Dandyn ja Streitin sivuun ottaminen käy itsellenikin varsin mainosti, mutta Breezeria en todellakaan lähtisi vaihtamaan O'Byrneen tässä vaiheessa.
Itse en ihan näin radikaalille linjalle lähtisi.
Kirjoitteli mr. Miukumauku paljon muutakin, mutten viitsinyt lainata koko pätkää...
Taidat kyllä olla oikeassa niin Stewartin kuin Kostitsyninkin suhteen. Brisebois'ta olen myös ehdottomasti samaa mieltä, on ollut Habsin ehkä toisiksi paras pakki näissä playoffeissa. Kuuluisia hasardeja ei ole nähty, sen sijaan hyviä avauksia ja perusvarmaa peliä. Itsekin olin jo jossain vaiheessa Brisebois'ta poistamassa kokoonpanosta heikon fyysisen pelin ja yhden pienen virheen vuoksi, liipaisin taitaa tosiaan olla liian herkässä hänen suhteen. Pakistoa en lähtisi muuttamaan.
Minun toiveeni olisi tuollainen:
Higgins-Plekanec-Kovalev
S.Kostitsyn-Koivu-A.Kostitsyn
Begin-Smolinski-Kostopoulos
Latendresse-Lapierre-Ryder
Joo, Kostitsyn-Kovalev-parivaljakko pitää hajottaa, se on melkeinpä selviö. Näkisin mielellään Higginsin ja Koivun kuitenkin yhdessä. Heidän yhteispeli oli yksi positiivisimmista asioista viime pelissä. Mahtaako tuossa kokoonpanossa sitten olla ideana se että sytyttäisivät ketjukavereitaankin? Plekanec-Kovalev on kieltämättä hyvä tandem, mutta eivät ole kyllä yhdessä oikein saaneet mitään aikaan playoffeissa...
Sergein ja Andrein laitojen vaihtaminen on hieman omituinen liike tässä vaiheessa, ilmeisesti ideana on että Andrei syttyisi luonnollisella pelipaikallaan? Tjoo, ehkä. Ainakin Koivu-AK46 voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.
Ryderin näen mielelläni takaisin kokoonpanossa, hän pelaa kuitenkin käytännössä aina täysillä ja sellaista asennetta kaipaan tällä hetkellä kovasti! Dandenaultissakaan ei tosin mitään vikaa ole ollut, mutta aina joku joutuu istumaan. Selvästi puolikuntoinen Streit ehdottomasti pois.
Kokeilemisen arvoisia ketjukoostumuksia on useita ja voihan noita ehkä kokeilla vaihdella pelinkin aikana...
Carbon oppimisprosessi vaatii näemmä aina yhden epäonnistumisen, ennenkuin hän on valmis luotsaamaan joukkueen menestykseen. Viime kaudella runkosarja aloitettiin hyvin, mutta loppu oli katastrofi ja tänä vuonna sitten koko kausi hoidettiin kiitettävästi läpi. Nyt Carbon ensimmäiset playoffit penkin takana tuovat kovasti mieleen viime kauden hutiloinnin.
Heh, silloin kun päivällä luin tämän kohdan, n. 5 minuuttia aiemmin tismalleen samat ajatukset kävivät mielessä!
Nyt todellakin puntaroidaan valmennustiimin (ei siis pelkästään Carbon, onhan siellä penkin takana muitakin) taidot. Taikasana seuraavaan peliin on KARVAUS! Helvetisti painetta vaan Bruins-pakeille, niin luulisi auttavan. Ei mitään yhden miehen ristiretkiä. Koko kausihan karvattiin kahdella miehellä ja se tuottikin mukavasti tulosta.
Bruinsin on kyllä paljon helpompaa lähteä seuraavaan peliin kahden edellisen pelin voittaneena, ja ilman mitään hävittävää. Uskoa löytyy täältä aika vähän, mutta toivoa on. Olisi vaan perkele jo tiistai-aamu että tietäisi kuinka pelissä käy - kävi sitten kuinka kävi! Vaikea keskittyä tentteihin ynnä muihin kun playoffit vaan pyörii mielessä, niin typerältä kuin se kuulostaakin.