Morkkisketju

  • 30 134
  • 73

Cube

Jäsen
Tulppu kirjoitti:
Kuinka ollakaan viime perjantaina se taas tapahtui, lähtipä nimittäin käsistä ja kunnolla tämä juominen. Erityisen hävettävän tilanteesta tekee se, että olin ulkomaalaisen ystäväni seurassa.

Olimme paikallisessa pubissa kuuntelemassa varsin mainiota bändiä ja otimme samalla kaljaa. Tietysti tuli otettua melko reilusti, ja ystäväni sammui. Raahasin hänet ulos kapakasta ovimiehen avustuksella ja sain varmasti paljon katseita.
Siis käsitinkö nyt oikein: Ystäväsi sammui, mutta sinua hävettää? Miksi?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Beagle Boy kirjoitti:
Ei kun sitä hävettää, että meinasi vongata nuorelta sukulaistyöltä...
Anna mennä vain; eikös wanha sanontakin sen sano: "Mitä serkumpi, sen herkumpi..."
 
E

ebs

Ei koskaan enää!

Tavallista vilkkaampi illanvietto takana ja morkkista pukkaa. Kyllähän kännissä töppäily on minulle melko yleistä, mutta eilisestä sekoilusta puuttui se viimeinenkin järjenhäivä. Melkein tuli aiheutettua sekä tulipalo että vesivahinko. Jo alkuyöstä soittelin läpi tutut ja tuntemattomat (mukaanlukien kaverin tyttöystävä), kävin kylillä, tulin kotiin, laitoin pitsan uuniin, hoipuin suihkuun, oksentelin, sammuin ammeeseen neljäksi tunniksi, heräsin palovaroittimeen, otin nokisen pitsan uunista... Ja sitä rataa. Onneksi baarikierroksesta ei ole tarkempaa muistikuvaa.

Miten sitä on nykyisin aina niin idiootti juopuspäissään, kun nuorempana mielestäni osasin vetää lärvit sivistyneesti. Pitäisi varmaan jättää viinan kanssa läträäminen vähemmälle, kun itsetunto ei muutenkaan ole ihan paras mahdollinen. Humalaa seuraa poikkeuksetta morkkis, ja se tuntuu olevan joka kerralla kovempi kuin edellinen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
ebs kirjoitti:
Miten sitä on nykyisin aina niin idiootti juopuspäissään, kun nuorempana mielestäni osasin vetää lärvit sivistyneesti. Pitäisi varmaan jättää viinan kanssa läträäminen vähemmälle...
Mä olen parin viime vuoden aikana törmännyt tuohon samaan. Lääkkeenkin löysin - jätin kirkkaat lähes totaalisesti. (En siis raitistunut vaikka tuotakin olen monta kertaa harkinnut.) Oluen ja viinin kanssa ei tule sohlattua niin rankasti. Viinapäätä kun ei ole yhtään niin antaa olla.
Toinen mikä on tuntunut toimivalta on se että päätän etukäteen paljonko menee. Toisaalta jos tuon rajan ylittää on taas uusi morkkiksen aihe...

Ihmeellisesti ne kauheimmatkin morkkikset muutamassa päivässä häipyvät - onneksi en ole viime marraskuun jälkeen joutunut siihen kurimukseen. Seuraavaa morkkista odotellessa!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Alkaa pikkuhiljaa tulla morkkista tästä itsestään hoitamattomuudesta. Parikymppiseksi asti olin varsinainen himourheilija (futista, salibandya, juoksulenkkejä, kaukalopalloa yms. yms.), mutta nyt viimeiset kymmenen vuotta on mennyt niin, että liikunta on vähentynyt radikaalisti, röökiä palaa, olutta menee viikonloppuisin (arkisin ei) tapoihin pinttyneesti... ja siinä lomassa helposti syö epäterveellisesti.

Tarttis taas alkaa tekemään jotain muutakin kun työtä joka päivä. Olen muuten tyytyväinen elämääni, mutta fyysisestä kunnosta tulisi nykyään pitää parempaa huolta.

Tällaisia asioita pyörii mielessä... ja morkkista lykkii.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Sunnuntai-aamu ja mikkeliläinen lähiö. Sankari herää vaatteet päällä sängystä. Miten päästy kotio, voisko joku kertoa? Kädet vapisten tutkitaan lompakkoa ja onhan siellä ryppyinen vitonen. Takin taskusta löyty sakkolappu, syynä virtsaaminen, mitä vittua, mut kyllä se miun nimellä oli kirjoitettu. Kaivellaan taskuja ja löytyy taxikuitti, eli velaksi ajettu kotio.

Juu, tutkitaan puhelinta. Soitetut puhelut, lähetetyt viestit saavat puhelimen lentämään makuuhuoneen nurkaan. Kyllä, minä olen hieno ihminen. Pikkujoulut on perseestä!!

Ai, hävettääkö. Ei, sillä olen niin saatana tyhmä jätkä, etten mitään opi. Onneksi on duunia putkeen 10 päivää ja ei tarvitse kylille lähteä..
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koulun päätösbileet viime viikonloppuna olivat sen verran riehakkaat, että hävettää aivan saatanasti vieläkin. Toki lähdin menemään vielä kun pääsin, mutta tuli silti sanottua ja tehtyäkin joitakin asioita, jotka olisi voinut jättää sanomatta/tekemättä.

Seuraavaan luokan kokoontumiseen en voi millään mennä. En vaan voi. Saatana.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Voi minua. Yöllä olin jatkoilla ja päätettiin leikkiä parturia. Nyt on komea irokeesi päässä ja värinä punainen. Wittu, ja hienoa mennä aamulla duuniin, ja en en ole työssä palveluammatissa.

Tarkoitus oli joulupyhinä levätä ja olla vaan kotona, mutta kolmen päivän ränni takana ja peiliin katsoessa itku ei kaukana. Miks aina mä, eikä kukaan muu?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Saa taas olla vitun ylpee eilisistä saavutuksista. Nyt on pakko pitää matalaa profiilia jonkin aikaa.
 

ditrim

Jäsen
4 päivää tuli tuossa rilluteltua, nyt saan taas täristä ja hikoilla toimistossa. Ja silmässähän oli tietenkin koko loman ihan uskomaton apinavaihde. Huomasin juuri että kengät ja kädet on ihan kuin kaivosmiehellä. Kahvikoppiin ei liene mitään asiaa kahteen päivään mikäli en aio hikoilla itseäni kuiviin.

Niin no, aina kun Jeppe kuolee/syntyy/tjv niin meidän porukalla lähtee lapasesta. Joten ei tässä mitään uutta ole.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Voi minua. Yöllä olin jatkoilla ja päätettiin leikkiä parturia. Nyt on komea irokeesi päässä ja värinä punainen. Wittu, ja hienoa mennä aamulla duuniin, ja en en ole työssä palveluammatissa.

Tarkoitus oli joulupyhinä levätä ja olla vaan kotona, mutta kolmen päivän ränni takana ja peiliin katsoessa itku ei kaukana. Miks aina mä, eikä kukaan muu?

Ei sitä pieni ihminen koskaan opi. Kotiteollisuuden keikalla piti perjantaina ottaa muutama, mut hurahtikin muutama päivä sumuisessa huurussa. Taas komea keesi päässä, kaveri joutui putkaan hoipereltuaan junakiskoilla, kun halusi kait joutua helvettiin. Baarissa tuli tapeltua entisen jalkapallon SM-sarjavalmentajan kanssa, pitäskö soittaa seiskaan?

Rahaa paloi, muisti meni ja hei uuden suuren viisauden voimalla kohti uusia seikkailuja. Elämä kuitenkin jatkuu, ellet satu itse kuolemaan, eiks je?
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Baarissa tuli tapeltua entisen jalkapallon SM-sarjavalmentajan kanssa, pitäskö soittaa seiskaan?

Jumalauta, ootko sä se ravimies joka kuristi Atik Ismailia? Mitä sulla on jalkapallovalmentajia vastaan? :)

Mutta itse asiaan, en kyllä näe mitään vikaa tuossa hiustyylin vaihtamisessa pienessä hiprakassa, kunhan saksileikit eivät lähde liiaksi käsistä. Itsellä vaihtui ylipitkäksi kasvanut malli aina niin muodikkaaseen kaljuun. Tosin tämä tapahtui ennen baariin lähtöä minimoidakseni riskin leikkiessäni sähkölaitteilla ja höylällä. Elämässä pitää olla vähän vaihtelua. Ai niin, eikä ole kyllä yhtään morkkis tällä hetkellä, niin kuin ei ole ollut sitten Tuska 2006:n jälkeisten päivien.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Taas täällä.. Mistä saa hei kännykkään promillemittarin? Muutama suhteellisen kostea viikonloppu takana, eli aitaa kaatunut ja tanner tömissyt.

* Edellinen viikonloppu. Kostea kierros Mikkelin yössä ja meille jatkoille. Uni voitti ja kaverit teippasi jalat sängylle nostettuun painavaan nojatuoliin. Jihaa, oli varmaan melkoinen näky kun rimpuilin itseäni irti ja töihinkin piti ehtiä. Jätkät oli tietty häipynyt kotio, joten kiitos kaunis. Onneksi ehdin töihin..

* Nyt tuli sitten käytyä Vantaalla katsomassa kendoa, kivaa ei siinä mitään. Vaan Mikkelin sumuinen yö taas sekoitti järjen. Mikä helevetti siinä on, että humalassa on niin helevetisti asiaa ja Nokia laulaa?? Melkoista myötähäpeää selata puhelintietoja, sekä lukea lähetettyjä viestejä, oi olen viisas ihminen..

Sunnuntaina kärvisteltiin kunnon fyysisessä krapulassa ja yhä tuo herra Morkkis huutelee olkapäillä. Tätä ketjua luettaessa herää kysymys, mikä helevetti siinä on, ettei aikuinen ihminen vaan opi..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tätä ketjua luettaessa herää kysymys, mikä helevetti siinä on, ettei aikuinen ihminen vaan opi..

Mitä yhteistä on siittiöillä ja miehillä...?

Ainoastaan 0,02% kasvaa aikuisiksi.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Semmonen morkkis, että ei mitään rajaa. Loppuukohan tää koskaa? Ei ainakaa ennen, kun on selvittänyt parit asiat, mutta sitä ei hetkessä tehdä. Piti juoda kohtuudella, mutta niinkun aina riistäytyi lopulta käsistä. Tässä tulos.
 

ditrim

Jäsen
En osaa sanoa onko tämä morkkista vai ei, mutta jotenkin on outo fiilis. Loppui hommat tuossa vähän aikaa sitten ja nyt ei ole mitään virallista tekemistä. Keittoa tekisi mieli ottaa, mutta en oikein lämpene arkidokailusta. Pelkään kai alkoholisoitumista tai jotain.

Paikkoja kolottaa ikävästi vaikken mitään typerää ole muistaakseni viikonloppuna tehnyt. Ainakin alkaselkä on ikävän kipeä ja oikea ranne. Polveenkin sattuu ihan vakiona, mutta se jää nyt tuon selkäkivun taakse vähän. Pitäisi jotain liikuntaa harrastaa, mutta en nyt tiedä pahentaisiko vai parantaisiko se selkäni tilaa.

Pata on jo vähän jumissa, vaikka sain nukkua ruhtinaallisen tarpeeni täyteen. Kitaraa olen soitellut ja netin kohta lukenut läpi, kohta pitää varmaan alkaa tahkomaan pleikkarilla Pessiä. Jotain on kai puuhattava ettei vaivu pimeyteen.

Lähtis nyt vaan nää kivut vittuun...
 

Stan Laurel

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Kunnollista väkeä täällä. Vuoden 2009 jäkleen ei töppäilyjä. Vahvistetaan, että täällä töppäillään edelleen.

Pomo haukuttu ja eteisestä herätty kengät jalassa...taas. Vaimo vihainen. En uskalla kertoa mihin jätin pyöräni (osasyy, etten muista minne).

Kyllä ihiminen voi olla tyhmä.

T.Stan
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kunnollista väkeä täällä. Vuoden 2009 jäkleen ei töppäilyjä. Vahvistetaan, että täällä töppäillään edelleen.

Pomo haukuttu ja eteisestä herätty kengät jalassa...taas. Vaimo vihainen. En uskalla kertoa mihin jätin pyöräni (osasyy, etten muista minne).

Kyllä ihiminen voi olla tyhmä.

T.Stan

Ei kannata ottaa stressiä. Morkkis on amatöörien hommia. Eikun vaan loikkaria naamaan, niin murheet huuhtoutuu mielestä. Itse haukuin kanssa ex-pomon jokunen vuosi sitten firman tyky päivillä kesällä. Olipahan helvetin kiva herätä putkasta naama auki, kun ei illasta muista yhtään mitään ja seuraavana maanantaina kammeta pirteänä töihin silmät mustana. Oltiin painittu ihan joukolla siellä "työnhyvinvointi" päivillä. Jälkeenpäin naurettiin koko jutulle. Helvetin hyvä ketju muuten.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Koulun päätösbileet viime viikonloppuna olivat sen verran riehakkaat, että hävettää aivan saatanasti vieläkin. Toki lähdin menemään vielä kun pääsin, mutta tuli silti sanottua ja tehtyäkin joitakin asioita, jotka olisi voinut jättää sanomatta/tekemättä.

Seuraavaan luokan kokoontumiseen en voi millään mennä. En vaan voi. Saatana.

Joko olet palannut mahdollisiin kokoontumisiin?

Ja joko voit avata kaikelle Jatkis-kansalle, mitä tuli tehtyä 5,5 vuotta sitten? Kuulostaa kunnon päätösbileiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös