Ne on valittu jo, mutta en saa paljastaa ketä näissä erissä on. Sen voin sanoa, että eräs täällä ärsyttänyt pissisten ihailun kohde kuuluu kymmenen jämätyypin joukkoon. Näistä viisi tiputetaan ja viidestä äänestetään kaksi finaaliin.
Koala kirjoitti:Ne on valittu jo, mutta en saa paljastaa ketä näissä erissä on. Sen voin sanoa, että eräs täällä ärsyttänyt pissisten ihailun kohde kuuluu kymmenen jämätyypin joukkoon. Näistä viisi tiputetaan ja viidestä äänestetään kaksi finaaliin.
Koko Idols on aika suurelta osin käsikirjoittajien tekosia. Tietysti tekstiä muokataan sen mukaan, ketkä ovat niitä parhaita laulajia/esiintyjiä. Tämä sama pätee varmasti lehdistössäkin julkaistuihin teksteihin. Ei siis mitään tarvetta ottaa mitään tekstiä todesta.Vteich kirjoitti:Tuskin Pauliina itse on niitä juttuja tyrkyttänyt paskalehdistölle? Tai pistänyt niitä haastattelijoita ohjelmassa asiasta kyselemään? Mielestäni Pauliina ei itse asiasta ole mitään numeroa tehnyt, vaan ihan muut.
Koala kirjoitti:Ne on valittu jo, mutta en saa paljastaa ketä näissä erissä on. Sen voin sanoa, että eräs täällä ärsyttänyt pissisten ihailun kohde kuuluu kymmenen jämätyypin joukkoon. Näistä viisi tiputetaan ja viidestä äänestetään kaksi finaaliin.
Bandana kirjoitti:Mielenkiintoista. 'Jatkossa' siis Pete Seppälä, Sari Tuomi, Karoliina Kallio, Roni Trong ja Joonas Saarela.
Ping Pong nyt on ainakin jatkossa. Se on selvää. Se toinen riippuu sitten pitkälti siitä, kuinka aktiivisia vaaleanpunaiset kännykät ovat. Muistettaneen, että kuukausi on jo melkein päättynyt.
Jos pinkit päättää, ihq Joonas Saarela on varmasti jatkossa. Jos E päättää, Pete Seppälä on jatkossa. Kumpi puoli on vahvempi?
Oma toive: Ping Pong ja Karoliina.
Oma veikkaus: Ping Pong ja Joonas.
repe_joke kirjoitti:Joonas ei muuten olisi ansainnut saada edes mahdollisuutta keräilyerässä (tämä on siis minun mielipide).
Bandana kirjoitti:Mielenkiintoista. 'Jatkossa' siis Pete Seppälä, Sari Tuomi, Karoliina Kallio, Roni Trong ja Joonas Saarela.
...
Oma toive: Ping Pong ja Karoliina.
Oma veikkaus: Ping Pong ja Joonas.
BigRedBob kirjoitti:Mä haluan ehdottomasti nähdä Karoliina Kallion tissit jatkossa. Ne kosketti mua syvästi.
Pantse67 kirjoitti:Peten putoaminen olisi suuri vääryys, sen verran vahva oli hänen tulkintansa.
Minäkin yllätyin Peten upeasta suorituksesta - se tuli aivan puun takaa.E kirjoitti:Hienoa huomata muuten, että en ole yksinäni sitä mieltä, että Pete veti älyttömän hyvin.
E kirjoitti:Hienoa huomata muuten, että en ole yksinäni sitä mieltä, että Pete veti älyttömän hyvin.
Ootkos nähnyt ne paljaana? Meinaan vaan, että liiveillä ja vaatteilla saadaan ihmeitä aikaan. Roikkuvatkin saadaan niin sexyiksi niin sexyiksi...Toisaalta, voihan olla, että ne ovat oikeasti todella kauniit ja isot.Pantse67 kirjoitti:Veit nännit suustani! Komeat on, mutta liekö aidot?
Harvoin nimittäin näkee noin upeita rintoja noin hoikalla naisella.
SergeiK kirjoitti:Minäkin yllätyin Peten upeasta suorituksesta - se tuli aivan puun takaa.
En ole katsonut ohjelmaa niin aktiivisesti ja muistikuvat Petestä ovat ainoastaan Idols 1:sta.psychodad kirjoitti:Miksi yllätyit? Onhan tuo suoritus jo kerran nähty ennenkin.