Mihin siellä sitten valmentajaa tarvitaan?? Kyllä pelaajat homman hoitaa.
Sain aikanani Aurinkokuninkaan joululahjaksi ja jaksoin lukea sitä noin 40 sivua ja kun lause alkoi taas sanalla "minä, minun, minua, minusta..." lopetin. Noissa kirjoissa ei ole yhtään uutta asiaa, Tami on paketoinut paskan uusiin kansiin. Ymmärrän jos luet noista asioista ensimmäisen kerran, niin Tamin sanankäyttö miellyttää, mutta mitään uutta tietoa niistä ei löydy.
Sheddenin pelasti reikä verkossa, ei mikään muu. Suomi oli ihan hukassa ennen sitä "maalia".
Voitko sinä sitten varmasti sanoa, ettei Suomi olisi tehnyt 5-3 ylivoimalla (jota maalin syntyessä oli jäljellä lähes minuutti) maalia jos tuota ei olisi hyväksytty. Minä en ainakaan osaa sanoa. Jossittelu on aina hauskaa.Sheddenin pelasti reikä verkossa, ei mikään muu. Suomi oli ihan hukassa ennen sitä "maalia".
Nyt oli jo paljon enemmän ideaa ja yritystä tuossa pelaamisessa. Se kaivattu terävyys alkoi löytymään. Dougille potkuja halunneet tuskin täällä tulevat paljoa sanaista arkkuaan avaamaan ja ehkä parempi niin.
No eipä tuollainen matsi paljoa aihetta kritiikkiin annakkaan. Miten aiempien otteluiden kritiikki liittyy tähän otteluun? Pelaajat sopivat keskenään ylivoimakuvioista ja tuloksena 3 yv-maalia. Sheddenin ansiotako se on?
Ei tarvitse. Voitko sinä väittää, että Jenkkejä olisi ottanut tämä mahdollinen oikea maali yhtä paljon päähän? Entä tiedätkö että maali olisi tullut? Tästä on mun pointissa kyse. Nuorella jengillä palo pinna (valmentajaa) myöten ja homma sekosi. Tuon tapaiset tuomiot, jotka ovat siis luokkaa säälittäviä, ottaen huomioon tekniikan mitä voi käyttää, niin saa helposti pelaajan hermon menemään ja sit käy näin.Voitko sinä sitten varmasti sanoa, ettei Suomi olisi tehnyt 5-3 ylivoimalla (jota maalin syntyessä oli jäljellä lähes minuutti) maalia jos tuota ei olisi hyväksytty. Minä en ainakaan osaa sanoa. Jossittelu on aina hauskaa.
Kenkää, kenkää, ja nopeasti! Ei tällä menolla tule mitään valmista. Sheddenin tapa peluuttaa on perseestä, mikään ei toimi. Liian niukkoja voittoja otteluista, joissa murskalukemat pitäisi olla itsestäänselvyys. Doug, kerää ittes!
*syvä huokaus*
No eipä tuollainen matsi paljoa aihetta kritiikkiin annakkaan. Miten aiempien otteluiden kritiikki liittyy tähän otteluun? Pelaajat sopivat keskenään ylivoimakuvioista ja tuloksena 3 yv-maalia. Sheddenin ansiotako se on?
Lisää tällaisia matseja niin kenelläkään ei ole varmastikaan mitään tarvetta kritisoida Sheddeniä. Huvittavaa silti tulla tänne huutelemaan että "Noh vieläkös haukutte Dougia?", kun nähdään turnauksen ensimmäinen hyvä matsi Suomelta.
Nämä lälläslää-viestit ovat tämän ketjun ehdottomasti parasta antia... jatkakaa ihmeessä, ....
Olkoon mun puolestani Shedden nyt sitten mukana kisojen loppuun asti, kunhan ei tuo omaa ekspertiisiään tämän enempää (eli ei juuri yhtään) Leijonien käyttöön!
Nämä lälläslää-viestit ovat tämän ketjun ehdottomasti parasta antia... jatkakaa ihmeessä, mutta kannattaisi varmaan hiukan miettiä ennen kuin painaa sitä lähetä-nappulaa?
Peri-suomalaista oli myös kentällisten tasainen peluuttaminen silloin kun tasakentin päästiin pelaamaan. Poissa oli SheDogin järjetön ykköskentän ylipeluuttaminen ja kas kas, homma toimi => oli virtaa YV:lläkin...
Olkoon mun puolestani Shedden nyt sitten mukana kisojen loppuun asti, kunhan ei tuo omaa ekspertiisiään tämän enempää (eli ei juuri yhtään) Leijonien käyttöön!
Ja vaikka dumarit veti pelin aika totaalisesti vihkoon, ei mun mielestäni Suomen maajoukkueen päävalmentajan arvolle oikein sovi odotella tuomareiden poistumista erätauolle, pudistella päätään teatraalisesti ja huutaa kurkku suorana fucking jokea perään...
Toivotat itsellesi jatkoa?
Ainiin, jäi vissiin sulta huomaamatta tuo USA:n päävalmentajan fuckkaus? Mutta sehän onkin muilta ihan hyväksyttävää, eikö niin?
Eikö Suomen joukkueen akilleen kantapää, eli pakisto, ollut juuri muuten alusta alkaen Jalosen vastuulla? Eilen pelasi toki erinomaisesti.
CLIP
Oikein. On erinomaista, että koutsillakin on tunnetta pelissä. Se tuppaa tarttumaan myös pelaajiin.
Oikein. On erinomaista, että koutsillakin on tunnetta pelissä. Se tuppaa tarttumaan myös pelaajiin.
sinunkin lienee fiksua keskittyä katselemaan mitä Suomen maajoukkueen päävalmentaja tekee niin saatat nähdä jotain pientä kritisoitavaakin täysin kritiikittömästi ihailemassasi kaverissa?
Nämä lälläslää-viestit ovat tämän ketjun ehdottomasti parasta antia... jatkakaa ihmeessä, mutta kannattaisi varmaan hiukan miettiä ennen kuin painaa sitä lähetä-nappulaa?
Sheddenin järjenköyhä YV-kokeilu/sekoilu loppui väkivaltaisesti kun kaikkien viivamiesten viivamies, OJ the Pumpkin potkittiin laatikosta huittuun => tämän jälkeen mentiin perinteisellä tavalla pelattavaan (suomalaiseen) ylivoimaan ja homma nousi ihan toiselle tasolle!
Peri-suomalaista oli myös kentällisten tasainen peluuttaminen silloin kun tasakentin päästiin pelaamaan. Poissa oli SheDogin järjetön ykköskentän ylipeluuttaminen ja kas kas, homma toimi => oli virtaa YV:lläkin...
Olkoon mun puolestani Shedden nyt sitten mukana kisojen loppuun asti, kunhan ei tuo omaa ekspertiisiään tämän enempää (eli ei juuri yhtään) Leijonien käyttöön! Ja vaikka dumarit veti pelin aika totaalisesti vihkoon, ei mun mielestäni Suomen maajoukkueen päävalmentajan arvolle oikein sovi odotella tuomareiden poistumista erätauolle, pudistella päätään teatraalisesti ja huutaa kurkku suorana fucking jokea perään...
Sheddenin pelisysteemi on näyttänyt tässä turnauksessa aiemmin todella pahalta ja ylivoima erityisesti. Nyt täysin turha OJ saatiin vähän vahingossa ulos, mikä oli selkeä etu Suomelle.
Onko ihmisillä oikeasti näin kieroutunut ajatusmaailma?
Täytyyhän sitä kerran omaksumaansa linjaa inttää katkeraan loppuun saakka...