girlzilla kirjoitti:
Minua ei haittaa Pauliinan jatkoon pääseminen sen takia että Pauliina on lihava. Minua ärsyttää se sen takia että Karoliina lauloi paremmin, mutta Pauliina veti symppispisteet himaan.
Ja jos nyt oikein analysoidaan, niin onko lihava ihminen välttämättä hyvä esikuva nuorille? Ihan yhtä huono esikuva on ylilihava ihminen, kuin ylilaihakin. Kumpikaan ei edusta mitään kovin terveellistä elämäntapaa. Kyllähän Britneytä ja muita hoikkia laulajia on arvosteltu siitä, kuinka he antavat huonon esikuvan nuorille siksi että ovat ylilaihoja. Minkälaisen esikuvan noin lihava laulaja antaa?
Lauloi kyllä Karoliina hyvin. Se on sitten ihmisten oma vika jos eivät äänestä muuta kuin symppispisteillä, mutta!
Idoli!
Mitä me tällä haemme? Esikuvaa nuorille? Kyllä nyt kuulkaa asiat on niin, että esikuva(t) tulevat sieltä kotoota. Ei sieltä töllöstä! Pitää myös ottaa huomioon, että monesti näinkin isoilla ihmisillä (ei aina, mutta useilla!) syynä ylipainoon on jokin aivan muu kuin pelkkä safkaaminen. Sanotaanko vaikka 50/50 tilanne isokokoisilla alle 30 v ikäisillä. On metabolisia oireita tai muuta bulimiaa hoikilla. Mistä niistä tietää? Jotenkin tuntuu, että vain harvat koko showssa ovat järjellä mukana, joten ylivuotava narsismikaan ei liene "idolin" peruspiirteitä. Luojan kiitos nämä ovat vissiinkin kaikki tippuneet jo pois:)
Idoli!
Tämä Pauliina elelee vissiinkin lunkisti ottaen opettaen muita laulaa lallattelemaan. Ryyppääkö, rellestääkö, aiheuttaako rähinöitä tai muuta vastaavaa? Kyllä mielummin tuollainen tuonne "esikuvaa" antamaan, kuin vaikkapa Monroe&McCoy. Josta päästäänkin sopivasti siihen, että moniko on vetänyt huumeita sen takia kun idolinsa Monroe ja McCoy ovat jotakin vastaavaa tehneet? ....montako kättä nousee?.... kukkuu?!...
Jos Karoliina ja Pauliina olivat laulutaidoiltaan tasoissa niin oliko Karoliinan hyvännäköisyys hänelle haitta vai hyöty?
Naitvissistä sanottiin että erottui massasta Turusen kanssa. Pauliina erottui omalla tavallaan, näistä 13 tusinassa olevista hyvännäköisistä kanssa kilpailijoistaan ja kansa sitten äänesti.
Mainittakoon, että itse en ole vielä eläessäni vastaavissa puhelintouhuissa vihreätä luuria painanut kertaakaan
Mutta muistakaa, että keräilyeräkin vielä järjestetään ja tämä Karoliina on erittäin vahvoilla niissä jaoissa.