoitti:
Niin, Idolssin hauskuus tulee nimenomaan näistä "taiteilijoista", mutta kyllähän joukkoon mahtui todellinen lahjakkuus, nimittäin Ylanderin Katri ( http://www.mtv3.fi/ohjelmat/idols2005b/uutiset.shtml?391887 ). Neitoinen lauloi todella hienosti ja lumosi ainakin meikäläisen kauneudellaan ja valloittavalla hymyllään. Häntä seurataan, toivottavasti loppuun saakka.
Täysin samaa mieltä. Todellakin säväytti eilen laulullaan ja ulkoisella olemuksellaan. Kaunista, niin kaunista.
 

JanJ

Jäsen
SergeiK kirjoitti:
Minustakin Idols oli paljon edellistä lässympi, mutta kun IL kehui noin vuolaasti tylytysmeininkia, niin kaipa minä ja J.Petke vaan emme tajua....
Minutkin voi lisätä tajuamattomien listaan.
Mielestäni tuomaristo on tällä kertaa lässyäkin lässympää. "Ei sitä mitä etsitään"-taikapeilipuolikas on ihan väärässä ohjelmassa. Kalju tuijottaja takaisin!
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli eilen katsastettua Idolsin nykykunto ja aika harmaata oli. Muutaman kerran hymyilytti ja eipä naurattanut avausjakso kertaakaan. Tällöin mielestäni ohjelman tekijät sekä tuomarit ovat epäonnistuneet tehtävässään. Viime kerralla oli selkeästi parempi, pelätäänkö nyt että tuomarien suunnalta tuleva kovempi tylytys aiheuttaisi liikaa negatiivista julkisuutta vai mistä lie kyse. Tammikuuta odotellessa...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Teacup kirjoitti:
Tuli eilen katsastettua Idolsin nykykunto ja aika harmaata oli. Muutaman kerran hymyilytti ja eipä naurattanut avausjakso kertaakaan. Tällöin mielestäni ohjelman tekijät sekä tuomarit ovat epäonnistuneet tehtävässään. Viime kerralla oli selkeästi parempi, pelätäänkö nyt että tuomarien suunnalta tuleva kovempi tylytys aiheuttaisi liikaa negatiivista julkisuutta vai mistä lie kyse. Tammikuuta odotellessa...


Siihen viittaisi se selittelyosuuskin, jossa Ellen ja Heikki kertasivat että "eihän näitä nyt voi päästää läpi ja täytyyhän niille olla suorasanainen". Oli oikein erikseen pitänyt tehdä selitysosio että kaikki formaatin ymmärtää.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näen vielä painajaisia ton taiteilijan kulmakarvoista, tarpeeksi karvaa että vois virkata Venäjän katulapsille tilkkutäkin lämmikkeeksi.

Ihmettelin vähän että se tyyppi joka esiintymisensä jälkeen soitti mutsilleen pääsi jatkoon, eihän sillä lauluääntä pahemmin ollut, mutta ihan popparin näkönen poika, siksi kai pääsi jatkoon, siitä varmaan tulee Tuisku-kakkonen pikkutytöille...
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Tää kyseinen "taiteilija" oli päässyt tänään aamulehden minihaastatteluun. Valitti siinä, että hänen "parempaa" biisiään ei näytetty - hän kun oli tuomareiden pyynnöstä laulanut kaksi biisiä. Omakustannelevynkin oli "taiteilija" suoltanut ulos ja tarjonnut levy-yhtiöille, mutta ei ollut tärpännyt. Tytön oma mielipide tästä oli se, että pitää seuraavaan levyyn kaupallistaa musiikkia - niimpä niin.

-ipa rules
 

J.Petke

Jäsen
Nyt on sitten hurjaakin hurjempi k-18 idols extra nähty. Ja kylläpä tuomarit tylyttivät nuorten taiteilijoiden unelmia turhan kovalla kädellä. Extraan oli pitänyt kuulemma säästää kaikki mitä ei maikkarilla voinut näyttää ja nyt kyllä ymmärrän miksi. Miten ne tuomarit kehtaa haukkua kilpailijat noin pahasti.. En mä ainakaan ikinä pääsis semmosen yli..

Ei jumalauta..
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
J.Petke kirjoitti:
Nyt on sitten hurjaakin hurjempi k-18 idols extra nähty. Ja kylläpä tuomarit tylyttivät nuorten taiteilijoiden unelmia turhan kovalla kädellä. Extraan oli pitänyt kuulemma säästää kaikki mitä ei maikkarilla voinut näyttää ja nyt kyllä ymmärrän miksi. Miten ne tuomarit kehtaa haukkua kilpailijat noin pahasti.. En mä ainakaan ikinä pääsis semmosen yli..

Ei jumalauta..

Mitä siellä sitten sanottiin? Jäi näkemättä.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oulusta tulee kyllä maan paskimmat Idolsit. Ei voi kuin nauraa näille nuorille - sekä vanhoille - jotka saavat omassa päässään kuulostamaan laulun siedettävältä. En sano, että itse osaisin laulaa pätkääkään, mutta minä kyllä treenaisin jos tuonne koelauluihin menisin.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Teacup kirjoitti:
Mitä siellä sitten sanottiin? Jäi näkemättä.

Ei sitten niin yhtään mitään:
"Joo et sä oo sitä mitä me etitään"
"Mää en kans tykänny"
"Et sä oo Idoli-ainesta"

Ainoa hupi eilisessä jaksossa oli se jossain ihme aineissa hörheltänyt wannabe-erikoinen mimmi joka ei osannut laulaa yhtään. Lisää sekopäitä kehiin!
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Minua ärsyttää tämä koko ajan äänessä oleva teuvolomanmainen seiväshyppääjä (taisi olla Ervatsalon termi), jolla on selvästi sellaista besserwisserin vikaa.

Ei anna musiikin ammattilaisten edes sanoa mielipidettään vaan neitimäisesti kiekuu omaansa julki.

Onko tosiaan niin, että nykyään on jokaisessa ohjelmassa tällainen kiintiötakatuuppari pakollinen?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pantse67 kirjoitti:
Minua ärsyttää tämä koko ajan äänessä oleva teuvolomanmainen seiväshyppääjä (taisi olla Ervatsalon termi), jolla on selvästi sellaista besserwisserin vikaa.

Ei anna musiikin ammattilaisten edes sanoa mielipidettään vaan neitimäisesti kiekuu omaansa julki.

Onko tosiaan niin, että nykyään on jokaisessa ohjelmassa tällainen kiintiötakatuuppari pakollinen?

Jos nyt tarkoitat sitä helvatan vaatehemmoa, niin olen täysin samaa mieltä. Ärsyttävä käppyrä..
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Pantse67 kirjoitti:
Minua ärsyttää tämä koko ajan äänessä oleva teuvolomanmainen seiväshyppääjä (taisi olla Ervatsalon termi), jolla on selvästi sellaista besserwisserin vikaa.

Ei anna musiikin ammattilaisten edes sanoa mielipidettään vaan neitimäisesti kiekuu omaansa julki.

Onko tosiaan niin, että nykyään on jokaisessa ohjelmassa tällainen kiintiötakatuuppari pakollinen?

Samoilla linjoilla täälläkin.Tyttäreni sanoi sitä äijää Barbien Keniksi,mutta itse en olisi niinkään varma "Kenin" seksuaalisesta suuntautumisesta.
 

scholl

Jäsen
IS vkonloppuna:
"Liian huono idoliksi

Idols jatkuu huomenna, mutta ohjelman todellinen väriläiskä on jo pudonnut kilpailusta. Pitkin viikkoa kansaa on puhuttanut Tampereen karsintoihin osallistuneen Sami Hokkasen, 29, omaperäinen tulkinta Anssi Kelan Milla -kappaleesta.

Vaikka tuomarit teilasivatkin Hokkasen lauluäänen, sai hän kilpailusta sen, mitä halusikin.

- Suurin syy, miksi lähdin mukaan on se, että minulla on kauhean kova hinku saada kuvani televisioon, Hokkanen kertoo.

Tamperelainen Hokkanen voi pistää nyt Idols-piipahduksensa muiden tv-meriittiensä jatkoksi.

- Viime vuonna olin Popstarsissa ja aiempina vuosina olen ollut Onnenpyörässä, Napakympissä ja Bonuksessa - nämä ovat isompia rooleja. Yleisönä olen ollut ainakin ohjelmissa Tammerkosken sillalla, Thilia thalia, Katso pois ja Mitä maksaa, Hokkanen listaa napakasti.

(iltasanomat.fi 24.9.2005)"

---
Nyt sitten vihdoinkin ymmärrän, miksi ihmiset suostuvat nolaamaan itsensä idols/robinson/bigbrotherjne.-kekkereissä. Niillä on joku linssiludesyndrooma, mistä kärsivät. Ei saakeli mitä porukkaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
scholl kirjoitti:
IS vkonloppuna:
"Liian huono idoliksi

Idols jatkuu huomenna, mutta ohjelman todellinen väriläiskä on jo pudonnut kilpailusta. Pitkin viikkoa kansaa on puhuttanut Tampereen karsintoihin osallistuneen Sami Hokkasen, 29, omaperäinen tulkinta Anssi Kelan Milla -kappaleesta.

Vaikka tuomarit teilasivatkin Hokkasen lauluäänen, sai hän kilpailusta sen, mitä halusikin.

- Suurin syy, miksi lähdin mukaan on se, että minulla on kauhean kova hinku saada kuvani televisioon, Hokkanen kertoo.

Tamperelainen Hokkanen voi pistää nyt Idols-piipahduksensa muiden tv-meriittiensä jatkoksi.

- Viime vuonna olin Popstarsissa ja aiempina vuosina olen ollut Onnenpyörässä, Napakympissä ja Bonuksessa - nämä ovat isompia rooleja. Yleisönä olen ollut ainakin ohjelmissa Tammerkosken sillalla, Thilia thalia, Katso pois ja Mitä maksaa, Hokkanen listaa napakasti.

(iltasanomat.fi 24.9.2005)"

---
Nyt sitten vihdoinkin ymmärrän, miksi ihmiset suostuvat nolaamaan itsensä idols/robinson/bigbrotherjne.-kekkereissä. Niillä on joku linssiludesyndrooma, mistä kärsivät. Ei saakeli mitä porukkaa.

Kyseisen kaverin bongaa täällä Tampereella aika helposti jos vaan tv-kamerat on paikalla jossain. Ei sillä että itsellä olisi Hokkasen hinkua, mutta jos sattuu vahingossa paikalle niin kyllä tämä herra siellä tahtoo olla. Alkaa kohta käymään hyvästä harrastuksesta tämä bongaa Hokkanen-leikki.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kertokaapa nyt missä noi Turun kuvaukset oikein suoritettiin?
nim."Olisin mennyt mutta en löytänyt perille"

Ja joo, todellakin se kiintiöhomppelin paikka olisi voinut edes tässä ohjelmassa jäädä täyttämättä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös