Routainen Sydän kirjoitti:
Selvästi parhaat esitykset - Pete Seppälän ohella - saivat loan niskaan Agnes Pihlavalle, laulajalle, josta tulee suurempi tähti kuin yhdestäkään finaalikolmikosta. Aivan varmasti.
Anteeksi suuresti, että näin yllättäen puutun asiaan, mutta tahdon tiedustella, että mitä tuossa lainaamassani pätkässä yrität sanoa.
Olen pannut merkille, että käyttämäsi kielioppi on yleensäkin niin vaikeaa, että kaltaiseni tavallisella käsityskyvyllä varustettu henkilö ei tajua yhtään mitään. Tämä viesti on vain yksi monista, joiden jälkeen olen tuntenut itseni kovin vajavaiseksi. Silti olen aikoinaan peruskoulun päässyt kunnialla läpi. Omissa tuotoksissani ei ole kehumistä, sen heti myönnän. Olen yrittänyt oppia Saukkoselta ja Porttilalta käteviä ja hienoja kikkoja, mutta toistaiseksi vaikeimmilta näyttävät suoritukset ovat lähtöisin näppäimistöltäsi, ja haluaisin metkusi oppia tuntemaan.
Siis:
Esitykset saivat loan niskaan?
Onko useampiakin finaalikolmikoita, kuin jäljelle jäänyt?
Miten median paine voi olla ydinhermosto, ja mitä se sitten sanelee?
Kehitysinspiraatio, missä pelaa?
Samoin ajatusviivan käyttösi on vertaansa vailla -puhumattakaan tavastasi, joka tulee esiin muussa tuotannossasi, varsinkin SM-liigapuolella, tuoda ajatusten sisään pilkuttamalla uutta tietoa. Taitoa tuskin koskaan opin, mutta hienolta se näyttää.