Morkkisketju

  • 30 136
  • 73

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ouzala kirjoitti:
Nyt morkkistaa... Olin eilen paikallisessa ilman paitaa... ja kuulemma monta kertaa... hei hei....

Älä tuosta huolta kanna, ihan normaalia kesätoimintaa. Minä voisin puolestani olla jossain ilman housuja: aurinko paistaa, hienoinen krapula, kevättä rinnassa ja panettaa kuin saksanhirveä!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pee kirjoitti:
Vitun vastaajat! Noin kymmenen minuutin viesti naiselle, jota en edes tunne. Vittu!

Hyvä Pee! Tuo on tuttua! Saattaa hieman nolottaa.

Edit. Ai niin, kerran soitin yöllä klo 02.00 äitille. Siis mitä vittua? Äitille? Se oli muutenkin aika paha ilta. Huone oli mm. sinä iltana täynnä verta... Ei siitä sen enempää. Aamulla harmitti.
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Sunnuntaina tuli tehtyä umpitunnelissa asia joka vituttaa edelleenkin rankasti... Tuli nimittäin houkuteltua kaverin tyttöystävää kämpille, lieventävänä asianhaarana mainittakoon että en tiennyt heidän seurustelustaan. Nyt vaan on välit poikki tämän kaverin kanssa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Derby kirjoitti:
Sunnuntaina tuli tehtyä umpitunnelissa asia joka vituttaa edelleenkin rankasti... Tuli nimittäin houkuteltua kaverin tyttöystävää kämpille, lieventävänä asianhaarana mainittakoon että en tiennyt heidän seurustelustaan. Nyt vaan on välit poikki tämän kaverin kanssa.

Hittolainen. Kuka kaipaa vihollisia, jos on sun kaltaisia kavereita.. =)

Eihän siinä mitään, jos vain houkuttelit likan kotio, mutta jos myös kyseistä kottaraista tuuppasit niin HYI,HYI.

Elä huoli, kyllä se sun kaveri sulle kostaa ja sitten kaikki on unohdettu. Kyllähän noita tyttöjä maailmassa riittää.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Derby kirjoitti:
Sunnuntaina tuli tehtyä umpitunnelissa asia joka vituttaa edelleenkin rankasti... Tuli nimittäin houkuteltua kaverin tyttöystävää kämpille, lieventävänä asianhaarana mainittakoon että en tiennyt heidän seurustelustaan. Nyt vaan on välit poikki tämän kaverin kanssa.
Tuollaiset vituttaa kun jää luu käteen kahdelta suunnalta. Uutta matoa koukkuun vaan ja varmista pirkon taustat tällä kertaa paremmin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Derby kirjoitti:
Sunnuntaina tuli tehtyä umpitunnelissa asia joka vituttaa edelleenkin rankasti... Tuli nimittäin houkuteltua kaverin tyttöystävää kämpille, lieventävänä asianhaarana mainittakoon että en tiennyt heidän seurustelustaan. Nyt vaan on välit poikki tämän kaverin kanssa.

Tuota noin... Hyvä kaveri sinulla on, kun ei ole muistanut kertoa seurustelustaan. Eihän se ennenkuulumatonta ole, että heti ei julkisteta, mutta jos samassa porukassa ollaan, niin sitten kyllä sietäisi.

Sinulla ei ollut mitään mahdollisuuksia tietää tekeväsi mitään väärää, niin tästä asiasta sinua ei myöskään voi mitenkään syyttää. Jossain asiassa voisi ehkä arvella, että onkohan tämä ihan laillista tms ja se olisi vain omaa tyhmyyttä. Tämä asia ei ole ollenkaan sellainen.

Jos "kaverisi" kiukuttelee vieläkin, niin anna vain asian olla. Olet olettavasti nuorempaa polvea, koska ei tämmöistä muuten voisi tapahtua.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
pernaveikko kirjoitti:
Jos "kaverisi" kiukuttelee vieläkin, niin anna vain asian olla. Olet olettavasti nuorempaa polvea, koska ei tämmöistä muuten voisi tapahtua.

Kyllä mä ainakin ymmärrän, että miestä syö, jos oma kaveri käy dippaamassa tyttöystävää. Noi on semmoisia tilanteita, että ei sita aina järjellä ajattele.

Mutta kyllä mäkin Derbylle synninpäästön annan, jos se likka ei tosiaan mitään puhunut, että seurustelee ja vielä sun kaverin kanssa. Soita sille sun kaverille hankkikaa pari koppaa bisseä, selvittäkää asia (kyllä se saadaan sovittua) ja lähtekää uuteen kottaraisjahtiin...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tällä parilla meni nyt sitten suhde poikki ja näin kaveriani ensimmäisen kerran eilen episodin jälkeen, ilmeisesti sotakirveet on nyt haudattu vaikka aika hiljainen kohtaaminen olikin
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juomassa olin toissa iltana, ja fyysinen krapula on ollut poissa jo yli vuorokauden. Sen sijaan moraalinen oikeastaan vain pahenee koko ajan, koska huominen työvuoro lähenee. Se taas puolestaan tietää sitä, että näen paikkamme vuoropäällikön, jolle oli jostain syystä niin älyttömästi "asiaa" perjantain ja lauantain välisenä yönä.

Oikeastaan olenkin nyt väärässä ketjussa, sillä tämä sopisi tilanteeseeni paljon paremmin. Pitkään aikaan töihinmeno ei ole jännittänyt, mutta nyt kyllä...
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Nytkö se on? No nyt. Jumalaton morkkis, sitä kai tämä on.

Kohellettu on, se on ihan varma. Töissä kivaa mulkoilua ympärillä havaittavissa.

Noh, onneksi on lyhennetty työviikko.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kärpät#18 kirjoitti:
Kohellettu on, se on ihan varma. Töissä kivaa mulkoilua ympärillä havaittavissa.

Lähes sama, mutta onneksi kaikki työkaveritkin ovat samanlaisessa morkkiksessa. Itse asiassa meidän kolmen hengen tiimistä meikäläinen on koheltanut ylivoimaisesti vähiten, eli meikäläisellä on aika minimaalinen morkkis. Oikeastaan meikäläinen oli vain syvässä humalassa. Eri asia sitten, miten toisen osaston jampat suhtautuvat meihin tämän jälkeen. Perkele, firman saunaillat ja ilmainen viina pitäisi kieltää.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kahden päivän iloinen ränni tuli nykäistyä. Saatana jouduin "tussismin" uhriksi joten sortseja ei viitsi pitää..reisissä teksti "hintin herkku" ja nuoli jalkoväliin ja tuo on lievimmästä päästä..saatana kun pitää nukahtaa väärään paikkaan.

Lisäksi pojat olivat leikkineet kännykälläni lähtellen söpöjä viestejä naisten numeroihin..naama palaa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
jesse72 kirjoitti:
Kahden päivän iloinen ränni tuli nykäistyä. Saatana jouduin "tussismin" uhriksi joten sortseja ei viitsi pitää..reisissä teksti "hintin herkku" ja nuoli jalkoväliin ja tuo on lievimmästä päästä..saatana kun pitää nukahtaa väärään paikkaan.

Tätä harrastusta kutsutaan joissakin piireissä myös "hitleröinniksi". Adolfiin juontaa juurensa ja siihen pakolliseen piirrettävään, eli hakaristiin.

Meidän kaveriporukassa tämä permanenttitusseilla leikittely on muodostunut jo perinteeksi. Itse en ole kohteeksi joutunut vielä, sillä vain illan ensimmäinen sammahtanut saa tämän kohtelun. Aamusella saa aina hersyvät naurut kun kaveri kiroilee peilin edessä mentyään aamukuselle. Joskus jämähtävät taiteilut niin tiukkaan, että pitää asetonilla alkaa jynssäämään kun muu ei auta. Tästäkin on aika tuorettakin kokemusta kämppiksellä :)

Tuo teikäläisen teksti on aika hyvä. Juhannuksena luultavasti tulee eteen tilanteita, jolloin tusseja tarvitaan, joten jotain samansuuntaista voisi kirjailla. Toivottavasti en itse joudu kirjailun kohteeksi.

EDIT. Ai tää oli morkkisketju. No sittenhän voin ilmoittaa, että nyt on lievä morkkis eilisen mäyräkoiran tuhoamisen jälkeen. Kyllä se perkele vähän tuntuu, vaikka en sitä uskonutkaan. Noo kohta töihin ja siellä ei olekaan kun noin 40 astetta lämpöä minimissään, vittu.
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Pari viikkoo sit olin niin kännissä, että kourasin yli 40v akan persettä (ite olen 19v.) Tulihan silloin kourittua muittenkin muijien perseitä, mutta ne olikin sitten vähän nuorempia!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
taskuraketti kirjoitti:
Pari viikkoo sit olin niin kännissä, että kourasin yli 40v akan persettä (ite olen 19v.) Tulihan silloin kourittua muittenkin muijien perseitä, mutta ne olikin sitten vähän nuorempia!

Kyllä minuakin vituttaisi, jos joku pojankloppi kävisi käpälöimään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sistis kirjoitti:
Perkele, firman saunaillat ja ilmainen viina pitäisi kieltää.

Kyllä säkin vielä opit ettei kaikkea ilmaista viinaa tarvitse juoda. Ei se yleensä lopu kesken!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
vetti kirjoitti:
Kyllä säkin vielä opit ettei kaikkea ilmaista viinaa tarvitse juoda. Ei se yleensä lopu kesken!

Sitä minäkin toivon. Kuuleman mukaan teekkarin ja diplomi-insinöörin välinen ero on siinä, että diplomi-insinööri tietää, ettei kaikkea ilmaista viinaa tarvitse juoda. Mutta tuokin illuusio katosi, sen verta kovaan tahtiin nuo jo valmistuneet aikamiehetkin sitä kittasivat. Itseasiassa paljon pahemmin, kuin meikäläinen, joka ei ole edes vielä valmistunut.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vetti kirjoitti:
Kyllä säkin vielä opit ettei kaikkea ilmaista viinaa tarvitse juoda. Ei se yleensä lopu kesken!



Entinen työkaveri lausui: Ilmainen viina on köyhän surma. Hän oli ollut töissä firmassa, jolla meni todella lujaa vuosina 1989-1990. 1991 homma muuttui.

Sitten vakavaraisena diplomi-insinöörinä voit Sistis valmistaa vaikka sahtia ja jakaa sitä lähiseudun köyhille suurina juhlapyhina ilmaiseksi ja muistella aikaa köyhänä teekkarina.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh. Itseasiassa mua on jo kauan kummastuttanut mitä morkkis tarkoittaa, ja mistä se johtuu että tulee morkkis. Kun toi käsite on mulle hieman outo.

Siis kyllähän sitä tulee juotua aina välillä. Mutta jos vaikka aamulla olisi jonnekkin meno, esimerkiksi töihin, ja edellisenä iltana olisi tullut juotua sen verran että aamulla olisi vielä krapulassa, niin miksi siitä morkkis tulisi? Kun kuitenkin illalla on halunnut että juo ja siitä saanut kiksit, vaikka sitten sen kustannuksella että aamulla on krapulassa esim siellä töissä. Sitä on kuitenkin tehnyt jo valinnan kahden asian välillä..

Siis kyllähän mulla on tullut sekoiltua kännissä vaikka mitä, mutta en mä oikein osaa niitä katua. Joskus kuitenkin olen sen valinnan itse jo tehnyt. En mä itseasiassa näin "muutaman" kaljan jälkeen osaa kunnolla edes selittää kunnolla mitä mä tarkoitan.

EDIT. Nyt taidankin tietää.
 
Viimeksi muokattu:

Veijari

Jäsen
kakkonen kirjoitti:
Itselläni alkoholi voi joskus vaikuttaa tuonne pääkoppaan niin että tekee illalla ratkaisun joka ei välttämättä olekaan ihan niin loistava kuin se illalla tuntui.

Samma här. Näin kävi viimeksi juhannus lauantaina. Sunnuntaina oli paniikki perseessä ja kevyt vitutus koko alkuviikon mutta nyt alkaa koko homma jo unohtumaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kakkonen kirjoitti:
Itselläni alkoholi voi joskus vaikuttaa tuonne pääkoppaan niin että tekee illalla ratkaisun joka ei välttämättä olekaan ihan niin loistava kuin se illalla tuntui.
Minulle tällainen tunne tuli viimeksi tämän viikon maanantaina kun pääsi tuo jussiryyppääminen vähän karkaamaan lapasesta. Su-Ma yönä lopetin klo 00.30 juomisen ja aamulla kahdeksaksi töihin. Otin opiksi tästä hölmöilystä, sillä töissä tuo tolkuton dokaaminen ei tuntunutkaan enää niin hyvältä idealta.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Asiaa morkkisketjuun

Kuinka ollakaan viime perjantaina se taas tapahtui, lähtipä nimittäin käsistä ja kunnolla tämä juominen. Erityisen hävettävän tilanteesta tekee se, että olin ulkomaalaisen ystäväni seurassa.

Olimme paikallisessa pubissa kuuntelemassa varsin mainiota bändiä ja otimme samalla kaljaa. Tietysti tuli otettua melko reilusti, ja ystäväni sammui. Raahasin hänet ulos kapakasta ovimiehen avustuksella ja sain varmasti paljon katseita.

Kotona sitten vielä sain kuningasidean kaivaa puhelimen taskusta ja soittaa pari kännipuhelua - onneksi kukaan neidoista (joukossa mm. eräs helvetin nuori sukulaiseni) ei vastannut. En ymmärrä miksi tuokin piti mennä tekemään. Tässä iässä luulisi olevan sen verran järkeä ettei nyt ainakaan puhelimen kanssa enää leiki kun juomameininki on päällä.

Tyhmästä päästä kärsii monta viikkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös