Montako olutta vedät viikonloppuna?

  • 14 442
  • 137

Montako olutta juot viikonloppuna?

  • Ei yhtään. En käytä alkoholia, tai vain harvoin

    Ääniä: 61 31,1%
  • Ei yhtään. Käytän muuta alkoholia

    Ääniä: 11 5,6%
  • Muutama

    Ääniä: 58 29,6%
  • Kymmenisen

    Ääniä: 34 17,3%
  • Parikymmentä

    Ääniä: 21 10,7%
  • Paljon. Kaikki mitä eteen tulee.

    Ääniä: 11 5,6%

  • Äänestäjiä
    196
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt olen vakaasti päättänyt että ainakaan tänä viikonloppuna en ensmäästäkään. Keskityn syömiseen ja jos pupeltamiseltani ehdin, niin naimiseen.
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt olen vakaasti päättänyt että ainakaan tänä viikonloppuna en ensmäästäkään. Keskityn syömiseen ja jos pupeltamiseltani ehdin, niin naimiseen.
Ja taasko lopulta kirjoitat, kuinka onni oli omissa käsissä, ja nettivideoissa? Muistelen että muutamia kertoja niin kerroit. Vai muistanko väärin, enkai?

Lisäys. Tumputtamista ei lasketa naimiseksi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yli 6 viikkoa olen ollut selvänä. Jos sitä seuraavan kerran joisi olutta vaikka syksyllä tai ensi vuonna. Eli tällä hetkellä ei kulu yhtään olutta. Alkoholitonta olutta voisin juoda ja se on ihan hyvääkin, mutta jätetään nyt kumminkin väliin. Muutenkin se on mielestäni tyhmä kysymys, että montako olutta menee viikonloppuna. Aika moni on viikonloput töissä. Minulla oli edellisessä työssä melkein joka viikonloppu töitä ja vapaat sijoittuivat yleensä muille viikonpäiville.
 
Viimeksi muokattu:
Sorry vaan kommenttini mutta mulle oli tullut jostain syystä mielikuva, että olet useinmiten kännissä. Hyvä kun tämäkin asia selvisi.

No en helvetissä ole, enää nykyään. Mistä moinen mielikuva? Vapusta jäi morkkikset, kun pöllin yhden Karhu-tölkin ja sain porttikiellon kyläni saunapaikalle Saimaan rannalla. Ei voi mitään, elämä jatkuu.

Vuosia sitten mie kittasin melkein päivittäin. Pakkomielle. Ja silloin oli aina rahaa, niin pystyi menemään aamulla kapakkaan ja iltapäivällä kapakasta lähtiessä hakemaan kaupasta olutlaatikko. Sit vaan bussiin ja kotiin. Tämä kuvio toistui ja toistui kerta toisensa jälkeen. Pakkomielle on pakkomielle.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänä viikonloppuna varmaan aika monta. Alkaapi viikon loma, ja mitäpä sitä nyt muuta tekisi täällä himassa istuessa. Ajattelin kokeilla sammua pari kertaa tehokkaasti että sais vähän univelkoja kuitattua.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänä viikonloppuna varmaan aika monta. Alkaapi viikon loma, ja mitäpä sitä nyt muuta tekisi täällä himassa istuessa. Ajattelin kokeilla sammua pari kertaa tehokkaasti että sais vähän univelkoja kuitattua.
Löytyykö sieltä sellaista hyvää lagertyyppistä olutta, kuten Tsekissä ja Kroatiassa ainakin on.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyykö sieltä sellaista hyvää lagertyyppistä olutta, kuten Tsekissä ja Kroatiassa ainakin on.

Kyllä löytyy - panimo on tuossa 500 metrin päässä. Löytyy myös pari paikallista tummaa olutta jotka ovat oikein maukkaita. Näitä käyn kyllä pari repullista tänään hakemassa. Jos ostan 30 eurolla olutta, olen luultavasti humalassa ainakin maanantaihin asti.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
2. Yksi tänään ja toinen huomenna. Lisäksi tänään yksi viski.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Erittäin valveutunut veikkaukseni on, että 15 purkillista. Tuon verran oli olutta töistä päästessäni, ja kaikki olisi tänään tarkoitus tuhota. Huomis iltana sitten kalareissulle, joten nollalinjalla lauantaina.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Just meni yks weizen ja saattaapi tuo terassille kyhätty weber lisätä oluen kulutusta kesän mittaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No ainakin yksi olut menee se on varmaa. Pitää huomenna hakea muutama lisää niin eivät lopu kesken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös