MTV3 esittää: Idols

  • 274 669
  • 2 272

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minä uskon, että tuota Idols -formaattia taas ei ole suunnattu pelkille pikkutytöille, vaan ihan kuten joku jo sanoikin, niin tässä haetaan ennemminkin henkilöä, joka miellyttää vauvasta vaariin.

Harhaluuloa on myös se, että pikkutytöt ovat niitä ainoita kovia levynostajia. Kyllä se varttuneempi väki niitä myös aika tiiviisti ostaa, mutta ostokäyttäytyminen on erilaista ja siksi heidän aiheuttamat piikit eivät välttämättä heijastu niin selvästi listoilla. Ts. Ei ole hengenhätä sinne kauppaan, kun levy on julkaistu vaan se saattaa tarttua käteen vasta vuodenkin päästä siitä Esson hyllystä.

Niillä ekoillakin jaksoilla naulittiin nimenomaan vanhempi yleisö tuohon ohjelmaan kiinni, vai kuinka moni esim. teistä, jo aikuisikään ehtineistä, olisi katsonut ohjelmasta koskaan yhtään ainutta jaksoa ilman niitä loistavia ekoja jaksoja? Minä en ainakaan olisi. Ne pikkutytöt sen sijaan olisivat.

Nythän homma on sitten muuttunut ihan joksikin syksyn sävel tyyppiseksi laulukilpailuksi, paitsi mielenkiintoisemmaksi, koska ensin haetaan häviäjät ja viimeisenä seisoo vasta voittaja.
Ei levy-yhtiöllä ole ollenkaan konseptit sekaisin. Mikäs heille sen mukavampaa kuin löytää jotkut Hanna ja Jani, jotka ihan selvästi ovat saaneet suuren yleisön liikkeelle ja jopa lähettelemään niitä tekstiviestejä, jotta näkisivät heidät jatkossakin.
Pikkutytöt kyllä ostavat lopulta niitä levyjä joka tapauksessa, koska kyseessä on Idols -kisan voittaja, mutta nyt saadaan artisti, jolla kohderyhmä ei rajoitukaan vain heihin, toisin kuin esim. Gimmelillä jne.

Minä oon paska katsoja, kun en varmuudella tule ostamaan yhdenkään idolikokelaan tai kenenkään muunkaan poppispaskaa, mutta en kiellä etteikö viihdyttävää ole ollut seurata.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla
*snip*

...tänään Jani oli todella kova. Hannan äänestä kun en edelleenkään pidä ja tämän päivän biisien epäpuhtaat äänet tulevat painajaisiini ensi yönä...

En pidä Antista, mutta mielestäni tänään veti hyvin. Niin hyvin kun tuolla äänellä nyt voi vetää. Omaan tasoonsa nähden sanoisin että Antti veti paremmin kuin Hanna.

Silti, erittäin hyvä tulos tänään, juuri näin pitikin käydä.

Pitkälti samaa mieltä. Sinänsä hassua, että mielestäni tuossa perjantaisessa finaalissa Antti oli laulajien omaan tasoon nähden lähellä Jania ja Hannaa. Hyvät esitykset Tuiskulta, mutta terve menoa vain. Eipä näyttänyt tuo monien mainitsema pissisarmeijakaan olevan kaikkivoipa. (hymiö)

Mitä Janin perjantaisiin esityksiin tulee, niin "Paratiisi" oli hieman lattea. Äijä veti sen kyllä muuten hyvin, mutta viimeinen silaus puuttui. Mielestäni Jani ei osannut laulaa ko. loistavaa kappaletta tarpeeksi keinuvasti. Toisaalta, kun omassa arvosteluasteikossani vertaan esitystä Baddingin alkuperäiseen ja Ville Valon tulkintaan, niin..."Popmusiikkia" olikin sitten aivan loistava.

Hanna voittoon, piru vie. Mimmin ääni ja olemus osuu niinsanotusti meikäläiseen aivan täysillä. Hannan "räkäinen" ääni, josta 'zilla ei mitä ilmeisimmin pidä (hymiö), kuulostaa minun korviini hyvältä. Mielestäni Hannan tulkinta hienosta "Aamu"-kappaleesta oli hyvä, "Join me" myös. Tähän vielä viimeisen päälle seksikäs olemus, kuteet ja kroppa, niin a vot. Ihmettelen sitä, miten joku aiemmin tässä ketjussa sanoi Hannaa läskiksi...minusta tuosta pommista ei saa läskiä tekemälläkään.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ihme ja kumma niin Hanna pääsikin jatkoon. Allekirjoittanut oli jo tuon Join Me:n jälkeen varma että noutaja (ei Itä-Helsingin) tuli, varsinkin kun Jani veti Pop-musiikkia erittäin hyvin.

Juhaht:lle: pysykööt Hanna vaan SaiPan kannattajana jos sellainen on. Aloitan käännytystyön vasta myöhemmin...On se söpö.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Tänään sitten on edessä tuo finaalien finaali, jossa toinen valitaan Idoliksi. Hanna tai Jani, Jani tai Hanna..

Julkisuutta nämä kaksi ainakin ovat tällä viikolla saaneet. Valehtelematta voi melkein sanoa, että joka päivä jompikumpi tai molemmat ovat olleet joko Ilta-Sanomien tai Iltalehden kannessa. Ennakkospekulaatioita voittajastakin on tehty ja joidenkin kertoimien mukaan Jani olisi ennakkosuosikki.

Koskaan aiemmin en ole äänestänyt kyseisessä kisassa, mutta tänään äänestämiseen on ns. fifty-sixty mahdollisuus. Hannan olen toivonut voittavan kisan ja toivon sitä edelleen. Ehkä hänelle pitää kerran ääni lähettää.

Perjantain finaalissa kumpikin finalisteista esittää yhden omavalintaisen kappaleen, yhden tuomariston valitseman kappaleen sekä yhden uuden kappaleen. Eli yhteensä siis kolme kappaletta esittää kumpikin. Mielenkiintoista.

Viimeiseen asti taistellaan ja mennään läpi vaikka harmaan kiven. Hanna, Hanna, Hanna!!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vittu jos se Anssi Kela kakkonen voittaa niin menee hermot. Toisaalta ihan sama kumpi voittaa, kun levytysdiilin ne molemmat saa, mutta Hannan puolella kyllä olen jos se jotakin kiinnostaa. Hannan pitäisi vetäistä sillä seksikkäällä äänellään joku Voguen Free your mind, niin Jani voisikin sitten luovuttaa samantien ja jättää sen oman suomirokkinsa laulamatta. Inhotuksen huippu olisi jos Jani laulaisi Mambaa tai Yötä.
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sitten vaan tänään kaikki Hifk-fanit äänestämään keravan ja Koffin omaa poikaa Jani Wickholmia voittoon!! Ei kai nyt voitto voi mennä Saipan kotikaupunkiin..sitä iloa ei heille suoda,joten antakaamme Janille paljon ääniä ja paras hän onkin ilman muuta!!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Hanna sen voittaa. Se nyt on ollut selvä jo alkukarsinnoista asti. Ainakin mulle. ;)
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti ville71
Ja sitten vaan tänään kaikki Hifk-fanit äänestämään keravan ja Koffin omaa poikaa Jani Wickholmia voittoon!! Ei kai nyt voitto voi mennä Saipan kotikaupunkiin..sitä iloa ei heille suoda,joten antakaamme Janille paljon ääniä ja paras hän onkin ilman muuta!!
Minä suon kyllä voiton tässä asiassa Lappeenrantaan,eli täältä lähtee kyllä ääni Hannalle (vaniljatuoksun käyttämisestä huolimatta). Radio Novan toivepoju Wickholm vetäkööt mambansa ihan rauhassa.
 

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Viestin lähetti sopuli
Tuiskun Antti tänään tähtivieraana. Ei kai se saatana laula!?!?
Laulaapa hyvinkin, mutta muistaakseni onneksi vain SubTV:n Idols Extrassa. Tuskinpa Antin laulamiset vielä tähän loppuu. Eiköhän levytyssopimus tai joku poikabändikuvio (Christianin kanssa?) ole jo takataskussa.

Toivottavasti Hanna voittaa, mutta ei minulla mitään olisi Janinkaan voittoa vastaan. Jani pystyisi tekemään paremmin omaa musaa ilman Idols-koneiston taustatukea.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ville71
Ja sitten vaan tänään kaikki Hifk-fanit äänestämään keravan ja Koffin omaa poikaa Jani Wickholmia voittoon!! Ei kai nyt voitto voi mennä Saipan kotikaupunkiin..sitä iloa ei heille suoda,joten antakaamme Janille paljon ääniä ja paras hän onkin ilman muuta!!

Aivan sama mistä kaupungista voittaja on kotoisin, mutta jos pitäisi valita Lappeenrannan ja Keravan välilä, niin valintani kallistuisi ehdottomasti Lappeenrantaan. Kiva kaupunki.
Enivei, omaa suosikkia minulla ei ole, parempi voittakoon. Voittajaksi veikkaan jostain syystä Jania, äänieron ollessa minimaalinen. Ja voi luoja ettei tuosta Tuiskusta päästy vieläkään...no ei muuta kuin korvat tukkoon hänen esityksensä ajaksi.
Mitäs luulette, ylittyykö 500 000 äänen raja? Aika huikeaa jos ylittyy.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä minäkin äänestäisin Hannaa, vaikka olisi Yli-Torkon sisko tai tyttöystävä. Mutta kun en äänestyksiä harrasta, annan vain hiljaisen tukeni GO HANNA GO!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
IFK, Kerava ja Koff? Pyhä kolminaisuus?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hanna jossain kivassa topissa ja nahkahousuissa värivalojen loisteessa. Ja se ääni. Hanna, kun mä katson sua, niin mä nään edessäni idolin.*

*) Tulkitkaa vaan tuhmaksi kommentiksi jos haluatte
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse asiassa toivoin että Jani ja Hanna ois finaalissa,eikä missään nimessä neiti Tuisku..aivan järkyttävä tapaus! Kumpikin ansaitee voiton,ja en ole tavattoman pettynyt jos Hannakin voiton vie..pätevä misu kaikinpuolin.Jani vaan on tästä "naapurista" ja tietysti duunissa Koffilla,hyvä ääni ja monipuolinen..vois jo olla ihan ammattimainen muusikko.Et ei ole mitään Lappeenrantaa vastaan,useasti käyn siellä mökillä ja mukava kesäkaupunki.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei helvetissä äänestetä mitään Keravan kollia, vaan Hannaa!

Mediahype on tehnyt tehtävänsä; mua jännittää niin perkeleesti Idols-finaali, vaikka aluksi kirosin koko ohjelman...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Pääasia, että trukkikuskit ovat finaalissa.

32-tuumaisessa laajakuvatelkkarissa muuten Hannan lantio näyttää h i r v e e n leveältä... viime perjantainakin näytti siltä, että niistä nahkahousuista olisi riittänyt selän lämmikettä ainakin neljälle laihalle ravihevoselle.

Silti toivon että Lappeenrannan trukkikuski panee 6-0 Keravan virkaveljeään, vaikka kuinka olisi Keravalla Koffi- ja Hifkikytköksiä.

Aamen.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
32-tuumaisessa laajakuvatelkkarissa muuten Hannan lantio näyttää h i r v e e n leveältä... viime perjantainakin näytti siltä, että niistä nahkahousuista olisi riittänyt selän lämmikettä ainakin neljälle laihalle ravihevoselle.
Menköön aiheen vierestä ja vauhdilla, mutta. Mitä ihmeen riukukeppejä te äijät ihannoitte? Hanna vaikuttaa ainakin minun mielestä aivan tavallisen kokoiselta ja näköiseltä terveeltä naisimmeiseltä, mutta täällä ketjussa (osan) miesten mukaan on hirveän läski ja lutkan näköinen. Huh huh.. Liian monta kiekkoa ja taklausta tullut päin näköä?

Tosiaan, Lintula on äärimmäisen houkutteleva vaihtoehto:)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Hanna jossain kivassa topissa ja nahkahousuissa värivalojen loisteessa. Ja se ääni. Hanna, kun mä katson sua, niin mä nään edessäni idolin.*

*) Tulkitkaa vaan tuhmaksi kommentiksi jos haluatte

Itse olen melko varma siitä, että jos Hanna voittaa (tai varmaan vaikkei voittaiskaan), niin hänet tullaan tulevien vuosien myötä iltapäivälehtien lööpeissä myös syistä, jotka eivät nuorisoidolin toimenkuvaan välttämättä kuuluisi. Ja hyvä niin. Onhan nahkapöksyissä keimaileva ja kähisevä Hanna juuri omiaan pienen pöhnän aiheuttamissa törttöilyissä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Pikku Myy
Menköön aiheen vierestä ja vauhdilla, mutta. Mitä ihmeen riukukeppejä te äijät ihannoitte? Hanna vaikuttaa ainakin minun mielestä aivan tavallisen kokoiselta ja näköiseltä terveeltä naisimmeiseltä, mutta täällä ketjussa (osan) miesten mukaan on hirveän läski ja lutkan näköinen. Huh huh.. Liian monta kiekkoa ja taklausta tullut päin näköä?

Jatketaan vierustan juttua. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kommenteista päätellen Jatkoajan ihannetyttö vartaloltaan on nelosen sääluurankotyttö-mallinen kukkakeppi.
Ja mitä tuohon lutkasta puhumiseen tuleu, minuun ainakin vetoaa aina enemmän se syntisen näköinen neito, kuin Äiti Teresa näköinen ..

Se on kyllä totta että widescreen leventää.. Kaikki takalistot näyttävät hämmästyttävän suurelta. Aina välillä joutuu vaihtelemaan kuvasuhdetta varmistuakseen siitä mitä näkee..
Hmmm. mikseiköhön rintamus näytä ikinä hullun suurelta ....

K
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Pikku Myy
Menköön aiheen vierestä ja vauhdilla, mutta. Mitä ihmeen riukukeppejä te äijät ihannoitte? Hanna vaikuttaa ainakin minun mielestä aivan tavallisen kokoiselta ja näköiseltä terveeltä naisimmeiseltä, mutta täällä ketjussa (osan) miesten mukaan on hirveän läski ja lutkan näköinen. Huh huh.. Liian monta kiekkoa ja taklausta tullut päin näköä?
Täsmälleen samaa mieltä kuin Myy ja Kaiser... huh nyt tv:n ääreen!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Pakkohan tää nyt on kattoo kun tuntuu olevan niin suosittu juttu jopa täällä JA:ssa ja sattumalta kotona.

Ekat biisit esitetty ja täytyy kyllä sanoa että aika upee ilmestys toi Hanna oli. Räkä-ääni? Ihan hyvältä toi kuullosti.

Janin pointseja tietty nostaa toi Koffi-kytkös, mutta, mutta... Idoli? Ei kai nyt sentään.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oli muuten kauhee ryysis Messukeskuksen ovella kun lähdin töistä muutama tunti sitten. Eipä tainnu kaikki halukkaat mahtua saliin.

No katsotaan kumpi voittaa...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Tinde
Pakkohan tää nyt on kattoo kun tuntuu olevan niin suosittu juttu jopa täällä JA:ssa ja sattumalta kotona.
Aijaijjai...miten tuossa särähtääkin semmoinen pieni "selittelyn" maku...?

"Pakkohan se tuoppi oli ostaa...vaikka olikin sunnuntai-aamu ja olin matkalla kirkkoon...eikä nyt sekään, mutta kun siinä kulmapubissa oli happy hour...enkä mä sitä muuten olis huomannutkaan, mutta kun törmäsin siihen jalkakäytävällä seisseeseen mainosplakaattiin...eihän siinä nyt enää kehdannut kadunpuolta vaihtaakaan..."

Sama se kumpi voittaa, kummaltakaan ei duunit lopu ihan heti.

edit: ja vtut tuo sunnuntaiaamu mitään väliviivaa tarvitsee, mutta olkoon ny siin sit. Muuten on kuitenkin niin korrektisti kielioppeja mukaillen kirjoitettu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös