Siis käsitinkö nyt oikein: Ystäväsi sammui, mutta sinua hävettää? Miksi?Tulppu kirjoitti:Kuinka ollakaan viime perjantaina se taas tapahtui, lähtipä nimittäin käsistä ja kunnolla tämä juominen. Erityisen hävettävän tilanteesta tekee se, että olin ulkomaalaisen ystäväni seurassa.
Olimme paikallisessa pubissa kuuntelemassa varsin mainiota bändiä ja otimme samalla kaljaa. Tietysti tuli otettua melko reilusti, ja ystäväni sammui. Raahasin hänet ulos kapakasta ovimiehen avustuksella ja sain varmasti paljon katseita.
Cube kirjoitti:Siis käsitinkö nyt oikein: Ystäväsi sammui, mutta sinua hävettää? Miksi?
No miksi ihmeessä se meni tuosta tapauksesta sille kertomaan?Beagle Boy kirjoitti:Ei kun sitä hävettää, että meinasi vongata nuorelta sukulaistyöltä...
Tulppu kirjoitti:Erityisen hävettävän tilanteesta tekee se, että olin ulkomaalaisen ystäväni seurassa.
Anna mennä vain; eikös wanha sanontakin sen sano: "Mitä serkumpi, sen herkumpi..."Beagle Boy kirjoitti:Ei kun sitä hävettää, että meinasi vongata nuorelta sukulaistyöltä...
Mä olen parin viime vuoden aikana törmännyt tuohon samaan. Lääkkeenkin löysin - jätin kirkkaat lähes totaalisesti. (En siis raitistunut vaikka tuotakin olen monta kertaa harkinnut.) Oluen ja viinin kanssa ei tule sohlattua niin rankasti. Viinapäätä kun ei ole yhtään niin antaa olla.ebs kirjoitti:Miten sitä on nykyisin aina niin idiootti juopuspäissään, kun nuorempana mielestäni osasin vetää lärvit sivistyneesti. Pitäisi varmaan jättää viinan kanssa läträäminen vähemmälle...
Voi minua. Yöllä olin jatkoilla ja päätettiin leikkiä parturia. Nyt on komea irokeesi päässä ja värinä punainen. Wittu, ja hienoa mennä aamulla duuniin, ja en en ole työssä palveluammatissa.
Tarkoitus oli joulupyhinä levätä ja olla vaan kotona, mutta kolmen päivän ränni takana ja peiliin katsoessa itku ei kaukana. Miks aina mä, eikä kukaan muu?
Baarissa tuli tapeltua entisen jalkapallon SM-sarjavalmentajan kanssa, pitäskö soittaa seiskaan?
Aika varma merkki siitä, että olet liian kännissä on se, että yrität mitata kännykkään puhaltelemalla promillearvoja.Taas täällä.. Mistä saa hei kännykkään promillemittarin?
Tätä ketjua luettaessa herää kysymys, mikä helevetti siinä on, ettei aikuinen ihminen vaan opi..
Kunnollista väkeä täällä. Vuoden 2009 jäkleen ei töppäilyjä. Vahvistetaan, että täällä töppäillään edelleen.
Pomo haukuttu ja eteisestä herätty kengät jalassa...taas. Vaimo vihainen. En uskalla kertoa mihin jätin pyöräni (osasyy, etten muista minne).
Kyllä ihiminen voi olla tyhmä.
T.Stan
Koulun päätösbileet viime viikonloppuna olivat sen verran riehakkaat, että hävettää aivan saatanasti vieläkin. Toki lähdin menemään vielä kun pääsin, mutta tuli silti sanottua ja tehtyäkin joitakin asioita, jotka olisi voinut jättää sanomatta/tekemättä.
Seuraavaan luokan kokoontumiseen en voi millään mennä. En vaan voi. Saatana.